Modo - Karlskrona
Dags för match igen då! Ser ut att bli mycket publik idag på årets gratismatch! Kul! Hoppas Modo kan visa publiken nu en jäkla bra match så att de kanske får lite fler som fortsätter gå av dem. Go go Modo!