Modo-HV71

Sitter och hoppar upp och ner i stolen

Vet inte vad jag ska förvänta mig av kvällens match med Brashear i laget

HV har haft svårt för norrlandslagen på bortaplan de senaste åren, hoppas detta fortsätter