MoDo - Damlaget
« Föregående · 2669603 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Damlaget
Bad_Brett: Jag börjar gilla hur många galningar på HS som är MoDoiter. Känner mig äntligen hemma!
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Bäst av 5 så dom får nog ta och vinna en till också om man ska va helt säker på final. :-)
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
JoJo2613: Så ja! Där kom den! vilket skott! Första målet för säsongen för Anna Andersson.
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Vilka chanser vi hade i 4e och nu i början av 5e men pucken vill fan inte in.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo:
Tycker också att skickligheten hos spelarna blivit högre och skönt att slippa allt tjafs efter avblåsning.
Tycker också att skickligheten hos spelarna blivit högre och skönt att slippa allt tjafs efter avblåsning.
Sv: MoDo - Damlaget
Först intervju med Ljungblom och sen en med Wernblom. Kändes nästan som intervjuer med två MoDo-spelare. Även fast det är ett bra tag sen Moa spelade i MoDotröjan nu.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Zource: Hade nå riktigt fina chanser precis. Nu fick dem äntligen ett PP.
Edit: Liknande ett av herr lagets senaste PP'n, fick inte till mycket.
Edit: Liknande ett av herr lagets senaste PP'n, fick inte till mycket.
Sv: MoDo - Damlaget
Bad_Brett: Trans-kissarna på scen med lila hår och näsring är ju på IDUN-teatern, visste du inte det?
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Lugna dig nu. Kvaliteten i TV-pucken är 10x högre. Är tvärtom besviken över hur långsamt det går.
Dock uppskattar jag att alla spelare faktiskt ser ut som kvinnor nuförtiden. Stor skillnad mot de här märkliga hybriderna som dominerade sporten för några decennier sedan. Är väl dock en tidsfråga innan transrörelsen kapar sporten...
Dock uppskattar jag att alla spelare faktiskt ser ut som kvinnor nuförtiden. Stor skillnad mot de här märkliga hybriderna som dominerade sporten för några decennier sedan. Är väl dock en tidsfråga innan transrörelsen kapar sporten...
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Bad_Brett: Jag är oerhört imponerad av hur långt hockeyn har kommit på damsidan senaste 5-6 åren, fortsätter denna utvecklingen så kommer vi nog snart kunna se fler spelare livnära sig på sporten.
Kul
Kul
+ 8
Sv: MoDo - Damlaget
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: De kämpar mer än mig i alla fall. Hoppas vi vinner. Annars har MoDo tagit stora kliv hursomhelst.
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Modo har förtvivlat svårt att få ut pucken, visserligen är många extremt unga och kanske inte så starka än men det blir väldigt mycket spel med klubban i en hand
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
JoJo2613: Brorsan Hugo ett år yngre är med i landslaget u17, men det vet du säkert redan.
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Mira Hallin är verkligen ett framtids namn för MoDo som dom måste hålla hårt i!
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Bad_Brett: Mira Hallin har ett ruskigt tryck i skriskoåkningen , så även Šapovalivová, båda är 17 år
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Wilma Sundin ser riktigt intressant ut. Bra ålder dessutom! Heja Wilma!
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza: Ebba Berglund klivit av efter 2 perioder. Inte den comeback som hon hade velat ha skulle jag tro.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Goalies
30. Persson, Lovisa
1. Jönsson, Lisa
20. Brändli, Andrea
1st Line
12. Berglund, Ebba
15. Andersson, Linnéa
7. Ljungblom, Lina
22. House, Taylor
10. Sundin, Wilma
2nd Line
14. Seitz, Emma
6. Goding, Emma
17. Sapovalivova, Adela
11. Perjus, Julia
27. Klimek, Victoria
3rd Line
24. Hedqvist, Ebba
5. Savander, Eve
26. Moloughny, Abygail
19. Bellefontaine, Lauren
13. Hallin, Mira
4th Line
2. Andersson, Anna
34. Pribylova, Vendula
18. Sohlin, Sofia
25. Grundström, Maja
30. Persson, Lovisa
1. Jönsson, Lisa
20. Brändli, Andrea
1st Line
12. Berglund, Ebba
15. Andersson, Linnéa
7. Ljungblom, Lina
22. House, Taylor
10. Sundin, Wilma
2nd Line
14. Seitz, Emma
6. Goding, Emma
17. Sapovalivova, Adela
11. Perjus, Julia
27. Klimek, Victoria
3rd Line
24. Hedqvist, Ebba
5. Savander, Eve
26. Moloughny, Abygail
19. Bellefontaine, Lauren
13. Hallin, Mira
4th Line
2. Andersson, Anna
34. Pribylova, Vendula
18. Sohlin, Sofia
25. Grundström, Maja
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Krossa Brynäs! Semifinal nummer tre! 🔥
🙌 Happy hour 16.30-17.30
Restaurang Victory serverar Tacobuffé från 16.30
Guldbaren, Supporterbaren & High Coast öppen.
🙌 Happy hour 16.30-17.30
Restaurang Victory serverar Tacobuffé från 16.30
Guldbaren, Supporterbaren & High Coast öppen.
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Kulltorp: Löven ska inte ha nån chans i slutspel, hoppas inte. Dom är den fula ankungen i norrlandshockeyn och ska förbli där de är
Sv: MoDo - Damlaget
Keriksson: Det blir ju så uppenbart att han vill ta ut frustrationen på sin egen utvisning, som visserligen inte var en utvisning, på en AIK spelare.
« Föregående · 2669603 · Nästa »