« Föregående · 2765508 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{7426}: Tack för att du är vettig och har nått innanför pannbenet.
Tyvärr inget än.
Tyvärr inget än.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
TIK_TIK: Hoppas det är ok med Jonte. Har ni hört något om skadan? Fult av Björninen och framförallt mot en avslappnad spelare som precis gjort mål.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Tarasov: Det håller jag definitivt med om, han själv är ju ytterst ansvarig för att ha värvat in coacher och spelare, kort och gott han är ansvarig för det sportsliga resultaten så han bör nog titta sig i spegeln.
Sen måste coacherna också fundera på varför deras material som i sanningens namn inte ska vara ens i närheten av så här dåligt inte alls levererar och fungerar, det är coachernas ansvar.
Sen måste spelarna förstå att allt börjar med att alla gör jobbet rätt och fullt innan man kommer börja vinna matcher på mer regelbunden basis.
Ranta är typexempel idag på en spelare som inte gör hemjobbet och då kommer laget att förlora matcher.
Sen måste coacherna också fundera på varför deras material som i sanningens namn inte ska vara ens i närheten av så här dåligt inte alls levererar och fungerar, det är coachernas ansvar.
Sen måste spelarna förstå att allt börjar med att alla gör jobbet rätt och fullt innan man kommer börja vinna matcher på mer regelbunden basis.
Ranta är typexempel idag på en spelare som inte gör hemjobbet och då kommer laget att förlora matcher.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
mr_brasco: Skellefteåmatchen var det ju fjärdekedjan som visade vägen. Kanske förklarar varför inställningen kändes bättre då
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Bad_Brett:
Ja men då blir det knepigt att springa ner och skälla nu. Det bygger också på att chefen har koll på läget. Möjligen kan Ranta petas men frågan är om det hjälper laget.
Ja men då blir det knepigt att springa ner och skälla nu. Det bygger också på att chefen har koll på läget. Möjligen kan Ranta petas men frågan är om det hjälper laget.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Smurfen: MoDo öppnar nu upp för George och en överlägsen strategi där rätt puckar går till rätt ställe.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Walle2: Nog löser Björn de där tids nog. (hatar att man måste tänka sig för när man skriver om löven) vissa matcher ser lite ”uddlösa” ut men i övrigt har ni startat starkt.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Greenwolper: Tragiskt omogen du är, även med dessa uttalanden så känns du även intelligensbefriad.
Kan väl inte vara roligt att nån får en smäll och kanske även en hjärnskakning.
Jag skulle aldrig håna nån som har blivit skadad och ligger kvar på isen.
Kan väl inte vara roligt att nån får en smäll och kanske även en hjärnskakning.
Jag skulle aldrig håna nån som har blivit skadad och ligger kvar på isen.
+ 14
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Tarasov: Att vara lite rädd för sin chef höjer definitivt produktiviteten. Man ska hela tiden ha i bakhuvudet att en tvivelaktig arbetsinsats kommer få konsekvenser. Är man skicklig behöver man inte ens säga detta, utan det ska vara en vibe i luften.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Vikingmodo : vi har en förstemålvakt. Men ingen förstecenter . Därför
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Marrdin: fast det är väl bättre att gå all in och värva in en riktig förstemålvakt. Varför ska du byta ut andremålvakten, helt meningslöst?
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Walle2: Heja på Timrå du! Jag vill gott för alla Norrlandslag, om vi håller oss kvar är ni välkomna. Annars kan ni stanna i HA med oss
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Gavelo:
Ok kan skrika/skälla, att komma och vara tydlig och konkret är inte samma sak. Som sagt han har byggt laget så han kanske bör utvärdera sig själv i första hand.
Ok kan skrika/skälla, att komma och vara tydlig och konkret är inte samma sak. Som sagt han har byggt laget så han kanske bör utvärdera sig själv i första hand.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Marrdin: Jag måste slåss med en jävla massa aktörer här på en lördag. Trodde de gillade George.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Marrdin: Blev ju ett lyckat experiment med hemma- och bortakaptener...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Kulltorp: Heja Timrå...... Oj förlåt är ju i fel bok nu.....😅
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
SPOODI: läste att fbk krisar på målvaktssidan. Byt bort oee mot nån vettig center där vetja!
