MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
« Föregående · 2621968 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
NuMo: 0-1 ska de nog kunna tugga ikapp när det är fullsatt. Måste ju kötta för faan!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Steken84: Jo, men Näsén kan aldrig spela enkelt. Istället för att skjuta eller som nu dra den i rundeln offrar målchanser åt andra hållet. Synd.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
SPOODI: Vad snackar du om? Näsen kom nyss in och hade inte spelat 2 minuter..
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Steken84: fy fan vilket skitmål där flera var inne många minuter
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{7426}:
Örebro är bara här för att stjäla poängen när MoDo går bort sig i sina eviga försök att nå fram till bästa läget i världen. Det kan mycket väl lyckas.
MoDo måste bli bättre på att hitta fria ytor men det blir ju svårt när spelarnas åkscheman inte ser ut att gå ut på det. Inga verkar i alla fall söka dem. Man tvingas tillslut kasta in floppuckar mot mål som är mer eller mindre omöjlig att göra vettiga avslut på.
Vid backskott har vi aldrig folk på rätt plats framför mål.
förbättringspotentialen är stor så vi kan vinna den här matchen om det slumpmässigt dyker upp spelare där de inte tänkte vara.
Men men. Nu är det ett mål att hämta igen först.
Örebro är bara här för att stjäla poängen när MoDo går bort sig i sina eviga försök att nå fram till bästa läget i världen. Det kan mycket väl lyckas.
MoDo måste bli bättre på att hitta fria ytor men det blir ju svårt när spelarnas åkscheman inte ser ut att gå ut på det. Inga verkar i alla fall söka dem. Man tvingas tillslut kasta in floppuckar mot mål som är mer eller mindre omöjlig att göra vettiga avslut på.
Vid backskott har vi aldrig folk på rätt plats framför mål.
förbättringspotentialen är stor så vi kan vinna den här matchen om det slumpmässigt dyker upp spelare där de inte tänkte vara.
Men men. Nu är det ett mål att hämta igen först.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
bollan123: ? Spelade typ 2mins byte skaplig mjölksyra. Fattar att du aldrig åkt skridskor
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
SPOODI: Håller fan på att somna. Jävlar va tråkig match hittills.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
bollan123: Tyvärr verkar det inte finnas någon uppsida med Rundblad. Trubbig framåt, skakig bakåt och alltid jäkligt slarvig.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
SPOODI: Förra perioden Japp, blir nog ha-grabbarna som får starta nästa.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Costanza:
uselt i den och en halv minut av första formationen. Sen när äntligen rätt personer kommer in så tror alla att alla andra har bättre läge. Det höll på att kosta oss.
uselt i den och en halv minut av första formationen. Sen när äntligen rätt personer kommer in så tror alla att alla andra har bättre läge. Det höll på att kosta oss.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
KB: nu blir jag bekymrad, nåt otroligt dåligt pp som slutar med ett friläge för öik
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
ForzaMoDo1921: In med Brickley i PP istället för Rundlbad. Fyfan vad kass han är
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Katastrof av vissa spelare alltså. Helt lamslagna och noll vilja.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Tyvärr är allt för många förvärv sunkiga. Ruohomaa, oreagan, hutsko, rundblad är alla tänkta att va toppspelare men är långt från topp i laget.
Walli var bra i början men har därefter varit iskall.
Ranta får också minus, men ändå varit en joker o börjat hända lite där. Rubins gör sitt, Sam är bra och Lassi är en 5a.
Men skulle ändå vilja säga att Hinken får ok så länge vi ligger ovanför kvalstrecket.
För hur mycket jag än tycker hans förvärv varit sämre än förväntat så har karlin o han fått ihop en totalsumma som överstiger vad jag förväntat mig innan seriestart.
Så nyårsbetyget blir klart över förväntan.
Walli var bra i början men har därefter varit iskall.
Ranta får också minus, men ändå varit en joker o börjat hända lite där. Rubins gör sitt, Sam är bra och Lassi är en 5a.
Men skulle ändå vilja säga att Hinken får ok så länge vi ligger ovanför kvalstrecket.
För hur mycket jag än tycker hans förvärv varit sämre än förväntat så har karlin o han fått ihop en totalsumma som överstiger vad jag förväntat mig innan seriestart.
Så nyårsbetyget blir klart över förväntan.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Mano: Har svårt att gnälla på nya spelare som kommer in. Det går fort och det är unga killar. Ska spana lite extra på honom.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
SPOODI: Tycker det är så jäkla tråkigt att Niederbach tappat sin identitet fullständigt sen junioråren, han var verkligen något unikt
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
SPOODI: Hade minst tio tillfällen mot HV där han hade kunnat hålla upp tempot i spelet genom att spela pucken. Såsade istället runt och blev upplockad av betydligt långsammare spelare. Osmart hockeyspelare.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Mano: Hutsko har bra tendenser men han har inte kylan att stå still och slå avgörande passningar. Spela pucken och använd din fart. Låt någon annan styra tempot och slå den avgörande passen
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
NuMo: Sällan man ser en spelare på den här nivån som är så långsam i tanken som Hutsko. Ranta höll på att klappa sönder klubban i isen när #20 stod och tänkte efter i offensivt sarghörn. Totalt oduglig hittills.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Costanza:
Vi försöker med vårt patenterade PP från Allsvenskan nu. Det ser ju ut att fungera. Varför frångå ett vinnande koncept? Det såg bra ut även om det inte resulterande. Nu behöver det bara skärpas.
Vi försöker med vårt patenterade PP från Allsvenskan nu. Det ser ju ut att fungera. Varför frångå ett vinnande koncept? Det såg bra ut även om det inte resulterande. Nu behöver det bara skärpas.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Smurfen: ja. Såg en nyss.
Hutsko vill mycket så mycket att han nästan får tunnelseende. Så det är dags för första målet för honom nu.
Hutsko vill mycket så mycket att han nästan får tunnelseende. Så det är dags för första målet för honom nu.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
SPOODI: Österberg har alltid hata Modo. Alla domare hatar Modo. Det är inskrivet i utbildningen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Frontschwein: Vi avvaktar innan slutgiltiga betyg, Frontsy! Det svänger fort i hockey. MoDo tuggar på bra med sitt Allsvenska lag.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{7426}: eyyy crosschecking på Ohlson efter avblåsning? Hallå Österberg lika åt båda lagen om du ska hålla u10 nivå
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
jonsson: Solklart mål haha.
Lars snackar mycket ikväll, försökte så klart kasta ner pucken på egen klubba men vågade inte greppa riktigt.
Lars snackar mycket ikväll, försökte så klart kasta ner pucken på egen klubba men vågade inte greppa riktigt.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{7639}:
Det var inte meningen! Måste man skjuta in den med armbågsskyddet, det är så krångligt.
Det var inte meningen! Måste man skjuta in den med armbågsskyddet, det är så krångligt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Bad_Brett: skulle vilja påstå att Walli och Rundblad är två riktiga superfloppar.
Skulle bytt rakt av mot Vela och ett sittunderlag .
Råma är ju antingen helhämmad av skador eller så får vi nog klassa honom som den sämsta spetsen vi köpt sen Dimitrakos
Skulle bytt rakt av mot Vela och ett sittunderlag .
Råma är ju antingen helhämmad av skador eller så får vi nog klassa honom som den sämsta spetsen vi köpt sen Dimitrakos
+ 4
« Föregående · 2621968 · Nästa »