MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
« Föregående · 2607987 Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Ben Perrault: den är rimligare kolla deras form kontra vår
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
ZzzzZzz inte ens när vi är huvudmatch slipper man Frölundagullet
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Costanza: hoppas modo varit inne och läst här och vill täppa till truten på mig och gör en jäkla massa mål idag :)
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Trilske: bernard ska sänka MoDo i pp igen! Karlin har faktiskt noll koll ! Så jävla tragigst....
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Gusse: Gillar att Karlin rör runt. Det har inte fungerat, men vi har bra spelare. Måste börja elda på nu!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
SPOODI:
Tror aldrig jag såg bernhardt förlora en åkduell i allsvenskan.
Men eftersom han möter smartare spelare i shl och, stundtals, åker runt och funderar för mycket sätter han sig i dåliga situationer.
Bernhartz måste agera, inte reagera!!!!
Tror aldrig jag såg bernhardt förlora en åkduell i allsvenskan.
Men eftersom han möter smartare spelare i shl och, stundtals, åker runt och funderar för mycket sätter han sig i dåliga situationer.
Bernhartz måste agera, inte reagera!!!!
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{10015}: Sitter bara i skallen. Bernie är kung. Kan bomba in trissan i Kryllan. Saknar Tambellini dock. Oj, vilken kille..
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
SPOODI: På tal om det, ska Bernhardt bli kvar tror jag vi måste dra tillbaka den där överenskommelsen om att han får träna i Stockholm direkt när säsongen i över. Känns inte som det funkar.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{10015}: ja ingen är direkt snabb på rören. Rädd för 2-1or där
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Sir: Tror tyvärr vi kommer slita oss i håret av att se David och David. Men men, hoppas.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
KB: Kanske behövs lite tombola då vi sjunker snabbt ner mot strecket. Theo och Theo med Ranta tror jag kan ösa på.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Foppatofflan: tror vi Näsen vågar skjuta nu när han inte spelar med Bernhardt? Någon som kan leta upp om något spelbolag har odds på näsen skott
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
KB: riktigt nöjd med dagens uppställning! Spännande med 1:a-linan!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
KB: spännande! Hade hoppats på Rundblad eller Bernhardt som 7e back. Lite trist för Berg som varit topp 3 av våra backar hittills
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Costanza: Rejäl tombola idag!
4th Line
19. Karlsson, Erik
22. Pettersson, Adam
36. Ohlsson, Sebastian
5. Berg, August
3rd Line
38. Södergran, Johan
25. Vigneault, Sam
24. Walli Walterholm, Erik
33. Rubins, Kristians
27. Folin, Niklas
2nd Line
17. Woods, Riley
23. Dickinson, Josh
29. Aagaard, Mikkel
6. Brickley, Daniel
7. Näsén, Pontus
1st Line
10. Ranta, Sampo
32. Niederbach, Theodor
28. Jacobsson, Theo
40. Bernhardt, David
2. Rundblad, David
Goalies
31. Eriksson Ek, Olle
30. Lehtinen, Lassi
4th Line
19. Karlsson, Erik
22. Pettersson, Adam
36. Ohlsson, Sebastian
5. Berg, August
3rd Line
38. Södergran, Johan
25. Vigneault, Sam
24. Walli Walterholm, Erik
33. Rubins, Kristians
27. Folin, Niklas
2nd Line
17. Woods, Riley
23. Dickinson, Josh
29. Aagaard, Mikkel
6. Brickley, Daniel
7. Näsén, Pontus
1st Line
10. Ranta, Sampo
32. Niederbach, Theodor
28. Jacobsson, Theo
40. Bernhardt, David
2. Rundblad, David
Goalies
31. Eriksson Ek, Olle
30. Lehtinen, Lassi
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Framnäs: Alla älskar MoDos spelsätt, men börja spela lite fysiskt. Jag skulle älska att smacka på Dalle med mina 106 kilo. Han passar som sargreklam.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Framnäs: MoDo saknar spelare som vill gå in i skiten framför mål ingen täcker skott,tyvärr
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{9315}:
De 2 senaste matcherna har jag inte förväntat mig några poäng,
Därför har jag avstått från mina önskningar,
Men här kommer en igen.
Jag har ett litet hopp ändå på poäng i den här?
Tar vi:
1 poäng så är jag nöjd.
2 poäng så blir jag glad.
3 poäng så blir jag lycklig.
De 2 senaste matcherna har jag inte förväntat mig några poäng,
Därför har jag avstått från mina önskningar,
Men här kommer en igen.
Jag har ett litet hopp ändå på poäng i den här?
Tar vi:
1 poäng så är jag nöjd.
2 poäng så blir jag glad.
3 poäng så blir jag lycklig.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Chamez: Vi kan inte ändra spelsätt, spelarna har inte det i sig. Vi får låta hoppet stå till att Woods/Aagaard har bättre flow än senast. Det vet vi nu att mål från den kedjan verkar vara nyckeln till poäng.
Synd att det är så trubbigt i övrigt, man gillar ju fjärdekedjan t.ex. och deras driv... men hade varit kul att se någon enstaka gång att de kan mer än att etablera spel i offensiv zon. Även om det är huvuduppgiften.
Ranta och Jacobsson får gärna klicka, känns ändå som att de kan göra det. Men vågar man tro på att allt slår ut så väl? Är ju frågan.
Synd att det är så trubbigt i övrigt, man gillar ju fjärdekedjan t.ex. och deras driv... men hade varit kul att se någon enstaka gång att de kan mer än att etablera spel i offensiv zon. Även om det är huvuduppgiften.
Ranta och Jacobsson får gärna klicka, känns ändå som att de kan göra det. Men vågar man tro på att allt slår ut så väl? Är ju frågan.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{9315}: Spelade Niederbach och Jacobsson med varandra ifjol? Minns ej
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{9315}: Bra att Karlin agerar! Dock finns det stora defensiva frågetecken med den förstakedjan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Chamez: tombolan har gått!
ranta-niederbach-jacobsson
woods-dickinson-aagaard
södergran-sam-walli
ohlsson-pettersson-ejk
bernhardt-rundblad
brickley-näsen
rubins-folin
berg
ranta-niederbach-jacobsson
woods-dickinson-aagaard
södergran-sam-walli
ohlsson-pettersson-ejk
bernhardt-rundblad
brickley-näsen
rubins-folin
berg
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Vem vet?! Det kanske blir en defensiv succé i eftermiddag och Modo vinner på övertid med 1-0. Målskytt Woods
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
SPOODI: Tyvärr så ligger en förnedring nära till hands idag! Antalet insläppta mål kommer i stort bestämmas av hur många utvisningar domarna vill ta. Jag gissar på 3 insläppta mål i BP.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
SPOODI: Ja inte fan är känslan bra.. men det ska spelas om saken först!
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{9315}: har ångest inför i eftermiddag… blir att fara till systemet nu så man i ett worst case scenario kan dricka gravöl
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Tarasov: hoppas färjestad gör sitt jobb och att modo kan chocka. rögle har en förlust senaste sju, modo är bara bättre än malmö och självklart oskarshamn senaste fem. allt talar för en seger för rögle, jag säger 4-1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Tarasov: idag skulle det sitta fint om vi krigar tills oss poäng! Hem och vila efter denna match så bara ge 120%. Gooo MoDo!💪 revanschkänsla idag.
MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Dags för batalj i Skåne. MoDo har denna säsong trivts rätt bra i Skåne. Sannolikt Tarasovs ande som smittar.
Dags för hög räddningsprocent idag.
Dags för hög räddningsprocent idag.
+ 2
« Föregående · 2607987