MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
« Föregående · 2457310 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
pean: Till Löven, vi har förstaplatsen och vi kommer fan inte släppa den! ❤️🤍💚
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
Gavelo: Jahaja, fungerar det den vägen också? Då ska jag minsann bli mer aktiv skribent i matchtrådarna ?
+ 1
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
Heyerdal: jisses vad oväntat vilken vändning! Hoppas de kan hålla detta.
+ 1
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
Rurik: Ja och publikfavoriten Sven fick äntligen måla igen. Men märk väl att Brickley, Halo och Woods i protokollet. Viktigt!
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
riktigt kul för Svenningsson och Halloran är riktig klass, klart bäst ikväll.
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
pean: Fan, nu kommer 15 aldrig bli bänkad.. hade hellre tagit oavgjort 😝
+ 2
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
{5647}: Hoppas att det var snyggt. Skall snart få se det här. Bästa spelaren för kvällen.
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
snowden: HAHAHAHAHAHA SVENNEN!!!!!!
VERKLIGEN rätt spelare som målar ikväll! Vilken jävla vändning, den såg man inte komma. Håll tätt nu då för faen!!
VERKLIGEN rätt spelare som målar ikväll! Vilken jävla vändning, den såg man inte komma. Håll tätt nu då för faen!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
{10015}: Grymt av Halloran, rå snabb att spela pucken igen och få bak den till backen igen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
19MoDo21: det är fan inte sant! Allt bara släppte för modo nu
+ 1
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
Rurik: Underbart Sveningsson. Vill inte ha dig i pp, men sådär får du gärna göra.
+ 2
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
NuMo: jag gick bort från tvn, förlorar vi nu så är det mitt fel då jag nu är tillbaka.
+ 1
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
Brickley fick inte ens sin egen klubba när han åkte efter en ny, gjorde alltså sin första pinne med någon annans sticka.
+ 1
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
Confusius: Ahh den där framspelningen av Vela, och gött att Berg fick måla. Och nu Niederbach, rätt spelare som får måla!
Dags för Halloran att avgöra?!
Dags för Halloran att avgöra?!
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
modomille: Haha! Min direktsändning ligger över en minut efter så jag funderade på hur och vem som skulle göra målet.
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
Gavelo: Verkligen inte målvakten som är problemet i denna match…
+ 8
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
{9566}: Haha ja i slutet av säsongen när alla spelarna lämnar
Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
modomille: 1-2
Hade vi inte spelat allsvenskans sämsta målvakt så hade vi haft 1 poäng just nu.
Hade vi inte spelat allsvenskans sämsta målvakt så hade vi haft 1 poäng just nu.
+ 1
« Föregående · 2457310 · Nästa »