« Föregående · 2763190 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-10-31 Borta
jonsson: 2-3 inför tredje så då kanske vi har chans på poäng. Men det är inte som att den här ledningen inte oxå kommer att tappas.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Första gången den här säsongen jag spontant skriker ut mina känslor, men efter det målet.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Helvete vad Bernie har växlat upp i offensiven den här säsongen, kanske kan nå HA-nivå med lite tid?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo-Målet: Det blir kvittering innan perioden är slut ska ni se.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det verkar som att jag är geniet i det här gänget angående situationen. ;)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sen när kan domarn göra det där? Har för mig att det var att om de tar en videobedömning att man inte kan ta mindre än en 2a?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lolol:
Domarna står perfekt till och ändå skall en Röglespelare åka från långt avstånd för att upprätta sin rättvisa. Iofs. meningslösa handsksnärtar i ansiktet men ändå.
LaDue blir såklart utvisad, men enligt mig så är det en racing incident. Alla hakar upp motståndaren i det läget.
Domarna står perfekt till och ändå skall en Röglespelare åka från långt avstånd för att upprätta sin rättvisa. Iofs. meningslösa handsksnärtar i ansiktet men ändå.
LaDue blir såklart utvisad, men enligt mig så är det en racing incident. Alla hakar upp motståndaren i det läget.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Tycker att det räcker med Max en tvåa för boarding om något!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Och nu riskerar LaDue matchstraff. Genidrag att inte plocka ner Hallin/Kyrkjeeide. GENIDRAG!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoakimE: Vill inte höra någon skylla kvällens tapp på domare, bara rent pinsamt att i PP med guldläge att rycka ifrån välja fokus på fight. Det är 100% på forwards i första-PP att det nu står 2-2. Vi har inte rätt mentalitet för att vinna.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J-a nötter…sådär tappar man en 2-0 ledning, de börjar kunna det här nu.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lolol: Om man jämför vad båda visat upp på isen då är svaret nej på den frågan.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: HAHAHA...! Vad var oddsen på den? Ser fram emot en ny Karlin-intervju:
"Mjaaaa... tycker första perioden är riktigt bra. I andra glömmer vi bort allt vi pratat om. Vinner inga närkamper. Tycket vi rycker upp oss lite i tredje, men det är lite stolpe ut. Samtidigt möter vi en bra målvakt, det får vi inte glömma."
"Mjaaaa... tycker första perioden är riktigt bra. I andra glömmer vi bort allt vi pratat om. Vinner inga närkamper. Tycket vi rycker upp oss lite i tredje, men det är lite stolpe ut. Samtidigt möter vi en bra målvakt, det får vi inte glömma."
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ForzaMoDo1921: Troligen kompensation för utvisningen på Everberg i första.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Att Rögle skulle göra kommande mål, de senaste två hade varit ett naturligt spelval ifall jag fortfarande spelade på oddset. Nu ångrar man ju det.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo-Målet: Fattar inte hur vi kunde få 4min mer än Rögle men vi får skylla oss själva...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tack domarsvin! Då vet ni det, man får inte försvara sig själv i hockey.
+ 1
« Föregående · 2763190 · Nästa »
Påminner om matchtråden