MoDo Hockey - HV71 2014-01-31 19:00

Dax igen då för hemmamatch. Ska Sockan få fortsatt förtroende? Ska lill-Nyllet få speltid?

Trodde när jag såg rubriken att det var A F som bestämt, men det var bara "önskedrömmar" o lite schwammel hit o dit, tyvärr...