Modo-Brynäs
Rytter:
Helt sjukt. Nu är det jag som är rosenrasande på domarna istället.
Redigerad kommentar
Någon som rycker det är annan nivå på bedömningarna av domarna nu än i första?
Fint mål. Spina vinner sargduellen trots sin storlek och tyngd. Passningen från Spina strax efter är urläckert.
K-Fop målar som om han aldrig har gjort något annat.
Spina med den dåliga spelförståelsen hittar fram med ett fint pass. Skönt!
ULTIMAVICI: Och nu gör Foppa mål. ;)
Mario har varit nära några gånger ikväll, så det var på tiden.
Spina visar sin spelintelligens där.
J F K:
Det finns ingenting som tyder på att vi ska hämta upp detta. Kolla på Lööv som var en av de stora överraskningarna i de första matcherna; Han har slarvat bort åtminstone två jättelägen och slår idiotpassning på idiotpassning. Det tyder på enormt dåligt självförtroende och desperation.
Posslers mål ser sällan speciellt märkvärdiga ut, men han har fattat vad det handlar om, nämligen att skjuta. I dagsläget spelar hela MoDo som Mattias Ritola; De kontrar, åkar åttor i sarghörnen och tar sedan ett skott dålig vinkel (om de inte redan tappat pucken).
Nej, vi spelar på vinst och förlust. Inte mycket till grundspel. Förra gången lönade det sig nästan, idag tycks det straffa sig. Jag tycker inte heller man ska måla fan på väggen, men inte fan ser det bra ut.
Tycker han ger ett stabilt intryck och har gjort några riktigt bra räddningar.
Det är inget vi kan ändra på genom att ändra taktik..
Såklart är det så! Bara så jävla frustrerad att det går emot oss rejält nu. Bortdömda mål, bra offensivt spel och ändå tre enkla mål i baken.
Är väl bara juniorerna sim kan vända detta. Dom fattar inte att det är kört!
J F K:
Sully skulle ha åkt in framför mål, och Önerud skulle åka bakom mål och ta brynäsaren.
brynäs08:
Hade varit vansinnig på domaren om jag var brynäsare. 2-1 känns rättvist med tanke på alla felaktiga utvisningar som har tagits på Brynäs-spelare.
Vi spelar bra i offensivzon iaf.
J F K:
Hur i helvete kan man visa ut Brodin för den där lilla smekningen i period 1, om man nu helt plötsligt släpper rena överfall?