MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
« Föregående · 2530451 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
modoit51: då är vi 3 ursprungs-sandvikare här som håller på rätt lag. kul :)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: Majestätisk. Han har vart grym här i slutspelet.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
puffe: Skönt att åka upp till Övik från Sandviken och se på riktigt hockey på onsdag då det inte finns något hockey lag i Gästrikland
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{6870}: Har ni tänkt på att Bernhardt har gått från att vara smånonchalant både på isen och i intervjuer till att helt plötsligt ha blivit ett kaptensämne?
+ 18
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{6870}: Går vi upp lovar jag att redovisa fler vidriga smaker, men låt oss somna till en hit som toppar Trackslistan ikväll då, lovar alla musikhatare att bara spela den en gång till innan midsommar
www.youtube.com/watch?v=PSIQ-s263Yc&t=17s
www.youtube.com/watch?v=PSIQ-s263Yc&t=17s
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
dempa: Jag hoppas det då min bäste vän har en dotter med downs.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
puffe: vet inte om vi vann jag vaknade upp på akuten nyss! Älgen är alltid blå och går vi upp ska jag testa dina konstiga oboy sorter.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{6870}: tror snarare han syftar på en del timråiter som brukar kalla oss "modolider"..
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{6870}: Tror inte han syftade på Dej, men vann vi idag?
På onsdag måste älgen vara blå
På onsdag måste älgen vara blå
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Erol Ateceae: Antyder du att jag gjort narr av personer med downs?
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{6870}: Tycker Kulltorp överlag har en hyfsad nivå, om det inte gäller MoDo. Den andre... Många tveksamma inlägg.
Pikar med finnes är jag för, men banjo, sixfingers och småflickor och så vidare. Nä, he håll int.
Anspelningarna på personer med downs syndrom tycker jag är totalt oacceptabelt.
Pikar med finnes är jag för, men banjo, sixfingers och småflickor och så vidare. Nä, he håll int.
Anspelningarna på personer med downs syndrom tycker jag är totalt oacceptabelt.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Erol Ateceae: Äh jag är rätt lugn nu för tiden. Men jag gillar att käbbla med er och tycker att det hör till. Sen vill jag ha oss båda i shl och där skiljer det nog lite mellan mig o dem.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
KB: Tänkte precis kommentera att dom lagt upp några intervjuer tillslut ^^
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
JoJo2613: Ligger uppe intervjuer på MoDo channel nu. Wahlberg, Dickinson, Sundell.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{7639}:
Inte Ytterell eller Westfeldt uppenbarligen😉
Inte Ytterell eller Westfeldt uppenbarligen😉
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Ingen tweet med domarkommentarer från matchen upplagd ännu heller...
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
puffe: jag lämnar er nu, med en dålig fylla, besk eftersmak. Men med insikten att ni spelar jävligt taktiskt rätt för att stänga ner oss. Starkt av oss att hämta upp och hämta upp. Men sett över serien så är ni bättre. Godnatt modorövar 🤗
+ 18
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Silly:
Vad pratar du om?
Om det inte framgick så var jag ironiskt när jag påstod att PK skulle ha legat på om en MoDo-klausul när han tecknade sitt monsterkontrakt.
Vad pratar du om?
Om det inte framgick så var jag ironiskt när jag påstod att PK skulle ha legat på om en MoDo-klausul när han tecknade sitt monsterkontrakt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
leo: Alltid en lättnad efter en seger i slutspel, nu kan man njuta några dagar och veta att om säsongen tar slut innan söndag är det inget vemod, tvärtom
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{6870}: Jag förstår mig inte på vad ni finner för nöje i den här typen av käbbel, men men.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{9233}: Danielsson var alltid fulspelande/omogen i BIF, men Krüger är ju en gammal DIF-J-spelare och DIF har aldrig varit kända för vacker samt ärlig ishockey.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Silly:
Hade MK en MoDo-klausul finns det nog alla möjliga klausuler. Förstår dock inte vad du menar.
Hade MK en MoDo-klausul finns det nog alla möjliga klausuler. Förstår dock inte vad du menar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Trilske: alltså, minns ni Tornbergs crosschecks i huvet på Pierre Hedin? det är ju ingenting jämfört med Krugers. jag tror jag räknade till 8 rejäla crosschecks mot bernhardt som ligger ner.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Silly:
Frågan var om han har en klausul om vi går upp, ja för han lär ju ha legat på för att få in en MoDo-klausul när han sajnade ett kontrakt värt 18 millar...
Han blinkade nog knappt innan han skrev på.
Klart det inte är värt ett piss om dom åker ut, sherlock...
Frågan var om han har en klausul om vi går upp, ja för han lär ju ha legat på för att få in en MoDo-klausul när han sajnade ett kontrakt värt 18 millar...
