Modo - Almtuna 28/11
« Föregående · 1854033 Till forumet
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Tarasov: man borde ta sig en tur till räven idag då och hoppas på vinst istället för att glo på tv 😊 hoppas på kämpainsats hela matchen. Någon som vet vilka som inte spelar idag?😊 visst e björka kanske tbx va?
+ 2
Sv: Modo - Almtuna 28/11
{8384}: Björklund och Eriksson tillbaka, Karlkvist osäker.
Hanses spelar ej.
Hanses spelar ej.
+ 1
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Nucky: kul å se hur de klarar en tidsfrånvaro och vad det blir för femmor nurå.😊 wallin har då fått spela/ställts på prov. Tycker han skött det bra. Vad tycker ni om walle?
+ 1
Sv: Modo - Almtuna 28/11
{8384}: Hansen har högre högsta nivå medans Wallin känns jämnare. Det är definitivt inte våra målvakter som gör att vi ligger under strecket till meca race. Vi skulle behöva tyngre spelare som vågar gå in i tät trafik och vill ta en smäll framför målen. Vi har väldigt lite avslut framför motståndarnas kasse.
+ 4
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Gusse: håller med. Ah jag tycker att det skulle behövas mer jävlaranamma.lite mer tacklingar och mer buff framför mål. Är det strategiskt försiktigt spel för att undvika utvisningar, seg på skridskorna eller har vi inga som har energin å "stångas"? Tycker marklund gjorde endel förut men han fick ju fan utvisning för allt
Sv: Modo - Almtuna 28/11
{8384}: kan lägga till att jag tycker det ser ut som tobbe försöker spela lite tuffare. Och det gillar jag. Inge dribbel mer tufft gärna å enkelt
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Tarasov: kan det ha varit lite startnerver? Tycker han blir starkare för varje match och hoppas det fortsätter så. Visst hanses är bättre men walle sköter det bra. Båda har klart godkännt och precis som du säger. Målvakterna gör sitt. Laget aom de måste jobba. Hoppas idag att de håller en hel match
+ 1
Sv: Modo - Almtuna 28/11
{8384}: ikväll blir det vinnst! Hoppet är det sista som överger människan. Jag har varit på varje match den här säsongen och så kommer det förbli. 😊
+ 6
Sv: Modo - Almtuna 28/11
hockey_21: tycker jag låter kanon 😊 ah varit på ett antal live med. Åker på dem så gott jag kan. Bra jobbat av dig 😊 skulle vara riktigt skönt med en kämpaseger idag. Undra hur mycket folk det blir
+ 2
Sv: Modo - Almtuna 28/11
hockey_21: Det tråkiga är att vi tillhör de absolut sämsta hemmalagen i serien.
Undrar vad det beror på?
Dessutom har det varit så i flera säsonger nu, dags att ändra på det kanske???
Bli nu vinnare istället i vår egen borg....
Undrar vad det beror på?
Dessutom har det varit så i flera säsonger nu, dags att ändra på det kanske???
Bli nu vinnare istället i vår egen borg....
+ 1
Sv: Modo - Almtuna 28/11
{8384}: Blir modoseger idag, Jag har BÅDE spelat på Almtuna och ska heller inte se matchen för utom sista perioden på sin höjd.
Bör vara given hemmaseger
Bör vara given hemmaseger
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Gavelo: och där kom 1:an för Almtuna. Näst sämst i boxplay enl kommentatorn😳
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Vårt spel är ungefär lika tragiskt som alla ö-viksbor som skiter i att gå på matcherna. Jävla sopor är ni!
+ 1
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Lolol: Ja rent ishockeymässigt var nog detta bland det sämsta som någonsin skådats, på denna nivå.
Såg ut ungefär som björnligan, fast med vuxna män.
Hur dåligt får det lov att bli??
Såg ut ungefär som björnligan, fast med vuxna män.
Hur dåligt får det lov att bli??
+ 1
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Robin Ztorken L: jag tycker att man sett flera ännu sämre matcher. Inte för att det i sig är uppmuntrande, men...
+ 1
Sv: Modo - Almtuna 28/11
{5647}: ah shit va lite folk. Tycker tobbe gjort nå fina saker. Kul å se junisarna göra mål. Mycket smällar iallafall å jävlaranamma 😀
Sv: Modo - Almtuna 28/11
{5647}: Jo, kan så vara men detta tillhör den absoluta bottenivån som jag sett i alla fall.
Det är verkligen björnligeklass på grejorna, utfört av vuxna män, proffesionella hockeyspelare.
Man undrar vad dom gör på dagarna, spelar Playstation??
Dom verkar inte träna hockey på is ...
Det är verkligen björnligeklass på grejorna, utfört av vuxna män, proffesionella hockeyspelare.
Man undrar vad dom gör på dagarna, spelar Playstation??
Dom verkar inte träna hockey på is ...
+ 2
Sv: Modo - Almtuna 28/11
{5647}: Hur kan vi vara så jäkla bra i straffar när det är OT men inte alls få till det under ordinarie tid? Tar man det inte seriöst?
Nåväl nu fick vi ju in en puck ändå!
Nåväl nu fick vi ju in en puck ändå!
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Robin Ztorken L: var inte straffen lite billig? Det såg ut som om han tappade skäret samtidigt som han fick en ganska lätt knuff.
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Robin Ztorken L: Jag är lite konfunderad varför Modo alltid försöker anfalla, vinner man pucken så ska det anfallas till varje pris, kontentan blir väldigt ofta att puckföraren blir ensam eller att man kommer innanför offensiv blå och tappar pucken för att laget inte hänger med i vändningarna, VARFÖR kan man inte lugna ner hälften av gångerna, samla laget, låt dom som ska byta få göra det och anfall när alla är redo?!
Övrigt är det en riktigt svag match från Modo, man är svag i defensiven och ganska uddlösa och långsamma framåt, som tur är har vi ändå gjort 3 mål och detta bör vi väl ändå inte tappa?!
Övrigt är det en riktigt svag match från Modo, man är svag i defensiven och ganska uddlösa och långsamma framåt, som tur är har vi ändå gjort 3 mål och detta bör vi väl ändå inte tappa?!
+ 1
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Nu blir det spela på resultat och förlora matchen som gäller inför tredje :)
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Gavelo: aj, aj, aj, det svåraste som finns är att leda med 3 mål inför sista perioden.
+ 1
Sv: Modo - Almtuna 28/11
Eller: Nu måste Modo sänka tempot och hålla puck, ge fan i att anfalla så fort man får pucken, spela hem och lugna ner, anfall med rätt folk på rätt sida och spela enkelt och låt det ta tid, att bjuda på kontring och HawaiiHockey gynnar bara Almtuna.
« Föregående · 1854033

Edit:Enström är inte redo för match på ett tag.