MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
« Föregående · 2771411 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
Ja alla mål i dag var av danskar (enligt statistiken iaf)
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
Äntligen törs man kommentera... Bespottad från första returen förra säsongen. Hela anledningen till 3 poäng, på bortaplan - mot serieledarna. Vilken jävla kväll att hålla första nollan i Modotröjan. Olle Eriksson Ek, vilket tillfälle att kliva fram. Njut som fan av kvällen Olle, det ska jag också göra för första kvällen på riktigt länge!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
{10522}: Hinken har pröjsat Rååma ist för domarna ikväll.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
Olle mvp
Ser malmömatchen på en annan skärm, så sitter det en legend med MoDo-tröja bakom utvbåset. :D
Ser malmömatchen på en annan skärm, så sitter det en legend med MoDo-tröja bakom utvbåset. :D
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
SPOODI:
Motståndarna måste tycka synd om oss när de gör mål på sig själva mot oss.
Motståndarna måste tycka synd om oss när de gör mål på sig själva mot oss.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
Någon gång ska vi ha en jävla tur
Tack för återbetalningen Råma
Tack för återbetalningen Råma
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
modomille: Åle åle ett två tre. Hahahahah förlåt men vad är det för luffare på läktaren?!
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
{10015}: Vi kommer tappa det här i slutminuterna. Lika bra att ställa in sig på det för att inte bli för förbannad
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
Tarasov: Du sa att han låter som ett rakblad i öronen. Går ej att missförstå.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
SPOODI: Vore bra om vi kunde göra en till kasse så att vi inte skiter ner oss när Frölunda tar ut målvakten
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
SPOODI: Hur fan fick vi inte med oss en utvisning där.. Håller ju förfan fast MoDo spelaren
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-11-16 Borta
{10522}: Eltonius gör det riktigt bra i Tingsryd säger inte att vi ska skeppa Lassi men han måste upp i samma nivå som han hade förra säsongen. Vi har bra målvakter på kontrakt
+ 1
« Föregående · 2771411 · Nästa »