Ben Perrault: Torde bli fullt en lördag och seger sist
MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
« Föregående · 2736834 Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Saltmasen: Nja.. modo brukar väl ha svårt för Leksingar.. 2-4. Hjärtat säger dock 6-1
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-09-28 Hemma
Tarasov: Vi bör ha god chans på poäng.
Leksand är ett väldigt bra lag när det stämmer för dem, så vi får hoppas att det inte gör det samtidigt som vi fortsätter höja oss från Malmö matchen.
Ska bli spännande och se om Rundblad får chansen ikväll, det har ju spekulerats om det i sociala sammanhang, vore även kul och se LP få några framträdanden.
Leksand är ett väldigt bra lag när det stämmer för dem, så vi får hoppas att det inte gör det samtidigt som vi fortsätter höja oss från Malmö matchen.
Ska bli spännande och se om Rundblad får chansen ikväll, det har ju spekulerats om det i sociala sammanhang, vore även kul och se LP få några framträdanden.
+ 2
« Föregående · 2736834