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
OMP: Vad kan göras?
Vi har inte råd att både byta ut ledning och fylla på med spelare. Att sparka Karlin vore dessutom helt meningslöst när materialet är åt helvete för svagt.
Karlin har tidigare, liksom ifjol fått sina lag att överprestera så det vore märkligt att byta ut honom mot någon som Ante K som egentligen aldrig lyckats med nånting.
Det vi kan göra är att skicka Holmström som ändå siktar på en roll som huvudtränare nästa säsong och antingen värva hans ersättare eller lyfta upp exempelvis Svelander från J20.
Sen barskapa kontot så mycket man vågar för att värva spelare. Ju fler ju bättre.
En vass center är ett måste som kan få det att lossna för nån av våra forwards som i princip alla just nu trampar vatten.
Vi har inte råd att både byta ut ledning och fylla på med spelare. Att sparka Karlin vore dessutom helt meningslöst när materialet är åt helvete för svagt.
Karlin har tidigare, liksom ifjol fått sina lag att överprestera så det vore märkligt att byta ut honom mot någon som Ante K som egentligen aldrig lyckats med nånting.
Det vi kan göra är att skicka Holmström som ändå siktar på en roll som huvudtränare nästa säsong och antingen värva hans ersättare eller lyfta upp exempelvis Svelander från J20.
Sen barskapa kontot så mycket man vågar för att värva spelare. Ju fler ju bättre.
En vass center är ett måste som kan få det att lossna för nån av våra forwards som i princip alla just nu trampar vatten.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Costanza: Prisskåp hjälper föga, som du märker själv.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Marrdin: kräver ju att saker fungerar också. MoDo är inget självspelande piano just nu
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Costanza: alla fina roller vi har i båset idag, nån har defensiven, nån pp, nån tar timeout, var är röda tråden i det? ibland är det bättre att bara låta grabbarna köra. Som roger melin brukade
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Costanza: Jo vissa i Modo tjänar nog bättre än mig 🤓
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Tarasov: Definiera skrika?
Sällan man hört någon förutom feminister försöka argumentera genom att skrika, att tala högt är inte att skrika och jag är relativt 100% säker på att ingen i Modos organisation skriker till varandra.
Sällan man hört någon förutom feminister försöka argumentera genom att skrika, att tala högt är inte att skrika och jag är relativt 100% säker på att ingen i Modos organisation skriker till varandra.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
OMP:
Jag och Bad Brett har nu tagit över.. Nu blir det hockey!
Jag och Bad Brett har nu tagit över.. Nu blir det hockey!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Greenwolper: Fin spindel vi har.
Länkar:
x.com
x.com
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Jag gillar ju Karlin, men jag gillar ju Modo mer, och förändring måste ske på nått sätt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Gavelo: Nu har vi kul istället! De tjänar bättre än oss.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Tarasov: Vem jobbar bättre om det är tyst också , som det är nu så jobbar ju ingen
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Greenwolper: Är det nån som har koll på vilket lag vi mönstrade mot SAIK? Det var en match vi hade bra inställning i, men vill minnas att man gjorde om i uppställningen till matchen efter.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Tarasov: Jag!
Jag avskyr chefer som sveper in problemen för rädsla att såra någon.
Nä fy, rakt, tydligt och ärligt ska det vara, då fattar man poängen och jobbar bättre än någonsin, men framförallt gör man inte ett dåligt jobb framledes.
Så länge kritiken är konstruktiv och befogad så är den toppen.
Jag avskyr chefer som sveper in problemen för rädsla att såra någon.
Nä fy, rakt, tydligt och ärligt ska det vara, då fattar man poängen och jobbar bättre än någonsin, men framförallt gör man inte ett dåligt jobb framledes.
