Modo - Björklöven
« Föregående · 2003319 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Björklöven
modomille: Nä, precis. det här ar ju kanske första gången de spelar en s.k. elitmatch publikmässigt på länge.
Sv: Modo - Björklöven
Steken84: Snarare vi som är lite darriga, passningarna har inte suttit på bladen. Men inget konstigt med lite nerver när det är fullsatt.
Sv: Modo - Björklöven
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
jonsson: ser ut att bli Lundin i målet enl EP. Joel Wahlgren o Hagelin avbytare
+ 3
Sv: Modo - Björklöven
+ 3
Sv: Modo - Björklöven
Robin Ztorken L: Nu när han får spela med Toby lär han se ut som en stjärna. För egen del är jag nöjd om han spelar safe ikväll. Vi har tillräckligt mycket offensiv i backarna oavsett
+ 3
Sv: Modo - Björklöven
Ben Perrault: Själv hoppas jag att Öhman spelar riktigt bra nu när han få chansen en hel match från start!!
Samtidigt är det djäklig trist att inte Norlinder är med
Samtidigt är det djäklig trist att inte Norlinder är med
+ 4
Sv: Modo - Björklöven
Gusse: Nej Karlskoga rår inte på er eller Björklöven i dagsläget skulle jag säga. 3:e platsen däremot lär de knipa.
+ 2
Sv: Modo - Björklöven
hockey_21: Karlskoga ser starka ut. Blir inte alls förvånad om det är dom som vinner serien.
+ 2
Sv: Modo - Björklöven
RedNek:
Hur är hamburgarna i fjällräven sedan den nya chefen kom in? Tyckte de var rätt dåliga tidigare särkilt sett till priset. Så är det iofs generellt på arenorna.
Hur är hamburgarna i fjällräven sedan den nya chefen kom in? Tyckte de var rätt dåliga tidigare särkilt sett till priset. Så är det iofs generellt på arenorna.
Sv: Modo - Björklöven
dempa: Nejfan, ikväll hoppas vi dom viker sig för hemmatrycket. Finns goda möjligheter med fullsatt Fjällräven och Lördagsfylla på läktaren
+ 8
Sv: Modo - Björklöven
Ben Perrault:
Jag laddar sålunda: Sovmorgon & sen 4 rostade mackor med marmelad + 4 koppar kaffe, detta till "My name is Earl" på teven.
Därefter närapå 9km traillöpning. Kan säga att man springer inge bra på den kosten..
Nu lyssnar jag på min spellista på Spotify: "ModoHockeyÄrDomBästa"
den kommer rulla resten av dagen & i bilen ner till Ö-vik.
Där blir det en burgare & sen in på arenan i god tid. JAG ÄR TAGGAD! Väl mött alla ikväll!
Jag laddar sålunda: Sovmorgon & sen 4 rostade mackor med marmelad + 4 koppar kaffe, detta till "My name is Earl" på teven.
Därefter närapå 9km traillöpning. Kan säga att man springer inge bra på den kosten..
Nu lyssnar jag på min spellista på Spotify: "ModoHockeyÄrDomBästa"
den kommer rulla resten av dagen & i bilen ner till Ö-vik.
Där blir det en burgare & sen in på arenan i god tid. JAG ÄR TAGGAD! Väl mött alla ikväll!
+ 7
Sv: Modo - Björklöven
dempa: håller med, förhoppningsvis erfarna SHL-domare, men sån tur har vi väl inte😬
Sv: Modo - Björklöven
Veteranolle:
Fel fel fel, Jag och Modano kom i höstas överens om att vi och ni går upp!
Fel fel fel, Jag och Modano kom i höstas överens om att vi och ni går upp!
+ 2
Sv: Modo - Björklöven
Costanza: Redan fulla stan med folk som bär Lövenhalsdukar. Känns som ALLA pratar hockey idag! Kommer vara sjukt laddat ikväll
+ 4
Sv: Modo - Björklöven
jonsson: i kväll kommer Modo att visa att man är seriens klart bästa lag och att man är det lag som kommer att ta klivet upp i SHL. Löven kommer också att få kvala men kommer inte att klara av ett SHL lag.
Kul match i kväll som piggar upp i november rusket.
Håller på Modo ikväll men jag hoppas på en spännande match.
Heja Timrå och Modo (utom då ni möter Timrå )
Kul match i kväll som piggar upp i november rusket.
Håller på Modo ikväll men jag hoppas på en spännande match.
Heja Timrå och Modo (utom då ni möter Timrå )
+ 16
Sv: Modo - Björklöven
Golden boy : Nog blir det väl Lundin som står. Känns som att laget litar på honom.
Sv: Modo - Björklöven
+ 3
Sv: Modo - Björklöven
Costanza: Vem tror ni vaktar kassen? Personligen hoppas jag på Lundin som jag tycker har visat upp ett stabilt spel, ser dessutom en större utvecklingspotetial i honom vs Hanses.
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
Costanza:
Nån som minns dom här två röda snubbarna som sprang omkring vid isen och gjorde stunden i utvisningsbåset lite jobbigare.
Kan ju vara nått att införa igen, om man
får tag på några som vill förstås.
Nån som minns dom här två röda snubbarna som sprang omkring vid isen och gjorde stunden i utvisningsbåset lite jobbigare.
Kan ju vara nått att införa igen, om man
får tag på några som vill förstås.
+ 3
Sv: Modo - Björklöven
Ben Perrault: Laddar? Ska sätta mig vid Leif "Utan mig hade det blivit derby mot Teg" Danielsson's reserverade VIP-bord på Olearys i Umeå nån timme innan, dricka en av varje, sätta upp notan på bordet och framkalla konstiga ljud: MO! MO! MO! MO!
+ 9
Sv: Modo - Björklöven
Jag kommer att bära keps ikväll (brynäskeps) och lovar att kasta in den vid ett eventuellt hat trick av en modospelare... skål
+ 12
Sv: Modo - Björklöven
Ben Perrault: Drog igång lövblåsen å blåste bort alla små ängsliga löv som gömt sig under den nyfallna snön
+ 11
Sv: Modo - Björklöven
Foppatofflan: skön intervju inför matchrn på modochannel med hellqvist😀 taggad till tusen nu!!
+ 7
Sv: Modo - Björklöven
{5647}: snart har du köpt mitt resonemang...gick fort...redan en AHL-back....inom en vecka kommer det väl en till?
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
RedNek:
Vilken hysteri det är efter biljetter inför imorgon på sociala medier.
1 st ståbiljett gick iväg för 470kr
Vilken hysteri det är efter biljetter inför imorgon på sociala medier.
1 st ståbiljett gick iväg för 470kr
+ 6
Sv: Modo - Björklöven
Intervju med Linus Ullmark inför NHL-matcherna:
Det är ett hett derby mot Björklöven, vad tror du om det?
Linus Ullmark: Tio raka segrar.
Det är ett hett derby mot Björklöven, vad tror du om det?
Linus Ullmark: Tio raka segrar.
+ 10
« Föregående · 2003319 · Nästa »