« Föregående · 2758817 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Så är det. Det är inte världens sämsta match borta mot FBK. I slutändan så är en hedersam uddamålsförlust värt lika mycket som en rejäl rövkörning i detta läget. Jag ser då fram emot att se Bad_Brett svänga runt med medlemmen Ulvö runt till sommaren.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{7426}: Det här blir en lång transportsträcka inför kvalet. Målet nu är bara att inte vara sämre än Karlskrona.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{10015}: Jacobsson var skitdålig och därför byttes han ut efter halva matchen, Niederbach var betydligt bättre så det bytet var helt korrekt
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Paninaro: Hålet blir bara djupare och djupare. Gud förbannat
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Alltid den här jävla fake desperationen i slutet, ba "OJJJ ÄR DET BARA EN MINUT KVAR OJDÅ" JÄVLA PINSAMT LAG. Avgå
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Gavelo: Nu har man ju satt honom på bänken av en anledning och byter in honom utan anledning för Jacobsson. Han producerar ingenting offensivt.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{10015}: Nu har ju Niederbach varit bra sedan han bytte med Jacobsson
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{10015}: Tur vi tar TO så vi kan ta in dom bästa på isen, Jasek,True, Nieder och Bernhardt
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Paninaro: Niederbach på bänken inför matchen. In med killen i 6 mot 5!
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Paninaro: Det blev inte tvåsiffrigt iaf. De tar vi med oss. Holmström förklarar hur vi förlorar teken, alla pressar och tomasek lägger in den i öppet mål. Det kommer ta 23 sekunder.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Gavelo: Dom smäller på medan vi kör bandysvängar och undviker närkontakt. Det här laget skriker så mycket loosergäng
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
JonathanF: I ett väl fungerande lag skulle spelare som Olofsson Jasek True och Niderbach inte ha en enda minut på isen så odugliga och osynliga
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Deras backar är fysisk och smäller fast oss i sargen hela tiden, tänk om vi kunde spela likadant
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Vi gör allting på chans. Finns ingen tanke bakom något beslut öht.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{7426}:
Våra chanser att ta poäng ökar med tiden resultatet är som det är. Ju mindre tid vi har kvar desto större blir möjligheterna.
Våra chanser att ta poäng ökar med tiden resultatet är som det är. Ju mindre tid vi har kvar desto större blir möjligheterna.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Ranta är ju den enda som skapar. Gör allting själv åt hela laget.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: FBK-sopan blev förvånad att inte domaren blåsta. ”Va fan, vi var väl överens?!”
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Alla förstår nog att vi kommer behöva kvala då vi redan är 9 poäng bakom Malmö. Att värva spelare kommer bara bli svårare och svårare då det inte är så lockande att spela i ett totalt avhängigt lag. Hinken behöver agera nu så att vi i alla fall kan få hemmaplansfördel i kvalet. Värva en ny center och skicka ut Jasek på kanten.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Robin Ztorken L:
Ja, vi kan ju ta en miljard i lån av Ryssland, kanske direkt från Putin. Lova att spela i Rysslands färger och spela Rysslands nationalsång vid varje match. Sen köper vi de spelare vi behöver och gör oss av med de vi inte behöver, dvs. alla.
Ja, vi kan ju ta en miljard i lån av Ryssland, kanske direkt från Putin. Lova att spela i Rysslands färger och spela Rysslands nationalsång vid varje match. Sen köper vi de spelare vi behöver och gör oss av med de vi inte behöver, dvs. alla.
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
{10015}: Så du säger: Riskera framtiden för nutiden?
Säkra värvningar. De som med all säkerhet gör oss till ett lag som klarar kontraktet.
Vilka är det och vad kostar de?
Säkra värvningar. De som med all säkerhet gör oss till ett lag som klarar kontraktet.
Vilka är det och vad kostar de?
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
{10015}: Snart dags att plocka keepern nu. Gärna när vi inte har någon kontroll på pucken.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
NuMo: Ska du också fastna i att ekonomin är bättre än klubbens existens i ligan? Åker vi ur kommer det bli en jäkla smäll ekonomiskt. I omgång 20 kan glappet vara för stort.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Ungefär som Trump, om han blir vald, skulle på en dag lösa kriget mellan Ryssland och Ukraina :-)
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Chamez: Det är verkligen hans signum det där med att gömma sig bakom buren
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Gavelo: Förlåt men jag mår illa av Bernhardt! Han står och segar bakom eget mål i 10 sekunder och rättar till tröjan. För helvete sätt fart!! Så seg så det är löjligt..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
{10015}:
Även om man inte gillar Hinken så har han ändå rätt. Värva nu och betala dubbelt, vilket betyder säkert dubbelt färre än vad vi kanske kan värva senare.
Du tycker att vi skall betala nu?
Även om man inte gillar Hinken så har han ändå rätt. Värva nu och betala dubbelt, vilket betyder säkert dubbelt färre än vad vi kanske kan värva senare.
Du tycker att vi skall betala nu?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
{10015}: värvar vi inte så att det toksvider i börsen är degraderingen ett faktum.
Vi torskar alla matcher i kvalet rakt av med detta skräplag. Vi skulle inte ta löven I bäst av sju ens
Vi torskar alla matcher i kvalet rakt av med detta skräplag. Vi skulle inte ta löven I bäst av sju ens
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
JoakimE: Vi måste värva för att klara oss kvar, så är detnä bara. Att vänta till omgång 20 är bara hål i huvudet.
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Rundblad är iaf helt okej den här matchen. Tycker utvisningen var billig. Väldigt billig
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Haha detta lag kommer åka ut.. FBK kan alla byta i defensivzon och det kommer inte bli något mål så jävla ofarlig är modo
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Alltså Woods Aagaard m.fl. fatta vad ni kommer få sänka lönen nästa säsong om ni fortsätter så här. Totalt intetsägande spel.
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Sigge: Sparka Holmström omgående, inget händer i PP och formationerna är urusla. Jasek och True i PP1 vilket jävla hån
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Synd vi inte fick med oss trippingen. 5-3 hade suttit fint. Helt okej pp
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Costanza: Undrq va han sa? ”äter du ostkrokar med klädnypa eller?”
« Föregående · 2758817 · Nästa »