Så länge kritiken är konstruktiv och befogad så är den toppen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Greenwolper: Dahlén letar kanelbullar på isen och ramlar ihop. Nu får han käka kanelbullar ett tag. En nöjd pöjk.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Tarasov: Det där är väldigt kulturellt. Inte säker att nordamerikaner, tjecker och finländare ser det på samma sätt som svenskar.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Kulltorp: Hörde att du piskade din postorderbrud för att hon hade missat lite damm på Prisskåpet/Kulltorpmuseét.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Costanza: ne du är den skinande stjärnan på modohimlen! George är modopower!💪 mannen myten legenden!💪
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Sigge:
Vem jobbar bättre av att någon skriker på en, nu är iofs inte säkert att Gradin skrek men ändå.
Vem jobbar bättre av att någon skriker på en, nu är iofs inte säkert att Gradin skrek men ändå.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Greenwolper:
Du är den skinande stjärnan på MoDo-himlen!
Du är den skinande stjärnan på MoDo-himlen!
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Costanza: nu jävlar skall det vara ett krigande Modo efter uppehållet💪🤬
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{7426}: Jag tror att man ändrade sin gameplan och inställning inför matchen. Mot Rögle ville man foka på defensiven och kontra. Malmö ansåg man vara ett sämre lag och tänkte spela mer offensivt. Det gick åt skogen
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
{10015}: Tror han gör sig själv en björntjänst att skälla ut ett lag som inte är bättre. nHan kanske ska titta sig i spegeln och göra detsamma.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Henrik Gradin valde efter matchen att rikta sin kritik rakt upp och ner till laget direkt efter att matchen spelats klart.
– ”Hinken” sa ett par väl valda ord, bekräftar Modotränaren Mattias Karlin
– ”Hinken” sa ett par väl valda ord, bekräftar Modotränaren Mattias Karlin
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Starkt av Hinken trots sitt tuffa privata helvete att massakera omklädningsrummet i Malmö och säga ett sanningens ord till halvfigurerna som bär MoDo-loggan där. Nu jävlar är det dags att röra på era dyra rövar!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Sigge: Men nog spelade vi bättre mot Rögle kontra Malmö?
Vilka spelare kom in till Malmömatchen?
Kan de vara så att vissa slappnar av när ”stjärnor” och ”kapten” spelar?
Vilka spelare kom in till Malmömatchen?
Kan de vara så att vissa slappnar av när ”stjärnor” och ”kapten” spelar?
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
modomille: Lugn. Jag tänder igång allt vad jag har hemma nu vad gäller VooDoo. Kolla på VK.se att det ryker..
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
1921ofHockey: sket i att följa matchen.jag har gett upp. Känns rätt befriande att lägga energin på annat.
Mina spådomar innan kvalet.
Hinken och Karlin är kvar till Mars.
Det kommer inte värvas nåt av kvalitet. Kanske vi kommer tappa Jasek och ev True.
Vi kommer få tokstryk i kvalet.
Löven kommer gå upp och sluta åtta efter en hysterisk satsning av Kentää , till skillnad från vår odugliga sportchef.
Blir många år i allsvenskan.
Men vi får nog kanske nytt ljud och vi hade ju fina siffror från Widebro.
Gud så glädjande.
Exakt alla positioner är allsvensk nivå.
Lassi är rätt kass i år.
Mina spådomar innan kvalet.
Hinken och Karlin är kvar till Mars.
Det kommer inte värvas nåt av kvalitet. Kanske vi kommer tappa Jasek och ev True.
Vi kommer få tokstryk i kvalet.
Löven kommer gå upp och sluta åtta efter en hysterisk satsning av Kentää , till skillnad från vår odugliga sportchef.
Blir många år i allsvenskan.
Men vi får nog kanske nytt ljud och vi hade ju fina siffror från Widebro.
Gud så glädjande.
Exakt alla positioner är allsvensk nivå.
Lassi är rätt kass i år.
+ 4
« Föregående · 2765508 · Nästa »