MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
« Föregående · 2650261 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10322}: Tror inte Oskarshamn har gett upp, man är tvärsist av en anledning, men man kommer vara betydligt med påkopplade i kvalet, om det räcker för tiden utvisa.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10322}: Det enda jag är rädd för med Oskarshamn är deras PP.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Helvete vad man kände att det där blir mål när man såg att Ranta kunde komma fri.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10322}: borde räknas som matchfixning helt ärligt. Förlorar ju typ med flit
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Keriksson: Domarna spelar i samma lag som Örebro. Varför har dom likadana tröjor?
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Ranta runt i ringen 😁 inte rättvist men jag tar det alla dagar i veckan 🙂
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Gavelo: Ja, men det är inte samma sak som att ge upp och sluta försöka vinna hockeymatcher. Jag tror inte att man kommer vara betydligt bättre.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: JÄÄÄVLAR; målvakten är ute och pilkar - helvete vad dåligt
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
smyl: känns ju som att han å ranta skulle kunna funka ihop, ranta-dicken och vigge-woods är väll förövrigt dom som inte ha fått chansen att spela ihop på hela säsongen.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10322}: Filander gick ut häromdagen och klargjorde att man inte längre skulle försöka undervisa kval och man skulle vila Karla och Oksanen inför kvalet så nog tror jag dom kommer vara betydligt bättre i kvalet än nu.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
JonathanF:
Tycker det ser lite ut som att vi öppnar för att förlora med 4-1 nu, men att vi hoppas att Lehtinen och turen skall ge oss poängen.
Går det hål i ketchup
JAAAAAAA! Vi stjäl vidare. Jäkla tjyvaktig finne det där.
.......ketchupflaskan då kan det bli totalt flöde bakåt.
Nu har vi två mål. Vettefan hur det gått till.
Tycker det ser lite ut som att vi öppnar för att förlora med 4-1 nu, men att vi hoppas att Lehtinen och turen skall ge oss poängen.
Går det hål i ketchup
JAAAAAAA! Vi stjäl vidare. Jäkla tjyvaktig finne det där.
.......ketchupflaskan då kan det bli totalt flöde bakåt.
Nu har vi två mål. Vettefan hur det gått till.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
JonathanF: Snart två BP avklarade utan insläppt mål. Rekord!
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
smyl: vad har finska landslaget matat lassi med? Helt tjackad
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Keriksson: örebrospelaren slår ju upp APs klubba med sin egna. Oflax
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
modomille: det var väl dessutom offside innan? Misstänkt iaf!
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Bad_Brett:
Nu slarvar man otroligt med att få ut pucken ur zonen igen och får ett helvete efter det.
Vi skall stjäla de här poängen, men inte genom att ge bort dem.
Nu slarvar man otroligt med att få ut pucken ur zonen igen och får ett helvete efter det.
Vi skall stjäla de här poängen, men inte genom att ge bort dem.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10322}: en millimeter från offside sen BP istället. 😙
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Men vilken alibi utvisning var ju fan bara kamp framför kassen och klubban åker upp
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
smyl: Fan vad vi ger Örebro chanser. Nu smäller det väl till.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Grötskalle: Dicken skulle må mkt bättre av att ha någon lite kralligare och snabbare än woods
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Grötskalle: helt otroligt att de inte fått spela med varandra innan denna säsong
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
NuMo: Tror det där målet var grymt viktigt för Woods.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10322}: Det finns inget egenvärde i att förlora såklart. Man kan vila skadade, toppa formen lite osv, men att förlora en massa matcher är rätt negativt gällande självförtroende och för självkänslan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: man måste pröva woods å långjävlavigge i samma lina snart, dom hittar ju förfan varandra i sömnen
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}:
Jaaaa!
Fan! man höll inne med känslorna till Modos anfall då man avslutade med någon som sköt tre meter över från bra läge. VA FAAAAN!
Sen så gör vi mål i nästa. JAAAAAA!
Jaaaa!
Fan! man höll inne med känslorna till Modos anfall då man avslutade med någon som sköt tre meter över från bra läge. VA FAAAAN!
Sen så gör vi mål i nästa. JAAAAAA!
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Gavelo: Köper inte det. Dels tror jag inte att de är bättre än de visat - men dels så vill man bygga bra vanor inför ett kvalspel.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
{10015}: Woods ska spela med Vigneault alltid. Karlin agera
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Fan vad omständigt det är i modos anfallsspel. När man äntligen har pucken i anfallszonen så åker alla och byter
« Föregående · 2650261 · Nästa »