ULTIMAVICI: Vore underbart med 3p ikväll och att resterande matcher går vår väg, det skulle betyda 1 p efter Leksand.
Linköping-Modo 150220
« Föregående · 1664026 Till forumet
Sv: Linköping-Modo 150220
Ben Perrault: På plats för att heja fram laget, en hel del modoiter i arenan som verkar taggade till tusen. Nu tar vi det sista halmstrået åter igen.
+ 3
Linköping-Modo 150220
Såja
Ska våra grabbar fortsätta den positiva trenden el inte
3P ikväll och man kan börja hoppas på allvar
Fast då skall andra resultat gå våran väg också
+ 1
« Föregående · 1664026