MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2686648 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Gick in och kika, den personen fick ju lite skit för det också så. Sjukt beteende oavsett
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: få saker som jag blir så irriterad på som när folk önskar att någon skadad sig
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10071}: djurgårdens forum önskar att Steen skadar sig och behöver avsluta karriären, dags att skapa konto och börja hetsa
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI:
Klager & Krusen, Bill & Bull, Filip & Fredrik, mjaa, inte har dom väl rosat slutspelet så här långt, däremot jullarna 😊
Klager & Krusen, Bill & Bull, Filip & Fredrik, mjaa, inte har dom väl rosat slutspelet så här långt, däremot jullarna 😊
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Håller med om att han inte har varit lika bra nu mot DIF som mot AIK men finns mycket att gilla med han. Bra storlek, bra skridskoåkning och skott. Finns dock frågetecken om hans offensiva "ceiling" och det kommer göra att han nog inte draftas i topp 15 utan snarare i 20-25 spannet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: 63 poäng på 37 matcher är skrattretande bra. Korpenliraren som lövarna kallade honom.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: kommer aldrig ske igen. Saknar Tambelini på point I PP och Karlas skottpassar som Johnsson valla in i öppet mål gång på gång. Fina tider
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Apropå absolut ingenting. Insåg nyss hur galet det är att vi hade en kedja som gjorde 210 poäng 19/20. Det var tider det.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10522}: Ser mycket hellre SHL, Skulle vi börja med små rinkar i Sverige skulle jag sluta se hockey. Dom har värdens bästa spelare i NHL men ändå är det inte mer underhållande. Hade dom spelat på stor rink med mer skridskoåkning och ytor så hade det varit bättre. Nylander kan spela en hel match och bara glida omkring.nDessutom förstör NHL, världshockeyn med att inte släppa spelare till VM och OS. Borde va som i fotbollen att alla ligor är tvungen att släppa spelarna till Landslagssamlingar.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}:
Mja säg inte det, vi har ju en historia av att hitta vägar att just torska, ok, i en annan serie, 😅, nää håller med dig, men med hummlor i pungen inför morgodagen 😬😅
Mja säg inte det, vi har ju en historia av att hitta vägar att just torska, ok, i en annan serie, 😅, nää håller med dig, men med hummlor i pungen inför morgodagen 😬😅
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Är den där Brandsegg verkligen så bra som folk säger? Förväntas Topp 15 i draften, men jag tycker han ser rätt så vilsen där ute på isen de senaste matcherna. Någon som har kollat på honom i grundserien som vet bättre?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Håller med, men idag var det kul att kolla på Skellefteå. Vilket drag.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10522}: man kollar ju HA, shl är dötrist att kolla på förutom MoDo
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Brynäs lär inte förlora fler matchen mot Bofors, men den tanken kittlar såklart. Vore kul som fan med 2 små föreningar, med små medel göra bragdartade säsonger.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ser på Pens mot Tampa Bay. Fan en heeelt annan sport mot dötråkiga shl.
Crosby har lekstuga idag
Crosby har lekstuga idag
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Ok, då förstår jag. För min del så är jag inte direkt förtjust i 08 lag.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIK_TIK: Mora kommer nog hitta ett sätt att vinna den här matchen. Och gör dom det kommer de vara mentalt jobbigt för dif.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIK_TIK: bryr mig egentligen inte om hur det slutar men ogillar Brynäs fans. Sen bor man i Stockholm så vore skönt med färre resor om Djurgården går upp
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Gillar Mora mer, vore häftigt med Brynäs-Mora i final.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIK_TIK: tycker inte djurgården ser så bra ut. Snacka om att Mora ger bort allt
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Mora spelar med huvve under armen, stötbryter, dåliga passningar, inget tålamod. Det här ser absolut inte bra ut.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: sjukt hur många ramträffar Mora har haft på 3 matcher
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Oja, det är kul att se. Men vilket dyrköpt ”kaxande”
TIK_TIK: Jupp, hyfsat. Dom har tifo om knogdans, smittade av sig till spelarna 😂
TIK_TIK: Jupp, hyfsat. Dom har tifo om knogdans, smittade av sig till spelarna 😂
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Vettetusan. Bra underhållningsvärde i allsvenskan som vanligt i alla fall.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Håller med igen...
Vi hade nästan 1000 mer i snitt än SkAIK..
Vi hade nästan 1000 mer i snitt än SkAIK..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag tycker det är riktigt bra med 15% av hela byn på matcherna.
Jag tycker det är riktigt bra med 15% av hela byn på matcherna.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Hallengren tar väl 5800 typ och sett till tabellplacering tycker jag att de har väldigt dåligt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Växjö som pensionerar importers nummer är väl snäppet värre än Rögle.
Växjö dyker upp senaste 20 åren och köper allt man kan köpa och med det 4 SM-guld. Rögle har i alla fall inte plastfans.
Växjö dyker upp senaste 20 åren och köper allt man kan köpa och med det 4 SM-guld. Rögle har i alla fall inte plastfans.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Inte jag!
Strax under 5 från en mindre by/stad är starkt!
Dvs. Fullsatt
Strax under 5 från en mindre by/stad är starkt!
Dvs. Fullsatt
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Fast ändå gott om poäng och josh D kom ju därifrån. Så inte HELT ologiskt iaf. Men de var mitt fel att gå ut med det. Som sagt, han ska få stryk när vi ses.
Fast ändå gott om poäng och josh D kom ju därifrån. Så inte HELT ologiskt iaf. Men de var mitt fel att gå ut med det. Som sagt, han ska få stryk när vi ses.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: man kan alltid lita på att det finns en seinfeldscen till varje tillfälle :)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Nja. Publikmässigt håller jag SAIK som en besvikelse.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik : Om det är något lag jag önskar framgång utom MoDo så är det SAIK.
De vågar spela sina unga talanger som gör det fantastiskt bra.
Visst gör dom misstag emellanåt men dom blir inte av-plockade för det.
Fantastiskt rolig hockey spelar dom också.
Jämför med Mögle som dammsuger Sverige på andra klubbars talanger i hopp om att tjäna deg när/om dom drar till NHL.
Deras A-lag når dom sällan eftersom det är fyllt av stjärnspelare man värvat från andra lag för orimliga löner.
Ut med skiten..
De vågar spela sina unga talanger som gör det fantastiskt bra.
Visst gör dom misstag emellanåt men dom blir inte av-plockade för det.
Fantastiskt rolig hockey spelar dom också.
Jämför med Mögle som dammsuger Sverige på andra klubbars talanger i hopp om att tjäna deg när/om dom drar till NHL.
Deras A-lag når dom sällan eftersom det är fyllt av stjärnspelare man värvat från andra lag för orimliga löner.
Ut med skiten..
+ 13
« Föregående · 2686648 · Nästa »