Modo - Karlskoga
« Föregående · 1942126 Till forumet
Sv: Modo - Karlskoga
{8384}: blir som vanligt Modo får jobba mot Boforsmuren som bara väntar på rätt kontringstillfälle, gäller att inte förivra sig för mycket
+ 1
Sv: Modo - Karlskoga
Heyerdal: Det blir viktigt att få igång tempo i passningsspelet så att vi inte blir så kopiöst enkla att styra ut mot kanterna. Dessutom gärna skjuta lite mer från backarna så att vi kan peta in returer. Det känns som om spelare som Sylwander, Karlström, Pettersson, Häggström osv inte går så mycket på mål som de borde för att det kommer ju ändå inga backskott. Liksom ett moment 22 där vi passar bort möjligheter och hamnar nere i något hörn för att tappa pucken.
+ 3
Sv: Modo - Karlskoga
{5647}: kan vara en rädsla för backarna då de inte är säkra på att få,igenom skotten med kontring som följd men de måste röra sig direkt då passet kommer för att öppna upp, går inte att stillastående passa runt runt
+ 3
Sv: Modo - Karlskoga
Heyerdal:
Förra året hade vi en tränare som inte ändra på 35 matcher för att de sista omgångarna ändra hela tiden. Tvärtom iår?
Förra året hade vi en tränare som inte ändra på 35 matcher för att de sista omgångarna ändra hela tiden. Tvärtom iår?
Sv: Modo - Karlskoga
Tarasov: verkar vara rätt nöjd med Tingsrydsmatchen frånsett uteblivna målen, JE utanför laget fortfarande
Sv: Modo - Karlskoga
Heyerdal: Ska vi ta det som om han (JE) också kommer att försvinna till annat lag?
Sv: Modo - Karlskoga
Tarasov: Tycker dom här linorna funkar, så ingen idé att ändra. Splittra på 300 kg är väl det enda dom inte har testat.
Sv: Modo - Karlskoga
hanzon: Kan vara! Men isåfall skulle ju alla som varit petade i vinter lämna, och då blir det bra många ;)
Sv: Modo - Karlskoga
Confusius: Förvisso, men det finns två parametrar att ta hänsyn till.
1. Hur attraktiv är spelaren för andra lag.
2. Hur mycket istid förväntar sig spelaren.
När det är en så etablerad poängmakare i allsvenskan inte spelat på länge är chansen att han lämnar mycket större än om det är en junior för att ta ett tydligt exempel.
1. Hur attraktiv är spelaren för andra lag.
2. Hur mycket istid förväntar sig spelaren.
När det är en så etablerad poängmakare i allsvenskan inte spelat på länge är chansen att han lämnar mycket större än om det är en junior för att ta ett tydligt exempel.
Sv: Modo - Karlskoga
{5647}: Självklart! Och jag personligen skulle knappast bli knäckt om han lämnade. Tror att vi måste fasa ut dom temposvaga spelare vi har.
+ 2
Sv: Modo - Karlskoga
Confusius: enl Sundlöw var det inte aktuellt att släppa fler spelare men allt kan ju hända
Sv: Modo - Karlskoga
Trilske: Bik får många två mot en kunnat blivit både ett o två mål där, Lundin börjat bra
Sv: Modo - Karlskoga
modomille: Lite bättre under andra halvan av perioden. Nu tycker jag att vi helt klart förtjänar ledningen, inte bara för Wernbloms stolpskott förtjänade ett bättre öde.
Sv: Modo - Karlskoga
Confusius:
Tror han kommer lämna efter säsongen men ej under, han duger ju ok som reserv. Tror han skulle tjäna på att gå ner lite i vikt och bli hårdare i kroppen ger ett ”plöfsigt” intryck för att vara elitidrottsman.
Tror han kommer lämna efter säsongen men ej under, han duger ju ok som reserv. Tror han skulle tjäna på att gå ner lite i vikt och bli hårdare i kroppen ger ett ”plöfsigt” intryck för att vara elitidrottsman.
Sv: Modo - Karlskoga
{5647}: Vi leder med 1-0, men vi borde ha gjort något till mål. Jaja. Jag tycker vi gör en bra period i sin helhet. Passningarna sitter ikväll och då spelar vi med bra fart.
Sv: Modo - Karlskoga
{7639}: en riktig lyckomynt där 1-1 o enormt viktiga 2-1 o 3-1, ful tackling på Berglund men ingen utvisning
Sv: Modo - Karlskoga
Trilske: Varför står övriga spelare bara och ser på istället för att flyga på Thorell?
Sv: Modo - Karlskoga
Petosöjä: Vet inte om det är bra eller dåligt att vår bäste spelare, match efter match, är 18 år och gjort fem allsvenska matcher.
Kan tycka det är underbetyg till många etablerade Modospelare🤤
Kan tycka det är underbetyg till många etablerade Modospelare🤤
+ 3
Sv: Modo - Karlskoga
Bad_Brett: visst Modo har haft det ,esta av spelet efter 3-1 men tycker samtidigt de lattjar lite för mycket, viktigt att döda en sån här match, 3-2 o blir en helt annan match
+ 1
Sv: Modo - Karlskoga
Heyerdal: äckliga kommentator som önskar ett 3-2 mål för Karlskoga.. äckligt nöjd när det kommer efter 7 sekunder..
+ 1
Sv: Modo - Karlskoga
dempa: tänkte just på det, han har sagt 15-20 gånger hur mycket skador Bik har, tack snabb o viktig replik av Modo ;)
Sv: Modo - Karlskoga
{5647}: Tyvärr solklar utvisning där, men domaren har ju missat en massa solklara.
Sv: Modo - Karlskoga
{5647}: Jag kanske är gammaldags, men jag saknar någon som kan gå ut och markera mot Boforsarnas fulspel med samma mynt, gärna i lite högre valör.
+ 1
« Föregående · 1942126