Keriksson: få dichow att bli utbytt nu då så kommer det grina illa för hv71s målvaktssida
MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
« Föregående · 2653544 Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
modomille: delas inte ut gratis på alla stolar längre men fortfarande många som använder?
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
SPOODI: Det är ett UF-företag som återinfört det. Bedrövligt
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
SPOODI: Kör dom fortfarande med klappor? Hade dom inte tagit bort dom
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Jag har haft förväntningar hela dagen, går väl åt h-vete bara därför.
Hoppas jag har jättefel
Hoppas jag har jättefel
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Greenwolper: Då sitter man med en kaffekopp och inväntar att få se Örebro och Skellefteå förgylla eftermiddagen. Låt det ske!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Ben Perrault: ah skulle vara kul och höra hans syn på det hela. Vad han vill bidra med och förväntningar osv😊
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Ben Perrault: Här har du en intervju. Den är rätt generell. Byt ut Lidström & Co med Foppa och Sedins så får du nog samma svar.. ;-)
youtu.be/iwtjA9Do7rs?si=f265dKNkHnM8Jbb7
youtu.be/iwtjA9Do7rs?si=f265dKNkHnM8Jbb7
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Greenwolper: vore trevligt med intervju av topping i periodpausen
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Tarasov: ja nu jäklar är det derbydags!💪 nu skall det ut på isen och krigas. Hoppas på en riktig derbyfight idag! Klart godkänd poängmässig vecka hur det än går idag så hoppas vi kan gå ut och ha kul bara och njuta av atmosfären. Fyfan vad kul med fullsatt och derby. Nu jäklar kör vi idag! Gooo MoDo!
+ 2
MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Derbydags. Känns bra med 6p denna vecka, inget skönspel men förhoppningsvis kan vi börja hitta tillbaka till en bättre offensiv.
+ 6
« Föregående · 2653544