« Föregående · 2762725 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
L.Plomeros: skulle sätta en slant på Rögle vid 0-0, men pga dålig täckning blev det först efter 0-2, bättre odds nu, hoppas jag har fel 😄
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
L.Plomeros: Skulle precis säga det. Det enda jag tänker är ”undra hur vi hittar för sätt att förlora idag på”
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Ja det är synd att man bara funderar på hur vi ska tappa det här typ. 😅
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det här med att leda med 2-0 men ändå förlora med 4-5 osv har man sett några gånger nu.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Winberg!!! Se till att göra 5-0 nu också så att Rögle inte vänder i andra.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Hepp, bara för det skulle man få in den. Jag förstår Rögle-publiken, hade varit skogstokig vid omvända roller
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Tur för rättvisans skull att vi har hockeyvärldens kallaste PP
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tack domaren. Hoppas bara att vi förvaltar det för en gångs skull.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
19MoDo21: Fy fan vilken värdelös utvisning. Haha. Sist i tabellen ligger vi men vi har väl haft flest bedömningar med oss?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-10-31 Borta
Tarasov: Ranta måste verkligen vara speciell ATG spela med. Eller frustrerande tidvis...
Så sjukt skicklig. Men dels tjyvande. Men sen byter han ju aldrig bär alla andra byter...
Så sjukt skicklig. Men dels tjyvande. Men sen byter han ju aldrig bär alla andra byter...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Jag litar på att truppen inte ger den ett allt för tråkigt avslut 😄
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Undra vad LaDue har i istid idag när matchen är över. Lär vara en hel del
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Kolla på Intervun med Hinken, vi resonerar lika.
1 Man behöver få igång stjärnorna som skall leda laget före man börjar spela in juniorer!
2 Att bänka spelare för kasta in juniorer när man har kniven mot strupen är inte rättvist mot varken laget eller juniorerna eftersom pressen på laget är för hög!
3 När man har ett fungerande spel och laget går bra i tabellen så kan man ge juniorer förtroende i större utsträckning eftersom man har råd att förlora matcher och pressen på laget är liten, kan även liknas vid att man spelar 2:a målvakten oftare när man ligger bra till i tabellen eller leder kvartsfinalserien med 3-0 i matcher!
Så nu har jag förklarat för dig 4 ggr, du gör vad du vill med informationen.
Här sätter jag punkt!
1 Man behöver få igång stjärnorna som skall leda laget före man börjar spela in juniorer!
2 Att bänka spelare för kasta in juniorer när man har kniven mot strupen är inte rättvist mot varken laget eller juniorerna eftersom pressen på laget är för hög!
3 När man har ett fungerande spel och laget går bra i tabellen så kan man ge juniorer förtroende i större utsträckning eftersom man har råd att förlora matcher och pressen på laget är liten, kan även liknas vid att man spelar 2:a målvakten oftare när man ligger bra till i tabellen eller leder kvartsfinalserien med 3-0 i matcher!
Så nu har jag förklarat för dig 4 ggr, du gör vad du vill med informationen.
Här sätter jag punkt!
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-10-31 Borta
Tarasov: Jag tänkte egentligen inte kolla ikväll. Men jag kan inte hålla mig, jag älskar MoDo för mycket!
Karlin vill se en parkerad buss och snabba kontringar. Den gameplanen skriver jag under på!
Karlin vill se en parkerad buss och snabba kontringar. Den gameplanen skriver jag under på!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Han är dock inte verklighetsfrånvänd utan förstår att var sak har sin tid.
17år gammal behöver man inte spela tråkdefensiv SHL hockey utan kan må bra av att få vara en stjärna i J20.
17år gammal behöver man inte spela tråkdefensiv SHL hockey utan kan må bra av att få vara en stjärna i J20.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Min sista säsong på detta forum så det är bara att hålla ut några månader till 😅
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-10-31 Borta
Greenwolper: Mikkels svenska är bättre än Skånes. Nu kör vi MoDo!!!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Jag har också förklarat för dig, varför det är lättare att spela in juniorer i ett lag som går bra. ge dig någon gång det är bara tröttsamt att läsa ditt tjat. Alla här vet vad du tycker.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-10-31 Borta
puffe: nu piskar vi det där köpespettekakegänget💪 kriga genom spyorna nu Modo 💪
+ 1
« Föregående · 2762725 · Nästa »