Saleva: ryktet på stan säger att det är allvarligt. men det är rykte och vem vet var det kommer ifrån.
MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
« Föregående · 2570778 Till forumet
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Mr Goofy:
Vi får snart veta mer.
www.allehanda.se/2023-09-25/live-1130-sa-ar-laget-i-modo-infor-hv71
Vi får snart veta mer.
www.allehanda.se/2023-09-25/live-1130-sa-ar-laget-i-modo-infor-hv71
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Robin Ztorken L:
Samtidigt tolkade jag Karlins kommentarer som att det rent generellt aldrig är bra att en spelare kliver av direkt, snarare än att han kommenterade den specifika skadan
Samtidigt tolkade jag Karlins kommentarer som att det rent generellt aldrig är bra att en spelare kliver av direkt, snarare än att han kommenterade den specifika skadan
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{5647}: Karlin däremot lät dock väldigt pessimistisk.
På honom lät det allt annat än bra, vore på sin plats med en update från ledningen under dagen.
På honom lät det allt annat än bra, vore på sin plats med en update från ledningen under dagen.
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
KRB: Jag har inte hört någonting alls. Hinken sade att det var en ren säkerhetsåtgärd som Ruohomaa klev av.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Sigge: Nja, det lät inte allvarligt så jag tror inte att det är mer än en vecka på sin höjd.
Brickley har +2 och sämst enligt plus/minus är backparet Näsén/Bernhardt.
Brickley har +2 och sämst enligt plus/minus är backparet Näsén/Bernhardt.
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
ForzaMoDo1921: kanske idag om ÖA eller någon annan är på deras träning men det kan dröja också.
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
ForzaMoDo1921: Lär väl bli samma hemlighetsmakeri som det var med Dick förra säsongen. Allt mellan 5 veckor till säsongen ut...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
När lär vi få veta hur det gick med Ruohomaa? Hoppas det inte är allvarligt
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
SPOODI: Tror på den uppställningen också. Men som man tidigare kört känns mer troligt.
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
JoJo2613: tycker det är fel. Vill se
Aagard-Niederbach-Ranta
Woods-dickinson-EJK
Södergran-sam-walli
Ohlsson-AP-OP
Aagard-Niederbach-Ranta
Woods-dickinson-EJK
Södergran-sam-walli
Ohlsson-AP-OP
+ 5
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Tarasov: om Ruohomaa nu är borta så tror jag ärligt att man inte gör om för mycket, tror dom fortsätter med AP i första och EJK center i 4e för att inte splittra andra och tredje kedjorna.
+ 2
MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Lassi tillbaka i målet gissar jag.
Tror man kommer tänka om lite i formationerna med tanke på Ruohomaas eventuella skada.
Tror man kommer tänka om lite i formationerna med tanke på Ruohomaas eventuella skada.
« Föregående · 2570778