MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
« Föregående · 2653928 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{5647}: Elakt men helt rättvist. Rindell blir nog borta i många matcher. Han kunde hålla upp huvudet, men fullföljer man och dessutom sätter upp en armbåge ska man byta om. Krossa Modo!
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Huring : för att hemmalaget ska alltid göra det, sätta press på domarna oavsett! Det handlar inte om vad man egentligen tycker utan man hjälper sitt lag.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Rytter: De tar den tydligen för elbowing, inte checking to the head. Svårt att se på TV-bilderna, får hoppas att det är korrekt.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{10322}: Hade vår spelare betett sig så korkat så hade jag blivit oerhört förvånad om det blivit så lång utvisning.
Rondell får inte göra sådär. Han ser ju Niederbach långt långt innan och sätter sig i en korkad situation.
Rondell får inte göra sådär. Han ser ju Niederbach långt långt innan och sätter sig i en korkad situation.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{7426}: Tycker mest den är olycklig. Niederbach hade ju noll intention att tacklas men han väjer rakt in i Niederbach med huvudet i navelplan.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Grattis vilket jävla skämt detta är. Att det ska bli en massa skit!
2-3 när utvisningen är över då
2-3 när utvisningen är över då
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Rytter: Oturligt, men solklart matchstraff. Går icke att snacka bort den
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{10015}: Den här sporten är på väg ner i avgrunden. Blicken ska alltid vara uppe!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{10015}: Killen blev kortare än Sebbe på knä, sinnessjukt lotteri.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Man behöver tydligen inte skydda sig i ishockey längre. Bara att åka runt som en hobbit på 150cm
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Woody Jokinen: Man säger inte så om egna spelare. Stötta istället.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
ForzaMoDo1921: Hade du verkligen sagt samma sak om det var en MoDospelare som blev tacklad?
Klart att Timråspelaren är högst delaktig, men enligt gällande regler är det självklart en femma. Inget snack.
Klart att Timråspelaren är högst delaktig, men enligt gällande regler är det självklart en femma. Inget snack.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{10322}:
Mest otur, det är en race incident. Niderbach kan ju inte avbryta bara för att Rindell dräller och sträcker sig efter pucken.
Jag tycker inte det ska vara nått. Rakt framifrån dessutom.
Mest otur, det är en race incident. Niderbach kan ju inte avbryta bara för att Rindell dräller och sträcker sig efter pucken.
Jag tycker inte det ska vara nått. Rakt framifrån dessutom.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{10322}: vad ska nider göra i det läget? Backen sätter sig ju i en riktig rövsituation. Petter gaggar på.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
SPOODI: Tyvärr kollade inte tikaren upp och Bachen lär få en femma.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
NuMo: Tråkigt med Rindell. Stirrar i isen trots att han tidigt ser Niederbach och ska inte vara någon utvisning.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{7426}:
Aagaard har otroligt svårt att få till det. Det skulle bli ett otroligt jubel om han lyckas med ett avslut igen.
Aagaard har otroligt svårt att få till det. Det skulle bli ett otroligt jubel om han lyckas med ett avslut igen.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{5647}: Gör man inga mål, vinns inga matcher.
Gammalt Matfors ordspråk
Gammalt Matfors ordspråk
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Bad_Brett: Och ändå fingertoppskänsla av TV4 att köra reklam för oddset direkt efter inslaget. ;)
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
modomille: Med tanke på andraperioderna senaste två matcherna har jag en god känsla! Med det sagt så har Timrå ett helt annat spelarmaterial men med lite flyt kan vi reda ut det
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Bad_Brett: Spel och dobbel bör förbjudas, gå på systemet och köp en flaska vin istället.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
modomille: Härligt, mer inslag om spelberoende och psykisk ohälsa. Finns få saker som är så stämningshöjande i ett hett derby i slutspurten av serien!
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Vi har satt oss i ett bra läge för att ta poäng sen om vi förlorar i slutändan ja då är det så men en pinne ska vi ha nu åtminstone.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Andersson:
"GRATTIS MODO , blir SHL 2025 också"
Tack Andersson,
Vore jättekul, då får vi fler derbyn.
Timråmatcherna är de roligaste att vara på plats & delta i!
"GRATTIS MODO , blir SHL 2025 också"
Tack Andersson,
Vore jättekul, då får vi fler derbyn.
Timråmatcherna är de roligaste att vara på plats & delta i!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{5647}: Gillar inte riktigt hur spelet ser ut. Det här slarvet med långt till båset kommer straffa sig i period 2.
Hoppas vi kan tajta till det.
Hoppas vi kan tajta till det.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
SPOODI:
Fantastiskt att vi har 2-0 med oss. Det ökar chanserna att vi kan fortsätta med flygande kontringar förhoppningsvis.
Villa ha lite broms i spelet då det böljade så jäkligt mycket och just bakåt känns det jobbigt. Men framåt har vi ett jäkla flyt just nu, jag antar att Timrå kommer att täta till och satsa på mer kvalitet i sitt spel nu, för de har ju gett oss chanser att just komma i de här kontringarna.
Spelet vi har i anfallszonen när vi trycker upp är dock inte bra, det var det inte senaste matchen heller.
Fantastiskt att vi har 2-0 med oss. Det ökar chanserna att vi kan fortsätta med flygande kontringar förhoppningsvis.
Villa ha lite broms i spelet då det böljade så jäkligt mycket och just bakåt känns det jobbigt. Men framåt har vi ett jäkla flyt just nu, jag antar att Timrå kommer att täta till och satsa på mer kvalitet i sitt spel nu, för de har ju gett oss chanser att just komma i de här kontringarna.
Spelet vi har i anfallszonen när vi trycker upp är dock inte bra, det var det inte senaste matchen heller.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Om det fortsätter så här, så får det gärna för min del vara pride week året runt. Inte ens Brädan skulle klaga.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Bad_Brett:
Missade du hans snack innan matchen?
Topping skulle inte lira center eftersom det var SHL och inte HA och man skulle inte chansa med honom utan han skulle spela kant. I nästa mening säger han, ska bli intressant att se Topping, de behöver ju centrar nu när de skickat Rååma.
Undra om han nickat bort många puckar i karriären.
Missade du hans snack innan matchen?
Topping skulle inte lira center eftersom det var SHL och inte HA och man skulle inte chansa med honom utan han skulle spela kant. I nästa mening säger han, ska bli intressant att se Topping, de behöver ju centrar nu när de skickat Rååma.
Undra om han nickat bort många puckar i karriären.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
jonsson: När vi leder med 2-0 så känns det som att det står 0-0. Alltså att det känns som det är 50/50 att vi vinner.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Kulltorp: Helt jämn period, men jag klagar inte över ledningen. Över en säsong brukar det kvitta ut sig.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Gavelo: Tycker Brickley ser ut som ett kylskåp på isen. Tappar han pucken på blå är det kört då han är så långsam
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
henkeiskogen: Nä men det är är en skön känsla för ett hemmalag, hemmaplan, fantastisk inramning, åsså lite flyt. Momentum kallas det.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Bad_Brett:
Precis som Sanny verkar Petter vara lite disträ under dessa matcher, bara ett ständigt jakande.
Det enda han får ur sig är att det är "massa chanser".
Precis som Sanny verkar Petter vara lite disträ under dessa matcher, bara ett ständigt jakande.
Det enda han får ur sig är att det är "massa chanser".
+ 1
« Föregående · 2653928 · Nästa »