MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2682975 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag tycker det är sjukt. Malmö J20 åker till Umeå och spelar en värdelös match för dem. Inget Att spela för och förmodligen ingen som riktigt bryr sig. Kanske lämnar någon spelare hemma osv.
För Löven är det däremot extremt viktigt.
Jag tycker det är helt djävla pajas att det är samma sak varje år.
För Löven är det däremot extremt viktigt.
Jag tycker det är helt djävla pajas att det är samma sak varje år.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10322}: Ja han var väl lite som Walli i år. Minst en onödig utvisning per match. Gärna i avgörande lägen
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Var inte det nästan hans signum när han spelade för oss? Dvs dumma utvisningar i avgörande skeden.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Domarna har bestämt sig. Har ju varit 100 liknande situationer.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Sveningsson tar en onödig utvisning i slutet av matchen. Typiskt av en sån osmart spelare
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Egentligen inte. Spydigheter och uppmaningar att börja knarka är inte välkommet någon dag. Om man går in i ett diskussionsforum om hockey och beter sig så borde man ta sig en funderare om vad man håller på med. Detsamma gäller spydiga Brynäsare.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: frågade om han hade råd att gå på matchen eller om han la pengarna på snö. Inte samma sak som att uppmana någon. Trötta Brynäs kan inte ens läsa
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Du uppmanade en annan användare att börja knarka och var allmänt spydig i flera inlägg. Då blir man avstängd. Svårare än så var det inte.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Han/hen/det kanske tror att man måste byta för att skriva i andra gästböcker? Bara en teori. Kan också vara ett troll, men jag brukar inte utgå från det.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Man sitter och är opartisk i denna fight och Domarnivån är under all kritik. Såna här viktiga matcher borde dom hyra in NHL domare.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Dom vill ju vara ensamma i sin ekokammare där dom kan odla sin hybris och sin skeva självbild.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10322}: Haha, ser att han/hon Modoit igen!
Skönt med sådana valmöjligheter 😂
Skönt med sådana valmöjligheter 😂
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10322}: Där var det däremot Tärnström som inte kastade sig, utan en solklar utvisning utan att han flyger som en vante.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10322}: Han är nog snart Brynäsare! Han har bytt till o från hela dagen. Det, eller något problem på HS.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10322}: bannad för andra gången i BIK boken så jävla lättprovocerade aldrig ens blivit bannad av Löven eller TIK
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10322}: ingen fara, okej!
Ja jag utgick från det att han är reggad som Timråit nu.
Ja jag utgick från det att han är reggad som Timråit nu.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Japp, sorry, jag glömmer att HS inte kan med att länka till ett inlägg.. :DnnMenade specifikt det där med att bonden skulle vara timråit.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Challe pratar om svensk hockey i förfall, för det drabbar Leksand. Det är som Tjomme går ut och snackar gällande Covid och även då 100% i egen sak. Hade han ansett det skulle han väl uttalat sig långt tidigare när det varit en grej hela säsongen, men det grinas bara när det drabbar hans lag.
Liknar FBK som också alltid är martyrer.
Liknar FBK som också alltid är martyrer.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Brynäs är väl ökända för att helt sakna klack de senaste åren. Mycket folk på läktaren i år, faktiskt mer än ifjol, men trött på läktarna.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: tvärtrött. Såg några SHL matcher där 2019 när jag bodde i Gävle och de va lika trött då. Almtunas klack låter lika lite
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Har dom inte satt mickar i hallen - Eller är Brynäs klack sådär dålig?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: till svennes försvar gick den faktiskt via försvarens klubba
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Orkar inte höra Brynäs mållåt den är så kass noll procent kreativitet.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ja ass på Kinnvall som ligger bakom målet med sin filmning.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Såg verkligen ut som Kinnvall överdriver rejält där. En lätt knuff och han kastar sig.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Måste vara sjukt jobbigt att kommentera så. Själv är det jobbigt att ta sig ur sängen när man är förkyld
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Tornberg var väldigt förkyld i dagens rinkside-podd. Han sade att han skulle göra matchen tillsammans med Fredrik.
Det är alltså en förkyld Tornberg
Det är alltså en förkyld Tornberg
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Sveningsson kommer fri, laddar för kung och fosterland, 11 meter utanför…
Skönt att allt är som vanligt ☺️
Skönt att allt är som vanligt ☺️
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Hade lite den känslan, men man vill ju inte utgå från att alla är troll.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nog lär disciplinnämnden markera i efterhand mot Benns höga klubbor. 2 gånger om han kör crosscheck I ansiktshöjd.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Synd att Bik Karlskoga har sållet Brattström i målet annars hade dom kanske kunnat hota Brynäs.
« Föregående · 2682975 · Nästa »
Ödmjuka klubben, hoppas karma slår hårt snart. Har varnat om den tidigare i säsongen.