+ 3
Modo 2018 känns RELATIVT starkare.
« Föregående · 1896401 Till forumet
Sv: Modo 2018 känns RELATIVT starkare.
ZZ-Top:
Använd befintliga trådar ist för att starta nya för varje inlägg.
Använd befintliga trådar ist för att starta nya för varje inlägg.
« Föregående · 1896401
Vill peka på ytterligare en sak (bortsett det faktum att våra yngre spelare förhoppningsvis har en progressiv utveckling en säsong senare);
Och det är dräneringen av toppspelare från våra konkurrenter. Ingen har missat Timrås rovjakt efter allsvenskans topp-profiler. Visst, vi har också drabbats, men - relativt sett - är min känsla, att om vi har en jämnbra trupp på pappret, i förhållande till 17/18, så har flera lag i mellanskiktet försvagats. Läs Almtuna, Västervik, Oskarshamn, Pantern, Vita Hästen.
Bara en känsla. Spaningen kanske borde vidimeras med en uppställning, men jag ids inte. Sammanfattningsvis; Modo känns redan nu - relativt sett - starkare inför nästa säsong.
ZZ