MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
« Föregående · 1242564 · Nästa » Till forumet
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Poffa: Är du kvar på måndag så är det ju en match då också =)
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
BanaN: Ja du har rätt, det är 1an som har ett fint val, OM allt vill sig väl.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
spud: Är det så lottningen går till? Hade för mej att 1:an får välja mellan 7:an och 8:an, 2:an mellan 6:an och det lag som inte valts av 7 och 8 osv.
Men men, mycket kvar som måste klaffa för att man ska kunna ägna sej åt dylika grubblerier. En pinne till att hämta in!
Men men, mycket kvar som måste klaffa för att man ska kunna ägna sej åt dylika grubblerier. En pinne till att hämta in!
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Wayne Gresky: Du ska vara försiktig ett tag till för det kan bli en missräkning för dig i slutänden.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
BanaN: Om allt vill sig väl, då kan ju 1an och 2an få välja mellan VF och oss. Bara att grattulera dessa lag, vilket skönt val.
Tänk om det var detta Lener spottat och siktar på 3dje platsen?
Tänk om det var detta Lener spottat och siktar på 3dje platsen?
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Björn W: Den säsongen hade jag helt förträngt. Man kikar som helst tillbaka på -93 och framåt =)
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Poffa: Har Norrena satt på Leners fru eller varför fick inte han komma in? Det är ju lite suicid tendens att sätta in en sån målis mot oss på bortaplan.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Wayne Gresky: Hattrick i PP av MZA, det kan inte vara helt vanligt?
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Höga berg och djupa dalar. Man slits mellan hopp och förtvivlan.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
8-0 och jag ligger på hotell i Karlskoga utan möjlighet att se eller höra matchen. Kul liv.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Wayne Gresky: Vad bottenlöst tråkigt det skulle vara om detta lag missade slutspel, vi har där och göra, rejält.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Vi har vår förste 60-poängsman. Kvar framför honom i ES-historien finns nu endast:
76: Håkan Loob, Färjestads BK (42+34) - 1982-83
67: Kristian Huselius, Frölunda (32+35) - 2000-01
Tony Mårtensson, Linköpings HC (17+50) - 2007-08
66: Håkan Loob, Färjestads BK (37+29) - 1991-92
64: Mats Åhlberg, Leksands IF (39+25) - 1976-77
Fredrik Bremberg, Djurgårdens IF (23+41) - 2006-07
62: Mattias Weinhandl, Linköpings HC (35+27) - 2007-08
76: Håkan Loob, Färjestads BK (42+34) - 1982-83
67: Kristian Huselius, Frölunda (32+35) - 2000-01
Tony Mårtensson, Linköpings HC (17+50) - 2007-08
66: Håkan Loob, Färjestads BK (37+29) - 1991-92
64: Mats Åhlberg, Leksands IF (39+25) - 1976-77
Fredrik Bremberg, Djurgårdens IF (23+41) - 2006-07
62: Mattias Weinhandl, Linköpings HC (35+27) - 2007-08
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
spud: Underhållning när kistkrossaren trodde att Laura skulle ut också.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Hawerchuk: Foppa och MZA - lika barn leka bäst.
Redigerad kommentar
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
59 Per-Åge Skrøder (30+29) 2008-09 (55 omgångar)
59 Mats Zuccarello-Aasen (22+37) 2009-10 (55 omgångar)
59 Mats Zuccarello-Aasen (22+37) 2009-10 (55 omgångar)
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Nikki Nine: Det såg ut som Pikkarainen gav bort målet till Tuokko som tack för att han skymde målisen.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Nikki Nine: Hur tänker domarn när han accepterar att en LHCare tar klubban och kastar iväg den utan åtgärd?
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
spud: Jag har nog aldrig älskat en hockeyspelare som jag älskar Zuccarello.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Zuccarello en poäng från att tangera Skröders all-time grundserieklubbrekord på 59 pinnar.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Nikki Nine: Nicklas Hävelid måste väl vara en av de sämsta värvningar denna säsong med tanke på förväntningarn.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Wayne Gresky: Vi får hoppas att Djurgården kan vinna mot Luleå, för de andra matcherna känns som lätta segrar.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Björn W: Ja, ungefär så känner man. Nu ställer ju LHC dessutom upp med ett Division 1-lag känns det lite som, på banan i alla fall. Vi får hoppas det rinner iväg lite, för mål är alltid kul oavsett spel.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Nikki Nine: En usel match.
