Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
« Föregående · 2779207 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
henkeiskogen: Näsén har klubban för nära pucken vid isstudsen kanske. Linjedomaren tror väl det är en touch, haha
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Domarna i SHL är faktiskt ännu sämre än i Allsvenskan. Otroligt ojämna och utan ödmjukhet.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Dundee: Konkurrensen blir inte bättre om man bara tar in trubbiga brunkare. Att Hinken ska hitta något fynd under säsong ser jag som osannolikt
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
NuMo: Kan bara instämma, HV klart bättre dom förtjänar målet. Vi gör än ännu sämre period nu en i andra perioden, och Karlin tar fortfarande ingen timeout och tar fram hårtorken för det är sjukt nonchalant spel från våran sida o kamp.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Framnäs: spelar det någon roll? Vi har skjutit 1 skott i perioden, det är värre än domarens miss.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
NuMo: Vi kommer ju inte ta det. Så jävla surt. Blir så jävla ledsen och besviken.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Dundee:
Skit. De var värda det målet. Nu får vi kämpa för poängen och det krävs en större insats av enskilda spelare.
Skit. De var värda det målet. Nu får vi kämpa för poängen och det krävs en större insats av enskilda spelare.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
{10015}: Menar du Benson värvningen? Den hade vi kunnat varit utan inte den spelartypen vi behöver. Vi har nog med grovjobbare i laget.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Modo-Målet: Jag orkar inte. Alltså Holmström måste avgå om det är han som står för backarna, och det är faaaaaaan nu.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Dundee: vi behöver inte konkurrens, vi behöver kompetens. Allt för blekt rakt igenom.
+ 1
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Dundee: Han har ju gjort något problemet är att han inte är särskilt bra på det.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
{10015}: Nä det är stor skillnad mellan lagen i denna match. Och HV kommer förstärka ännu mer. Så det oroar mig en hel del att våran sportchef inte gör något. Nu har vi endå en positiv trend men behövs mer konkurrens i laget så vi kan steppa upp ytterligare.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
NuMo: och när vi får den chansen kommer int e pucken fram till mål.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
snowden: Man skulle ju vilja jämföra vad Karlin sa inför tredje i jämförelse med vad Blomqvist sa.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
SPOODI:
Vi är trettio centimeter ifrån i alla kampmoment vilket är illavarslande. Vi får ju inget momentum så vi få önska en plötslig chans från ingenting.
Vi är trettio centimeter ifrån i alla kampmoment vilket är illavarslande. Vi får ju inget momentum så vi få önska en plötslig chans från ingenting.
+ 1
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
{10015}: Andra matchen i rad vi möter ett skadedrabbat lag och är så slätstrukna själva. nnBRING SOMETHING TO THE TABLE!
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Bad_Brett: Vad hade vi i 3:e perioder? 1 vinst på 21 matcher hittills?😆😆
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Bad_Brett: Vi är sämre än HV denna match tyvärr, bådar inte så gott.
+ 1
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
{7426}: Fan vad jag gillar Winberg! Ger sitt bästa varje byte. Utstrålar att han älskar sin roll.
+ 1
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
{7426}:
Extremt onödigt. Har man att göra med en dvärg skall man inte trycka ner honom ännu mera. (Djungelordspråk)
Extremt onödigt. Har man att göra med en dvärg skall man inte trycka ner honom ännu mera. (Djungelordspråk)
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Sigge: Winberg….. FÖR HELVETE!!!!
BB: japp, passet var True men man behöver inte leka häcksax för det
BB: japp, passet var True men man behöver inte leka häcksax för det
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
{7426}: Hinken borde testa att värva en "dålig" karaktär nån gång. Då kanske vi får någon som faktiskt går i bräschen. Det räcker inte att vara en snäll grabb som kan dra sköna skämt i omklädningsrummet
+ 3
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
SnipernPyatt2:
Man kan inte spara på något man redan investerat i . Rent sportsligt är ju mer eller mindre omöjligt att svara på när det är en medelspelare som gör sitt jobb. De behövs ju i ett lag.
Man kan inte spara på något man redan investerat i . Rent sportsligt är ju mer eller mindre omöjligt att svara på när det är en medelspelare som gör sitt jobb. De behövs ju i ett lag.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
{7426}:
Vi kör på dyra och namnkunniga spelare som istället presterar som nyuppflyttade junisar.
Tur att det finns mer i livet än hockey 😁
Vi kör på dyra och namnkunniga spelare som istället presterar som nyuppflyttade junisar.
Tur att det finns mer i livet än hockey 😁
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Dundee: Olofsson med bara sex poäng på dom sex senaste matcherna.
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
SnipernPyatt2: Ja det skulle man kunna tro, men inte riktigt hinkens melodi. Vi gillar dyra och mediokra spelare som helst av allt kan sjunga snapsvisor i omklädningsrummet. Sköna karaktärer.
+ 1
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Dundee:
Vart är Aagaard,Woods, Olofsson och vår finska virvelvind denna match?
De verkar helt upptagna med att inte göra fel.
Vart är Aagaard,Woods, Olofsson och vår finska virvelvind denna match?
De verkar helt upptagna med att inte göra fel.
« Föregående · 2779207 · Nästa »