+ 1
MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-03-11 Borta
« Föregående · 2837445 Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-03-11 Borta
Tarasov: Skellefteå borta var vår första grundseriematch i SHL efter återkomsten, om allt går fel kan det bli den sista också. Ska njuta iallafall ikväll oavsett resultat för på fredag och framåt kan man bara vara nervös.
+ 1
« Föregående · 2837445
Längtar till fredag. Jobbigt med limbo som det är nu. Tänker även att man på fredag har någon form av första indikation åt vilket håll det kan luta.