Synd med Luleå reducering, det känns som om Luleå är laget att slå.
Vi har:
HV 71 (b)
Skellefteå (h)
SSK (b)
Rögle (h)
Luleå har:
DIF (h)
SSK (h)
Rögle (b)
Timrå (h)
Brynäs kan vara en outsider med tanke på skadorna:
TIK (b)
HV 71 (h)
Linköping (b)
Skellefteå (h)
Vi behöver alla poäng som finns att ta om vi ska gå till slutspel, så jag räknar bort TIK i den kampen.
Synd med Luleå reducering, det känns som om Luleå är laget att slå.
Vi har:
HV 71 (b)
Skellefteå (h)
SSK (b)
Rögle (h)
Luleå har:
DIF (h)
SSK (h)
Rögle (b)
Timrå (h)
Brynäs kan vara en outsider med tanke på skadorna:
TIK (b)
HV 71 (h)
Linköping (b)
Skellefteå (h)
Vi behöver alla poäng som finns att ta om vi ska gå till slutspel, så jag räknar bort TIK i den kampen.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Nikki Nine: Det är en match mot seriens största sömnpiller, oavsett tabellposition. I min skalle är de ett lag som ska spela i Division 1. Förmodligen underlättades vårt guld -07 genom att vi mötte en finalmotståndare som inte betydde någonting alls i våra skallar. Sådant föder klinisk, känslokall effektivitet. :-)
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Wayne Gresky: För att leda med 2-0 mot serieledarna så är det en riktigt tråkig och dålig match.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
shinzawai: Och Modo saknar Hinote. Han ska visst bli pappa ungefär nu.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Salle: Tror ni man kan hoppas att MODO bytt ut den där tramsiga jingeln när en MODO spelare blir utvisad?
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Salle: Mikael Håkanson, Jan Hlavac, Jaroslav Hlinka, Pontus Petterström och Patrik Zackrisson saknas i LHC, luktar tre modopinnar långa vägar.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Kvällens lejontämjare:
| 45. MALEK, Roman | |||||||||||
| Goalkeepers | 1. SVEDBERG, Niklas | ||||||||||
| | |||||||||||
| 1st Line | 7. TIMANDER, Mattias | 80. SUHONEN, Samuli | |||||||||
| 19. NÄSLUND, Markus | 24. SUNDSTRÖM, Niklas | 21. FORSBERG, Peter | |||||||||
| | |||||||||||
| 2nd Line | 48. PIKKARAINEN, Hannu | 4. MOJZIS, Tomas | |||||||||
| 36. ZUCCARELLO-AASEN, Mats | 39. SVARTVADET, Per | 17. MADSEN, Morten | |||||||||
| | |||||||||||
| 3rd Line | 44. LAURILA, Henri | 5. JONSSON, Hans | |||||||||
| 26. FORSBERG, Kristian | 27. GREEN, Josh | 13. TUOKKO, Marco | |||||||||
| | |||||||||||
| 4th Line | 47. BONSAKSEN, Alexander | ||||||||||
| 6. HÄGGSTRÖM, Magnus | 20. STEEN, Oscar | 29. MOLINDER, Andreas | |||||||||
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Dagens radiohit:
| Referees: | Johansson, Morgan | ||||||||||
| Johansson, Niclas | |||||||||||
| Linesmen: | Larsson, Robert | ||||||||||
| Ahlström, Anders | |||||||||||
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Jag är, utan att veta några detaljer, bjuden till nån skum "guldloge" i Fjällräven Center imorrn, så ser ni att det ryker nånstans, så är det jag som offrar lite inredning för en Voodoo-vinst.
Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Salle:
Äh, vilka jävla dussinlirare de skulle ha i Fans Corner...
Äh, vilka jävla dussinlirare de skulle ha i Fans Corner...
« Föregående · 1242564 · Nästa »
Snacket om att Tuokko snodde ett mål är lite taskigt. Marko pekade direkt på sitt knä och skrattade emot Pikkadollen efter målet, och när linjemannen ville veta vem som skulla ha målet så pekade Pikka direkt på sin finska kamrat med ett brett leende.