MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
« Föregående · 2571498 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Costanza: Tror jag tippade MoDo 10:a, pessimistist som jag är.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Man får gratulera till en väl genomförd hemmamatch. Men HV var verkligen klappkassa och dom får ju verkligen hoppas att Ortio håller sig skadefri för Brattström kändes väldigt tveksam. Vigneaults 1:a mål måste han ta, sen var det flera tveksamma.
HV ska nu vidare och möta Luleå och six fingers Torsdag, lördag, hur länge sitter Montén kvar? Han lär definitivt vara borta innan jul.
Edit: Rundblads tackling var verkligen klockren!
HV ska nu vidare och möta Luleå och six fingers Torsdag, lördag, hur länge sitter Montén kvar? Han lär definitivt vara borta innan jul.
Edit: Rundblads tackling var verkligen klockren!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Nucky:
Jag har sagt det länge. MoDo är lite bättre än alla andra.
Jag har sagt det länge. MoDo är lite bättre än alla andra.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
dempa: Tycker dock LHC blev blottade mot er utan Högberg i mål. Vad skall jag säga utan att ta ifrån er stora vinst, Myrenberg var inte jättebra..
LHC har väl förlorat skotten i alla sina 3 vinster, rätt övertygande med dessutom. Högberg har varit den avgörande faktorn. Det håller givetvis inte över en hel säsong.
LHC har väl förlorat skotten i alla sina 3 vinster, rätt övertygande med dessutom. Högberg har varit den avgörande faktorn. Det håller givetvis inte över en hel säsong.
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Costanza: Vilken jävla tackling av Rundblad! Blir tårögd.
Jag var lite småkritisk till värvningarna av Big Sam och Walli men... det är kul att ha fel ibland. :-)
Jag var lite småkritisk till värvningarna av Big Sam och Walli men... det är kul att ha fel ibland. :-)
+ 18
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{9233}: både mor o far på läktaren, Rubins föräldrar var också där!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Costanza: blir lätt att gå till jobbet imorgon ( i Jönköping) på Husqvarna
+ 11
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Tarasov: Bra sätt att räkna in en garanterad 12 plats, små delmål. Vi har ju match 5 på torsdag så en 3p till så ligger vi före beräkningen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Gäspens topp 5
Vignault 🍻🍻🍻🍻🍻
Tyngsta kedjan 🍻🍻🍻🍻
Rundblad 🍻🍻🍻
Näsén 🍻🍻
Laginsatsen 🍻
Vignault 🍻🍻🍻🍻🍻
Tyngsta kedjan 🍻🍻🍻🍻
Rundblad 🍻🍻🍻
Näsén 🍻🍻
Laginsatsen 🍻
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Riktigt fin match av MoDo. HV var laget som såg ut som en nykomling. För er skull hoppas jag att ni kan hålla detta spel i framtida matcher för då kommer ni kunna relativt enkelt undvika kval.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Paninaro: Vigneault toppar poängligan med Kuokkanen. Sparka honom. Han borde vara på 10 pinnar redan.
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Många som överraskar mig spelmässigt som Näsen, Adam och Ohlsson.
Näsen 3 ass ikväll. Bra tempo och inget dräll med pucken. Har varit lite orolig för Bernie men han är ändå okej och smackar upp en i kryllan.
Kul att Vigge kedjan är så tung och bra 👍. Bäst igen!
Är inte så orolig för Ranta-Rouhomaa-Danny. De får lira ett gäng matcher så lär de också producera bra framöver. Häftigt ändå att se att vi klarar oss så bra som vi gör utan dom.
Näsen 3 ass ikväll. Bra tempo och inget dräll med pucken. Har varit lite orolig för Bernie men han är ändå okej och smackar upp en i kryllan.
Kul att Vigge kedjan är så tung och bra 👍. Bäst igen!
Är inte så orolig för Ranta-Rouhomaa-Danny. De får lira ett gäng matcher så lär de också producera bra framöver. Häftigt ändå att se att vi klarar oss så bra som vi gör utan dom.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Zource: Underbar kväll, nu blir det kul att se hur vi agerar mot Rögle. Modo kommer inte bli en slagpåse om man kan hålla i detta spel.
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Vi dominerar inte bara Sverige, Kanada och USA nu. Vi dominerar t o m Norrland nu också!👑
+ 4
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Är Sams far på läktaren? Skaplig leverans inför farsgubben isf ;)
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Costanza: Grattis till Hockeysverige att Hv nollas, skål på dig din rövsniffare
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Vikingen: Fina Karlin som satte ihop våra tyngsta pjäser i en kedja. Briljans på hög nivå!
+ 6
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
JonathanF:
Och där kom Big sam`s 2:a som jag tippade.
Nu väntar vi på Södergran så har jag prickat in alla,
Bernardt hängde ju sin också!
Och där kom Big sam`s 2:a som jag tippade.
Nu väntar vi på Södergran så har jag prickat in alla,
Bernardt hängde ju sin också!
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Kan vi fortsätta snitta 6-7 mål hemma eller? Jag har inte några högre krav än så åtminstone.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
Nieminen: 300-kiloskedjan är fan magisk. Kul att Brickley, Näsén fortsätter imponera samtidigt som Berna får måla också.
Team Näsén since 2021.
Team Näsén since 2021.
+ 6
« Föregående · 2571498 · Nästa »