Han blinkade nog knappt innan han skrev på.
Klart det inte är värt ett piss om dom åker ut, sherlock...
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Trilske:
Inte värt ett piss...
Gäller inte alls när dom åker ur..
Dom var indragen ett tag på slutet redan den här säsongen.
Inte värt ett piss...
Gäller inte alls när dom åker ur..
Dom var indragen ett tag på slutet redan den här säsongen.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Inga intervjuer på MoDo Channel ikväll heller. Tråkigt :(
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Silly: efter denna matchserie skäms jag för att Danielsson har fått dra på sig vår tröja tidigare. Tror jag aldrig sett en mer fulspelande/omogen 38-åring i mitt liv.
Kruger har jag tidigare haft respekt för, men pressen han har på sig i detta DIF verkar ju ha förstört hans förstånd..
Kruger har jag tidigare haft respekt för, men pressen han har på sig i detta DIF verkar ju ha förstört hans förstånd..
+ 14
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: sjukt kul att eran ledande back är djurgårdare, måste svida bra en final som denna.
Hoppas ni knyter ihop dettta i nästa match nu.
Hoppas ni knyter ihop dettta i nästa match nu.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Erol Ateceae: Haha man tackar för utmärkelsen. Känner både glädje och stolthet. Hälsa småflickorna från mig när de tinar fram.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: finns det någonsomhelst chans i världen att Karla har en klausul för oss ifall vi går upp?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
dempa:
Danielsson sur för att Mannberg ligger kvar på isen, och sedan spela i bytet efter.
Han kan väl börja med att säga till Klasen att inte soela på 5 minuter efter att han har legat kvar på isen och grinat efter några småsmällar.
Danielsson sur för att Mannberg ligger kvar på isen, och sedan spela i bytet efter.
Han kan väl börja med att säga till Klasen att inte soela på 5 minuter efter att han har legat kvar på isen och grinat efter några småsmällar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Rytter: Brickley har gjort några riktigt usla insatser, men idag och i fredags har han varit en gigant.
Sedan tycker jag att flera MoDo-backar har en egenhet att istället för att chippa ut den, vänder tillbaka och låser den mot sargen, i hopp om att dra på sig bevakningen för att sedan kunna peta den backkollegan. Ingman är mästare på detta, men Brickley är inte långt efter. Problemet är att det nästan aldrig lyckas.
Jämför med Wahlberg som lungt och tryggt gör en kroppsfint för att skapa sig lite yta och sedan chippar upp den mot jumbotronen.
Sedan tycker jag att flera MoDo-backar har en egenhet att istället för att chippa ut den, vänder tillbaka och låser den mot sargen, i hopp om att dra på sig bevakningen för att sedan kunna peta den backkollegan. Ingman är mästare på detta, men Brickley är inte långt efter. Problemet är att det nästan aldrig lyckas.
Jämför med Wahlberg som lungt och tryggt gör en kroppsfint för att skapa sig lite yta och sedan chippar upp den mot jumbotronen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
{6870}: Dina motsvarigheter i timråboken fokuserar endast på när det går dåligt för MoDo, så dagar som dessa är de fokuserade på annat.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Sigge: något att tänka på: vårat PP idag; 100%
DIF "bara" 50%
DIF "bara" 50%
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Erol Ateceae: Har K*ulltorp och timrågogogo gått i ide?
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
KB: Lindberg kom på sig själv när han kom ihåg att hans chefer håller på Gringården. Kritiserar man dessutom deras gullebarn Kruger kan jobbet ryka ganska kvickt!
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
JoakimE: Ja Brickan var en av de bättre på isen ikväll.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bad_Brett: Nej, då tänker jag vara motvals och hävda att DIFaren bryter pucken för slarvigt och inte har innehav, han jagar istället en förlupen puck och det är därför offside enligt regeln.
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
JoakimE:
Gick tillbaka vi hade 19-18 i skottsektorn idag, samt mindre PP-tid. Vi bör ha ägt 5 vs 5 idag med.
Gick tillbaka vi hade 19-18 i skottsektorn idag, samt mindre PP-tid. Vi bör ha ägt 5 vs 5 idag med.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Rytter: Jag ska vara ärlig här och säga att efter första matchen så sa jag till min far som jag var på hockeyn med att jag hoppas att Karlin bänkar Brickley resten av finalen då han bevisligen inte klarar av att spela pga sina 3 puck tapp som resulterade i (2?) mål. Jag hade fel, det var bara en fluke och satan vad han gör ett bra defensivt jobb och sedan är en tung jävel på blålinjen när man ställt upp pp och anfallet.. Tänk den bjässen utan knäproblem komma emot dig för en tackling? Nejtack.
+ 3
« Föregående · 2530451 · Nästa »