MoDo - Damlaget
« Föregående · 2673010 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Damlaget
{5647}: Ja, de måste jag hålla med om. Publiken gillar damhockey i Luleå. Men de är klart, 65% ökning av tjejer på bygden har väl en stor del i det. Resten flyttar därifrån.
Sv: MoDo - Damlaget
{7426}: De har till skillnad från Växjö väldigt imponerande publik, men det är lite plast i alla fall.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{7426}: Jo, med två borta på raken kan det vara slut om vi inte vinner ikväll. Luleå har då en rejäl fördel såklart.
Nu avgjorde vi väl borta mot Brynäs så det är inte givet.
Känna trist att möta halva finska landslaget då Luleå inte kör så mycket eget.
Nu avgjorde vi väl borta mot Brynäs så det är inte givet.
Känna trist att möta halva finska landslaget då Luleå inte kör så mycket eget.
Sv: MoDo - Damlaget
Koff: Damernas final spelas väl i bäst av 5, så vi kan räkna det på våra egna händer. Min matematik säger då att de kan vara sista hemmamatchen. Oavsett utgång idag. Eller?
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Koff: Huvudsaken är att du är MoDoit! Grymt att Övik ställde upp ikväll och stöttar damerna!
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza:
Umeås nattliv har man inte besökt mycket av, trots att man bott här i 5 år,
Mest besökt Ahlsell…,, måååååååååååål
Umeås nattliv har man inte besökt mycket av, trots att man bott här i 5 år,
Mest besökt Ahlsell…,, måååååååååååål
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
ante08:
Gosse!
Ni har ju 6 fingrar, ni borde kunna räkna? :p
Nä skämta bara.
Nä vi har 1 match till hemma minst!
H,B,B,H,B,H,B
Gosse!
Ni har ju 6 fingrar, ni borde kunna räkna? :p
Nä skämta bara.
Nä vi har 1 match till hemma minst!
H,B,B,H,B,H,B
Sv: MoDo - Damlaget
Koff: Vi får ses på Rött Bar på Berghem. Massor av studentskor som George kan titta på. Några går hem direkt när jag stirrar på dem 20 minuter i sträck. Sen finns det alltid en dam som gillar George tillbaka.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
{10015}: Modo måste väl vinna en match, för att få till en match på hemmaplan igen.
Sv: MoDo - Damlaget
JoJo2613: luläspelarna har sillisar, därav tyngre. Nä de var fult.
Sorry.
Nä men dom är väl längre spelarna i finnulä.
Men nya tag i andra o så går vi för ett guld!
Det iaf bra stämning här. Några groggar har nog smekt strupen hos flertal :D
Sorry.
Nä men dom är väl längre spelarna i finnulä.
Men nya tag i andra o så går vi för ett guld!
Det iaf bra stämning här. Några groggar har nog smekt strupen hos flertal :D
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Costanza:
Du hade tur som fick blondiner. Jag fick bara brunetter.. men dom klämde mig bara runt halsen.
Du hade tur som fick blondiner. Jag fick bara brunetter.. men dom klämde mig bara runt halsen.
+ 3
Sv: MoDo - Damlaget
Koff: Jag saknar dansgolvet på Statt. Blondiner klämde mig mellan benen och jag blev glad.
Sv: MoDo - Damlaget
Koff: Jo vid första målet såg man storleks skillnaden, MoDo spelaren försökte trycka ut men gick inte alls.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Sigge: Att Modo skall ta en match är inte speciellt sannolikt, i Modos fall handlar det mer om att lyckas göra ett mål.
Ligan bör kanske ta sig en funderat varför 1 köpelag dominerat sedan dom blev till, rent sportsligt är ju SDHL meningslöst.
Lite som F1 är just nu, man vet att Max kommer vinna alla race om inte bilen exploderar, blir ganska trist
Ligan bör kanske ta sig en funderat varför 1 köpelag dominerat sedan dom blev till, rent sportsligt är ju SDHL meningslöst.
Lite som F1 är just nu, man vet att Max kommer vinna alla race om inte bilen exploderar, blir ganska trist
Sv: MoDo - Damlaget
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Sigge:
Sitter på plats. Backsidan måste tuffa till sig.
Annars har dom ju fart. Det bara hålla i det och tänka på defensiven mellan varven så kommer de här gå mot
Finnuleå.
Sitter på plats. Backsidan måste tuffa till sig.
Annars har dom ju fart. Det bara hålla i det och tänka på defensiven mellan varven så kommer de här gå mot
Finnuleå.
Sv: MoDo - Damlaget
Gavelo: Den här matchen är den chansen dom har för att sno en match. Annars blir det en enkel 3-0 i matcher för Finnluleå
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
{10015}: Kan Modo sno en match i denna matchserie så är det en bragd, Luleå/Finland är överlägsna alla lag i ligan och har väl knappt förlorat mer än 5 matcher senaste 5 åren!
Sv: MoDo - Damlaget
Paninaro: Älskar våra damer. Är ju för gammal nu för att ragga 20-åringar på Statt, men minns ju dansgolvet då jag hade mörkt hår och pengar i fickan för en rom och cola.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Paninaro: Säga vad man vill, men att MoDo dam går bra gynnar verkligen framtiden.
På plats och jösses vad barn det är.
På plats och jösses vad barn det är.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
Var sänds dammatchen? Jag ser den sänds på svt2 19:15, men innan då? Börjar väl 18.
+ 1
Sv: MoDo - Damlaget
JoJo2613: är också mätt och taggad!!
Stängde av från hockeyn efter förra matchen men nu är man tillbaka. Det här ska bli kul!
Stängde av från hockeyn efter förra matchen men nu är man tillbaka. Det här ska bli kul!
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
+ 2
Sv: MoDo - Damlaget
Det verkar bli tifo på sittplats och viljans vackra namn innan nedsläpp. Blir en fin kväll att avrunda säsongen med. Över 2000 sålda biljetter.
+ 4
Sv: MoDo - Damlaget
Lite riktat mot duktige och smarta Widebro detta. Varför inte låta personer eller bussbolag plocka upp pensionärer på hemmen så att de kan få se dam- och herrhockey och äta riktigt gott från buffén. Chauffören får också äta gott så klart för att kompensera för bensinpengen. Många äldre har nog aldrig varit på hockey.
Sv: MoDo - Damlaget
KB: Underbart. Hoppas Ö-viksfolk kan trycka mot 3000. Det är en fin dag idag. Tjejerna skulle bli så glada över stödet.
+ 2
« Föregående · 2673010 · Nästa »