Lewerström vill INTE lämna FBK
« Föregående · 83976 Till forumet
Sv: Lewerström vill INTE lämna FBK
Sundancekid:Jag skulle vilja se Erik Leverström i Färjestad till nästa säsong.Hans fysiska spel skulle bli viktigt för MoDo.Man jag har hört andra rykten att han inte har någonting emot att lämna Färjestad så man vet ju aldrig...
« Föregående · 83976
Ska man nu värva Lewerström, så är det ju lika bra att ta Jonas Frögren på en gång. Men jag säger - glöm båda.