« Föregående · 2756929 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Gavelo: Karlin måste ha en tanke med det där. Om man inte vill ha det så skulle det ha rättats till för länge sen. Man tror helt enkelt att det är bättre att vara i knät på Lassi.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Gavelo: ja alltså det är stora grundläggande fel som inte kan rättas till med dels de spelare vi har nu men även pga tränarteamet eller den eller dem som är huvudansvarig för försvarsspelet
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
{7426}: Ännu en säsong där vi ligger 5 meter från i markeringarna i egen zon, varenda puck som spelas upp på blå blir till ett farligt och oskymt skott
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Framnäs:
Han har bevisat för oss tidigare att han har spetsen, nu har han haft en svacka, helt klart. men han är orimligt slut som artist, det har gått för fort för det. Så vi får hoppas att det är en svacka han jobbar sig ut ur och blir sitt normala jag. ( I stället för att sätta in en junior i stället för honom.)
Nu får vi hoppas att Rögle inte bara varit avvaktande så att de inte har en högre växel. (Såg att du skrev det Bad Brett) Tänkte skriva samma sak.
Han har bevisat för oss tidigare att han har spetsen, nu har han haft en svacka, helt klart. men han är orimligt slut som artist, det har gått för fort för det. Så vi får hoppas att det är en svacka han jobbar sig ut ur och blir sitt normala jag. ( I stället för att sätta in en junior i stället för honom.)
Nu får vi hoppas att Rögle inte bara varit avvaktande så att de inte har en högre växel. (Såg att du skrev det Bad Brett) Tänkte skriva samma sak.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Sigge: Han har inte haft överdriver mkt puck när han varit inne men Milton är ju inte sämre än de andra när han är inne. Ser självsäker ut, rör sig rätt, tävlar och tar bort sin gubbe i egenzon. Han är lite bättre än Lucas var ifjol.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Första gången man ser jasek skjuta direktskott från toppcirkel, han ska stå där och mata.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
JoakimE: Eftersom Olofsson refererar till MoDo som "de" kan man ju undra. Skönt för honom att kunna casha in i slutet av karriären iaf
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
NuMo: Det är sant, han har nog försökt. Men kvalitén finns liksom inte där längre
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Vad gör olofsson där??? Har han förstått att han spelar FÖR modo och inte emot
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Framnäs:
Han har funnits där ikväll även om det varit mer som gubben i lådan.
Han var ju ytterst nära i första perioden (tror jag det var) när målvakten hade turen att få den på klubbskaftet högt upp.
Han har funnits där ikväll även om det varit mer som gubben i lådan.
Han var ju ytterst nära i första perioden (tror jag det var) när målvakten hade turen att få den på klubbskaftet högt upp.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
modomille: Haha vilket jävla skitmål men ack så skönt. Ojoj den tacklingen på Rundblad tar illa.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
NuMo:
Woods minst fjärde avslutsförsök ikväll, så han har varit lite på gång.
Det lönar sig att bara kämpa på, den här gången tjänade han på att bara mala.
Woods minst fjärde avslutsförsök ikväll, så han har varit lite på gång.
Det lönar sig att bara kämpa på, den här gången tjänade han på att bara mala.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
modomille: Wood som varit absolut sämst på plan, självklart är det han som gör mål! Hahaha
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
modomille: det bästa är att vi gör mål på den där jävla flinpellen Holm
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Modo-Målet:
Dags att börja besöka alla lagens målvaktsträningar.
ger mig fan på att man medvetet tränar målvakterna att ta spjärn med skridskorna på och stöta bort målburen och man tränar på att att stöta bort målburen.
Men men. Tränarna vill väl ha det så. Man får det man önskar oavsett håll.
Dags att börja besöka alla lagens målvaktsträningar.
ger mig fan på att man medvetet tränar målvakterna att ta spjärn med skridskorna på och stöta bort målburen och man tränar på att att stöta bort målburen.
Men men. Tränarna vill väl ha det så. Man får det man önskar oavsett håll.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
{10015}: varför är inte att flytta målburen delaying the game? Det är ju ett av de störigaste momenten i hela sporten och betydligt värre än puck out.
Är det solklart vem som petat lös målet så ska han ha 2 min. Sen får målvakterna anpassa sig
Är det solklart vem som petat lös målet så ska han ha 2 min. Sen får målvakterna anpassa sig
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
modomille: Ranta skjuter ur noll vinkel istället för att spela in den och orsaka kaos...
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
{7426}: målsättningen och ambitionen har vart alldeles för låg från första början. Att ha som målsättning att ha två lag bakom sig är som att självmant vilja bli slagpåse och degraderad
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Modo-Målet: Alla lag vill spela bp mot Modo för dom vet vi är totalt uddlösa i PP. Finns ingen som helst ide i hur man ska spela. Dickinsson är otroligt saknad just i PP han kunde ställa upp och styra ett pp.Finns inte nån i detta lag som klarar av att vara den snubben.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Dicken sitter där och tänker: ”Fan vad Modo behöver mig just nu!”
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
jonsson: Haha ridå. Perfekt pass från Olofsson till Södergran soooom schabblar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
jonsson: Ganska lätt att försvara sig från True och Jasek i BP... Inte dom snabbaste
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Zource:
Att ha som högsta önskan att passa till en annan spelare duger i alla fall inte.
Frågan är väl om vi får låna pucken efter alla pucktapp.
Att ha som högsta önskan att passa till en annan spelare duger i alla fall inte.
Frågan är väl om vi får låna pucken efter alla pucktapp.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
modomille: 3 snabba här i 3:e sedan kan vi slå sarg ut sista kvarten
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
{7426}: nu sitter ju inte hinken själv och plockar in alla spelare, hela ledartrion är med och bedömer vilka som ska in, blir inte heller så förvånad om Grundberg har ett finger med där också. Inte bara en som ska kastas under bussen.
+ 1
« Föregående · 2756929 · Nästa »
Södergran briljerar igen.