MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
« Föregående · 2745472 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Zource: För hög press, bara en spelare som är beredd längre ner i zon. Enkelt att spela sig igenom för Växjö, tyvärr.
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Satt och sket när Modo tog ledningen. Kanske borde stannat på muggen?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Hur kan det INTE bli interference på LaDue??? Herregud!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Gavelo: det ät då jävla dålig ishockey asså. två lag som ser helt ointresserade ut
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{6870}: Växjö är helt störda på att stänga ytorna. Vi kommer fan inte ens ur vår egen zon. På grund av att det inte finns några vägar ut. Defensiven fortsatt svag.
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Costanza: Viktigt att vi sätter våra lägen för vi spelar helt jävlas värdelöst
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
smyl: Precis som alla förutspådde, 1-0 efter 2min där Södergran hittar krysset kliniskt efter ett superpass av våran pålitliga kapten Rundblad.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{7426}: Det är helt otroligt hur viktiga mål Södergran gör för oss. Varit bland de sämsta på plan många matcher men han är fan bra när han väl är bra
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{7426}: Du kan hockey! Jag står och skriker vid Dyngdiket. Måste ha 3p här!
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Robin Ztorken L: Precis. Som jag skrev också. Visa lite hetta nu! Tackla och grisa in 3p!
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{10015}: tyvärr blir det så när gladhockeyn är som bortblåst men gäspen säger att det vänder ikväll
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
KRB: Ja, och som tabellen ser ut just nu är det ett måste att ta tre poäng.
Glappet kan bli för stort annars, vinst är närmast ett måste för sen väntar två tuffa bortamatcher med förmodade noll pinnar.
Upp och visa lite djävlar annama, för en gångs skull!!!
Glappet kan bli för stort annars, vinst är närmast ett måste för sen väntar två tuffa bortamatcher med förmodade noll pinnar.
Upp och visa lite djävlar annama, för en gångs skull!!!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{7426}: Jag tycker att Lena är vettigare än timråiten från övik.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
KRB: Laget ser välbalanserat ut iaf. Kul för Theo J att få garanterad speltid, tycker han förtjänat det. Tror inte det lär vara brist på vilja ikväll!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Bad_Brett: När kommer du hit på Campus? Många blondiner med magtröja här och kaffet i jättestor mugg kostar bara 28 kr på Beteendevetarhuset.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{7426}: Alla dagar i veckan! Lena är bra, kanske inte själv men med en "expert" brevid henne. Bara Göteborgaren och Petter som är sämre än Adam
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Bad_Brett: Du ställer bra frågor här. Det får inte vara så välkammat. Måste smälla och grisas. Där är Måns en fin kandidat. Tränarna har fattat det också.
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
KRB: Vafan varför ska Adam Johansson göra vår match?! blir så less
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Costanza:
Jag hoppas att det åtminstone blir som Karlin sa senast, vi måste tillbaka till grunden i systemets A, B, C…
Vi har spelat bra stundtals, men ojämnt och uddlöst
Laget måste vara taggat för revansch i kväll, jag blir nervös annars…..
Jag hoppas att det åtminstone blir som Karlin sa senast, vi måste tillbaka till grunden i systemets A, B, C…
Vi har spelat bra stundtals, men ojämnt och uddlöst
Laget måste vara taggat för revansch i kväll, jag blir nervös annars…..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{7426}: Nu jävlar vinner vi och börjar klättringen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
erjo: Ah, då har det blivit ändring. Han stod inte med när jag kollade nyss. Så bra!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{7426}: gästrin är 13e forward enligt swehockey
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{7426}: Nu lyfter MoDo! Vår trupp med smarta lirare ska kunna skapa kaos i SHL och plocka poäng.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{7426}: jaaa verkligen! J20 har inte match först på lördag så finns ingen anledning till att han inte skulle få vara 13e forward. Hade förmodligen inte spelat men känns tråkigt.
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Costanza: Bara märkligt när dom sa de på lunch tugget:p
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{6870}: Jag gillar laguppställningen. Hoppas att MoDo köttar och grisar in 3p.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
{7426}: Nä, tyvärr. Detta lag får nu visa sina färger.
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Goalies
30. Lehtinen, Lassi
31. Eriksson Ek, Olle
1st Line
6. Ladue, Paul
27. Norlinder, Mattias
24. Carlsson, Måns
86. Jasek, Lukas
10. Ranta, Sampo
2nd Line
40. Bernhardt, David
23. Winberg, Tobias
29. Aagaard, Mikkel
11. True, Alexander
17. Woods, Riley
3rd Line
2. Rundblad, David
71. Byström, Ludwig
32. Niederbach, Theodor
25. Vigneault, Sam
38. Södergran, Johan
4th Line
14. Norén, Jakob
12. Pettersson, Oscar
28. Jacobsson, Theo
36. Ohlsson, Sebastian
Måns klättrar in i förstalinan, gillar det. Slitet belönas och han kommer inte göra bort sig.
30. Lehtinen, Lassi
31. Eriksson Ek, Olle
1st Line
6. Ladue, Paul
27. Norlinder, Mattias
24. Carlsson, Måns
86. Jasek, Lukas
10. Ranta, Sampo
2nd Line
40. Bernhardt, David
23. Winberg, Tobias
29. Aagaard, Mikkel
11. True, Alexander
17. Woods, Riley
3rd Line
2. Rundblad, David
71. Byström, Ludwig
32. Niederbach, Theodor
25. Vigneault, Sam
38. Södergran, Johan
4th Line
14. Norén, Jakob
12. Pettersson, Oscar
28. Jacobsson, Theo
36. Ohlsson, Sebastian
Måns klättrar in i förstalinan, gillar det. Slitet belönas och han kommer inte göra bort sig.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Frontschwein: Vill gärna att det smäller lite extra i sarghörnen. Smacka på motståndare måste ju vara roligt för lirare på +95 pannor. Växjö snackar:
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
TIK_TIK: Växjö backpackers. Nästan sugen på att dra in 8000 spänn på växjövinst.
Rätt säkra pengar, men det ger väl ändå typ bar 1,0005 ggr pengarna.
En vinst för modo hade nästan varit värt den pengaförlusten dock.
Kämpa!!
Rätt säkra pengar, men det ger väl ändå typ bar 1,0005 ggr pengarna.
En vinst för modo hade nästan varit värt den pengaförlusten dock.
Kämpa!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Framnäs:
Mm rätt surt att göra en dålig avvägning och släppa till en odd man rush tidigt i matchen sen vara det bättre laget rent spelmässigt över 60 minuter men ändå förlora.
Å andra sidan vände vi ett 3-1-underläge hemma när vi kommit ur den värsta dippen ifjol.
Säger något om hur bra vi faktiskt var i sista delen av säsongen ifjol som lyckas bända upp 2 målsunderläge mot ett lag som lakers.
Mm rätt surt att göra en dålig avvägning och släppa till en odd man rush tidigt i matchen sen vara det bättre laget rent spelmässigt över 60 minuter men ändå förlora.
Å andra sidan vände vi ett 3-1-underläge hemma när vi kommit ur den värsta dippen ifjol.
Säger något om hur bra vi faktiskt var i sista delen av säsongen ifjol som lyckas bända upp 2 målsunderläge mot ett lag som lakers.
+ 1
« Föregående · 2745472 · Nästa »