MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2690735 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Bra, du är billig att bjuda på snacks då. tar du med drickat så står jag för salta pinnarna, man är väl generös
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: De va ju bulle i bullendagen här om dagen, har du ätit det? Psykiskt stört är det
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Jag gillar fan saltapinnar och Vickningschips funkar ju perfekt som dipp chips!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: jag älskar lättsaltade chips dock hahah kan lätt köpa de och käka utan dipp
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Har alltid undrat vilka som köper Vickningschips eller salta pinnar, men efter ett maraton äter man nog allt man kommer åt.
Låt Mora få in puckjäveln över hela linjen nu då, om det nu finns någon Gud
Låt Mora få in puckjäveln över hela linjen nu då, om det nu finns någon Gud
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Det var ingen självklarhet när jag prövade det första gången, men blev så jävla less på dip i skägget. Så det var en ren och skär bekvämlighetsfråga.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Haha jo jag vet en del folk som använder det som bas till dip. Men Cruncherz med dip lät ju riktigt gott det måste jag nog prova.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Ja, dom har även börjat med Cruncherz med sourcreme smak. Den och ranch dip funkar också.
Vafan säger du? Gör folk dip på CF? Det borde vara spöstraff på isåfall.
Vafan säger du? Gör folk dip på CF? Det borde vara spöstraff på isåfall.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Viktig fråga, Crème fraiche eller Gräddfil när ni gör dip?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Cheeze Cruncherz med ranch dip. Tacka mig sen.
Din jävel. Nu måste jag på affären. Fan, var man inte nog fet redan innan.
Din jävel. Nu måste jag på affären. Fan, var man inte nog fet redan innan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Estrellas Vickningschips dippas i smält marabou mjölkchoklad
Fick det av mitt ex efter mitt första maraton, va Drömmigt deluxe
Fick det av mitt ex efter mitt första maraton, va Drömmigt deluxe
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Jag som skulle ju åka o köpa chips o dip efter matchen men om det blir förlängning vettefan om jag orkar..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Synd att Moras PP inte funkar lika bra som förra matchen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Där vinner Skellefteå J20-guld. Välförtjänt med tanke på vad man gör där uppe med juniorerna. Måtte vårat J20 lag nå upp i den nivån snart.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Tror inte zebrorna avgör denna serie utan de kommer att bli individuella misstag o de e lååångt kvar 😎🇺🇿
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: tur Djurgården fortsätter med Liss, ytterel och klasen i pp
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Domarna gör allt för att styra det åt en Dif vinst dock. Sjuk utvisning som Mora åkte på nu.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Trodde inte jag skulle kommentera någe du säger men jävlar vilken träff på spiken o han må va duktig men med de temperamentet så skulle jag bänka iaf 🇺🇿😎
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Eller Ritola för all del. Hoppas vi aldrig har råd med sådana lyxlirare igen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Tänkte fortsatt listan, men din kommentar innefattar det mesta.
Nu blir några i Gävle sura(blek allsvenska), men troligen vinner väl Djurgården serien ändå, och detta Djurgården är en blek kopia av deras lag förra året. Lär bli en astrist finalserie med Brynäs-Djurgården, fast man kan alltid hoppas på spänning
Nu blir några i Gävle sura(blek allsvenska), men troligen vinner väl Djurgården serien ändå, och detta Djurgården är en blek kopia av deras lag förra året. Lär bli en astrist finalserie med Brynäs-Djurgården, fast man kan alltid hoppas på spänning
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Fast han är en lurig jävel. Lite som Dick Axelsson. Helt plötsligt bestämmer han sig för att det är dags att spela hockey igen och då kan lite vad som helst hända.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI:
Trodde han hade spelat klart för säsongen när jag såg han på läktaren under JVM både gipsad och på kryckor.
Trodde han hade spelat klart för säsongen när jag såg han på läktaren under JVM både gipsad och på kryckor.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Fan trodde vi skulle få en sen fredags💣då man fick en notifikation från Modo's Instagram. Men det var något annat tillsammans med Fastighetsbyrån.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: tycker synd om Odelius han förtjänar spela i ett lag där medspelarna är spelskickliga och inte gömmer sig
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Klasen är i behov av syrgas efter ett byte med gallerpojkarna hahah. Såg död ut
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Vet inte hur många svängar Krüger har varit borta under säsongen, måste vara minst två. Var väl tillbaka lagom till slutspelet.
Jisses, ser nu att han bara är noterad för 29 matcher i grundserien.
Vilat halva grundserien men ändå såhär pass ofärdig.
Vet inte hur många svängar Krüger har varit borta under säsongen, måste vara minst två. Var väl tillbaka lagom till slutspelet.
Jisses, ser nu att han bara är noterad för 29 matcher i grundserien.
Vilat halva grundserien men ändå såhär pass ofärdig.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Man skulle bli galen av att spela med Klasen. Jordens tristaste kroppsspråk, noll defensiv och spelar lite som han vill. Det fungerade medans han var sjukt bra, men nu vet jag inte om det alltid är en fördel att ha honom på plan.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: ahh han är inte särskilt bra, alltid arg och efterslängar. För dålig på ishockey
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Brodin, Liss, Klasen och Kruger åldras ett år varje månad
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Jo, det säger en hel del om hur pass svagt det här slutspelet är jämfört med de senaste åren.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Tycker många av de äldre har gått bakåt.
Brodin exempelvis som var det ultimata slutspels-loket ifjol är fullständigt osynlig i år.
Brodin exempelvis som var det ultimata slutspels-loket ifjol är fullständigt osynlig i år.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: helt otroligt att djurgårdens gallerkedja kan vara deras överlägset bästa kedja med tanke på namnen i truppen
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Apropå ingenting. Det är faktiskt helt sjukt hur Skellefteå bara får upp sådana här backar som på beställning från J20. Vad är hemligheten för att de ser så självklara ut så tidigt? Hade gärna haft den här lyxen som de har.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Elysium: Hoppas detta är en början på bättre medial närvaro för oss som älskar MoDo. Jon behöver någon som hjälper honom med såna här inslag. Annars händer det ingenting
+ 2
« Föregående · 2690735 · Nästa »

