MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
« Föregående · 2752624 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Gavelo: Woods måste ha skadekänning eller nåt liknande
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
henkeiskogen:
Ja, men i det här fallet så är det en kombination. Hur kan man låta sig bli rundad utan motstånd? Vi är ett halvskär ifrån allt som oftast.
Nu får vi det jobbigt, med en man mindre.
Ja, men i det här fallet så är det en kombination. Hur kan man låta sig bli rundad utan motstånd? Vi är ett halvskär ifrån allt som oftast.
Nu får vi det jobbigt, med en man mindre.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Greenwolper: haha skall Österberg få avgöra ändå^^ men onödig. Dock känns som de bruka släppa sådant
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{10015}: Det där ser man hundra gånger under en match och domaren väljer att ta den nu kom igen
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
NuMo: Synd att när spelarna ger oss chansen att vinna så har vi en målvakt som är sämst när han behövs som mest. Är det 4 mål han ändå borde ha tagit nu?
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
SPOODI: haha det är optimistiskt, 2 minuter kvar att förlora på
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
KUKEx!
Lehtinen är ihålig igen.
Men han skulle inte ha fått kommit till läget. Han åker runt spelaren och får ingen Foreman-behandling.
Lehtinen är ihålig igen.
Men han skulle inte ha fått kommit till läget. Han åker runt spelaren och får ingen Foreman-behandling.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
SPOODI: Mycket möjligt att vi hinner släppa 6:an innan
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Sigge: han kanske är snabb, men det tar en hel period för honom att komma upp i fart, och då är den över
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Greenwolper: Västervikbox. Klarade det nästan iallafall. Lite för passivt. Synd att inte de fina kontringarna gett mål
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: Och Hinken tyckte hans skridskoåkning var bra. Grymt hockeyöga!
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
henkeiskogen: ligger så jävla mycket en MoDo utvisning i luften just nu
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Gavelo: Kan sekunderna inte gå lite snabbare, tack.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Gavelo: True måste vara en av de sämsta skridskoåkarna i SHL:s historia. Går verkligen i ultrarapid.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Sigge: Alltså Woods, har han legat på altanen hela sommaren eller vad har hänt, karln ser ju lika stark ut som en formfranska
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
SPOODI: HVs spel ser fortfarande värdelöst ut. Dom gjorde 4 mål på 12 skott inte så svårt att vinna då med den effektiviteten.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Man skulle kunna tro att vi spelar med 4 spelare på isen.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{10015}: Vi går verkligen bort oss orimligt ofta.
Och kan inte finnas något annat lag som är och köper korv så ofta? Vi blir lurad brallorna av gång på gång.
Och kan inte finnas något annat lag som är och köper korv så ofta? Vi blir lurad brallorna av gång på gång.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Sigge: Syrgas nångång? 20kr minuten. Hör av er i dm. MVH
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{10015}: Jag förväntar mig att kvitteringen kommer snart. Blir lite enklare att processa ilskan då.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{10015}: Jag känner modospelarnas och supportrarnas panik hela vägen ner till Skåne
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Brander: väntat deras dåliga start berodde till stor del på helt galen skadelista
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Gavelo: Nu sitter man bara och väntar på att det ska kvitteras. Riv av plåstret bara. Vi har sex raka torsk liksom
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: HV tvålar dit Leksand med 5-2 borta. Tror inte vi ska hoppas på Jönköpingslaget
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{10015}: Många Modospelare nu som åker in med bara klubban i närkamperna, ingen går på kropp
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
henkeiskogen:
Det här är extremt jobbigt att se på, spännande.
Känns som att vi har en chans, men jag skulle må bättre om vi fick en kontring som avgör, eller en plötslig chans ut intet som avgör.
Mål i tom bur ser jag som en bonus.
Det här är extremt jobbigt att se på, spännande.
Känns som att vi har en chans, men jag skulle må bättre om vi fick en kontring som avgör, eller en plötslig chans ut intet som avgör.
Mål i tom bur ser jag som en bonus.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{10015}: Örebro lär ju hamna efter Rögle i tabellen så är nog bra för oss i längden.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{10015}: Haha och DÅ dyker Robin Ztorken upp på forumet!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{10015}: har lite dåligt minne. Har vi hållit nollan nån period den här säsongen?
« Föregående · 2752624 · Nästa »