« Föregående · 2964045 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Kunskapsnivå på forumet
modoit51: I have!
Så man måste vara positiv för att vara en ”riktig supporter”?!
Så man måste vara positiv för att vara en ”riktig supporter”?!
+ 1
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Modo-Målet:
Lampinen kommer knappast att bli vår målvakt framöver, men jag tycker man gjorde rätt i lånet.
Enda felet jag sett på honom är att han är verkar lite liten, men det är för att han är för vig. Men det har han ju sen födseln så det kan han inte rå för. När man börjar närma sig min ålder så står man upp. Att plocka fram leksaker under soffan är ett helvete. Inte kommer man ner och upp är nästan omöjligt.
Lampinen kommer knappast att bli vår målvakt framöver, men jag tycker man gjorde rätt i lånet.
Enda felet jag sett på honom är att han är verkar lite liten, men det är för att han är för vig. Men det har han ju sen födseln så det kan han inte rå för. När man börjar närma sig min ålder så står man upp. Att plocka fram leksaker under soffan är ett helvete. Inte kommer man ner och upp är nästan omöjligt.
+ 1
Kunskapsnivå på forumet
Undrar hur många som hållit i en ishockey klubba på detta forum? Det snackas bara skit om allt.
Kan inte vara många Modo iter här. Väx upp och visa att ni är riktiga Modo iter.
Kan inte vara många Modo iter här. Väx upp och visa att ni är riktiga Modo iter.
+ 5
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Modo-Målet: k1m letar bara hack kyckling.
Han kan inte se matchen eller så har han rökt något
Han kan inte se matchen eller så har han rökt något
+ 2
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
k1m: du ser nog någon annan match. Lampinen håller ju Modo kvar i matt
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Berglund ser precis ut som Rundblad för 2 säsonger sedan. Lägger in lösa puckar rakt i egna slottet.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Costanza:
Ja just ja, jag ser på HA.
Tack för upplysningen, du kan hockey.
Hahaha! Fattar'u, jag skämtar - är inte dryg.
Ja just ja, jag ser på HA.
Tack för upplysningen, du kan hockey.
Hahaha! Fattar'u, jag skämtar - är inte dryg.
+ 1
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Willow: frågan är om Freddan också dippat efter löven?
Klart oroande inför ett slutspel. Men def inte förvånande. Eller det som är förvånande är att dippen är SÅ djup. Hade accepterat liten dipp i intensitet. Men dom har ju inte ens gått in i ishallen.
Sjukt att vi har lika.
Klart oroande inför ett slutspel. Men def inte förvånande. Eller det som är förvånande är att dippen är SÅ djup. Hade accepterat liten dipp i intensitet. Men dom har ju inte ens gått in i ishallen.
Sjukt att vi har lika.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
NuMo: Tyvärr är Lampinen inte den målvakt vi behöver. Han räddar inget!
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Thors 22: Däremot borde vi skaffa en sportchef som kan agera, inte en zombie på den posten.
+ 1
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Nieminen: Vi får sparka Freddan också och gå på Rhodin bara😉 Vi gjorde en kanonmatch mot Björklöven. Men det här laget tycks bara orka bry sig nån match emellanåt. Vad talar för att man plötsligt ska orka spela varje match när slutspelet börjar?
+ 2
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Moraspelare som står framför kassen och batteriet i dosan laddade ur, men ingen i Modo försöker flytta på aset.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Noll styrka i Lampinen? Druttar på röven när han försöker göra en räddning 🤣
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Nieminen: och nu skulle man haft en fjärdelina som kunde gå in och smälla på, starta ett bråk och få publiken att kasta in saker på isen. Det behövs energi!
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Nieminen: Det här är till stor del även Freddans fel. Djävla inkompetent att inte markera. Ta timeout,. Gör förändringar. Bänka folk.
Var bara inte så in i helvete flat att du indikerar att det är helt ok att agera såhär.
Var bara inte så in i helvete flat att du indikerar att det är helt ok att agera såhär.
+ 3
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Nieminen: håller med finns inte en chans att MoDo inner denna match
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Steken84: Finns inget tråkigare än att titta på ett hockeylag som är sköna och glider omkring utan någon större vilja. Pinsamt är vad det är.
+ 1
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Paninaro: Ja. Duplantis går väl inte upp på på 6.50 direkt. Jag kan stavhopp.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Sigge: Det är ju så accepterat från föreningens håll att det får se ut så här!!
Därför vi är där vi är !
Nä föreningen måste börja ändra på din kravbild för att detta skall bli nån ändring
Därför vi är där vi är !
Nä föreningen måste börja ändra på din kravbild för att detta skall bli nån ändring
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Robin Ztorken L: Ja möjligtvis. Men väntar mig en annan Larsson i ett slutspel.
+ 1
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Robin Ztorken L: Det här spelet och latheten är ovärdigt en klubb som MoDo. Löneavdrag vore på sin plats för alla som låter bli att gå max och fortsätter med loja felpass.
+ 3
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Bad_Brett:
Typisk hockeymental kalops . När man inte tar initiativ utan hellre att någon annan kan ta det så funkar det ju inte, eftersom den inte heller vill ta initiativ.
Att göra sitt jobb och förstå att det kräver full insats, låter ju bra när spelarna säger det. I praktiken så är det ju bara vad man gör, inte vad man försöker lura sig själv till att göra som gäller.
Typisk hockeymental kalops . När man inte tar initiativ utan hellre att någon annan kan ta det så funkar det ju inte, eftersom den inte heller vill ta initiativ.
Att göra sitt jobb och förstå att det kräver full insats, låter ju bra när spelarna säger det. I praktiken så är det ju bara vad man gör, inte vad man försöker lura sig själv till att göra som gäller.
+ 1
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Willow: Ja det har han tyvärr varit, men det hade ändå varit intressant att se han i ett PP.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Thors 22: Snart går vi om Löven.. Tugga! Lång säsong och nu varm kalsong.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Hägglundsmaffian: ”Vi vill ha tillbaka Carlsson” skyltar en flicka med i publiken. 😢
+ 1
« Föregående · 2964045 · Nästa »

Supporta borde väl en äkta supporter göra emellanåt i alla fall?