MoDo - Kristianstad 2022-10-14
« Föregående · 2390021 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
Tarasov: Det där måste ju ha varit offside med fem meter? Assisterande domare visar klass...
+ 2
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
Heyerdal: Oavsett, visst känns det rätt bra att vi fick AP istället för Westfält?
Tror det kan gå till historien som en Forsberg-Lindros-trade hos MoDoiter...
Tror det kan gå till historien som en Forsberg-Lindros-trade hos MoDoiter...
+ 12
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
bengt88: Mannberg som går bort sig där igen, åker alldeles för långt in i banan direkt när dom byter sida.
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
Heyerdal: jäkla utvisningar, snudd det enda de haft ändå chans på poäng suck
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
{8839}: Nja, inte det. Ingman åker ut för att ham kniper åt när han får klubban I armhålan. Man kan undra hur den kom dit...
+ 4
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
{9682}: Riktigt bra match av MoDo såhär långt. Nu är jag nöjd. :-)
För oss som ser matchen på TV - Hur många öl tror ni snubben bredvid speakerbåset har druckit?
För oss som ser matchen på TV - Hur många öl tror ni snubben bredvid speakerbåset har druckit?
+ 8
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
jonsson: Dicken & Bernie levererar ju bättre än Tratten & Finkel!
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
chaffisleffe : Inte bara 2a perioden utan MoDo dominerar Sverige, Kanada och USA!
+ 11
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
Robin Ztorken L: Riktigt bra andra period av grabbarna!
Synd bara att dom inte fick trycka in åtminstone en puck till.
Synd bara att dom inte fick trycka in åtminstone en puck till.
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
jonsson: japp, för en liten crosschecking, modobacken och kik forwarden stångades båda lite mer klubban
+ 2
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
bengt88: nära 2-2 där blev nonchalant o lite lojt sista minuterna annars bra per !
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
henkeiskogen: Vi har gjort två väldigt bra perioder och borde gjort några fler mål, vi sätter fast KIK ordentligt i egen zon.
Vi spelar bra utmed sargerna och vänder o vrider på dom på ett bra sätt
Vi spelar bra utmed sargerna och vänder o vrider på dom på ett bra sätt
+ 2
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
Skönt att det lossnar lite för Sveningsson hoppas det håller i sig, otroligt mycket hockey i honom, tror det mesta som går emot honom är hans självförtroende
+ 7
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
{7639}: Vilken stor skillnad för andra PP när dom har Bernie på point.
+ 6
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
Tycker Mareniz är en bra värvning för er, en som bryter mönster lite i matcherna
men jag saknar en stor stark finsk spelare i era led
men jag saknar en stor stark finsk spelare i era led
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
{9233}: Frågan är om vi inte får ut mer av AP om vi spelar honom med Ohlsson och OP
+ 5
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
Dom här jävla icing avblåsningarna är ju helt åt skogen var samma mot Tingsryd vad håller dom på med?
+ 2
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
{9233}: faran med att ligga på för ivrigt blir kontringarna gäller ha lite djup bakåt
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
S-vikaren: vart klart bättre än jag förväntade mig.
Hade han haft lite hetare kedjekamrater så är frågan hur bra han hade producerat
Hade han haft lite hetare kedjekamrater så är frågan hur bra han hade producerat
« Föregående · 2390021 · Nästa »