« Föregående · 2923949 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Greenwolper: haha vilken förstärkning för ett lätt slag på klubba. Jävlar vad de missar åt andra hållet
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Tuppen: Menar du att 7-2 i skott den här perioden talar till vår fördel? Att vi är laget som ser bra ut på isen?
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
dempa: Ja och dom har tagit till vara på dem vilket man får ge dem.
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Tycker Modo slarvar bort denna matchen. Ska de ta sig hela vägen upp så är det rappt tempo som i första perioden i hela matchen igenom. Kalmars mål kommer från ingenting helt ärligt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Hägglundsmaffian: Vad har vi för spelidé?!
Kan Karlin förklara den för jag ser fan ingenting i detta som ska likna någon form av strategi?!
Vi spelar för fan med huvudet under armen fortfarande
Kan Karlin förklara den för jag ser fan ingenting i detta som ska likna någon form av strategi?!
Vi spelar för fan med huvudet under armen fortfarande
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Sigge: Men jag tycker inte att Kalmar skrämmer så värst, jag hade förväntat mig ett helt annat motstånd. Kalmar kommer inte att spela en final i vår.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Sigge: Tycker vi åter är inne i ett läge där motståndarna suger med sig pucken och får med den individuellt i varje läge där vi är otimeade och tappar den, får den fel osv. Uppryckning!
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Hägglundsmaffian: Vet inte. Tycker man ska bänka Berglund. Tar alldeles för god tid på sig och försöker spela alldeles för svårt under press. Dåligt markeringsspel också.
Hallin galet smart.
Hallin galet smart.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Willow: En tidsfråga innan Kalmar tar ledningen. Dags för TO
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Vargen: Tycker vi plötsligt står stilla och försöker spela. Fantastisk första. Ok andra och hittills bedrövlig tredje
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
JoakimE: Fast så var det inte sista säsongen. Vi släppte ovanlig få odd man rushes.
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Är det inte sjukt att det ska se likadant ut som när Modo var i HA förra gången? Man kan tokdominera i anfallszon i 100 år (och får ingenting för det) men sen släpper man en random puck eller går fel i defensiven och ger ett 1v0 läge..
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Zource: Otrolig svaghet att det står 2-2 i den här matchen. Jävligt surt att vi saknar effektivitet i en period där vi dominerar.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Framnäs: Där kom svaret. Jo, Kalmar är så här mycket bättre än oss.
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Vad är det för jävla mål såklart dom ska lyckas med det där
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
{11085}: Full fart framåt! Upp i krysset! Måns firar vinsten med bira och brudar!
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Tarasov: Det hade varit en skön o välförtjänt vinst. Hoppas!!!! Östersund gör det bra mot AIK, leder med 3-1. Skoj att se !
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
grimiss: Ja men han ör nog rätt frustrerande att spela med också. 😅
Mattsson tycker jag tappat en del också. Han hade sin monstermatch i början sen vet jag inte vad som hände riktigt...
Mattsson tycker jag tappat en del också. Han hade sin monstermatch i början sen vet jag inte vad som hände riktigt...
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
{11085}: Vad har nu detta med Modo att göra? Sedan får du nog lära dig att räkna, 1 plan kostar närmare 1 miljard i inköp men det är bara 1/3 av totala kostnaden så om du avrundar till 3 miljarder gånger antal plan så hamnar du ganska rätt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
DrCox: Är Kalmar så här bra att det är logiskt med dubbelt så många skott än oss? 13-7 i andra... Eller kan MoDo egentligen bättre och får bara inte ut det i mittperioden av någon anledning?
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Tuppen: Samma läge som sist inför tredje perioden mot Löven (1-2), vad tror vi om den tredje perioden?
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Tuppen: Det gäller att vi är effektivare i tredje och gör några mål med tanke på att Karlin inte har nått grundspel så är vi inget lag som kan spela av en tredje period och vinna med uddamålet.
Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
NuMo: Äh deras målvakt har varit bra med och borde ju ha stått 0-3 efter första.
+ 4
« Föregående · 2923949 · Nästa »