Ta bort Hersley nu!
MoDo - Leksand 26 / 11
« Föregående · 1600386 Till forumet
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
ULTIMAVICI: det behövdes en hockeykrigare för att förstå att man inte behöver göra piruetter för att ta sig in framför mål.
+ 2
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
NuMo: håller med! Och att vi inte tar fler skott i skitlägen.. Försöker överarbeta alldeles för mycket!
+ 1
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
ULTIMAVICI:
Börjar var lite less på finåkandet med puck. Det börjar bli några matcher sedan vi skapade riktiga chanser nu.
+ 1
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
ULTIMAVICI: Tyvär känslan är att det här blir en ny förlust. Ser så tamt ut frammåt
+ 1
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
Matcherna jag varit orolig inför med lite nervositet i magen har slutat med förlust! ( även Örebro senast) idag känner jag mig lugn som en filbunke= vinst! Har säkert slagit fel någon eller ett par gånger i år, men det är förträngt i så fall ;)
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
ULTIMAVICI: 2 bra målvakter och 2 ganska bra defensiver, frågan är väl om Leksand är sådär märkligt effektiv och gör 3-4 mål på 15 skott totalt som vi sett några gånger i vinter och skall Modo få utdelning i PP?
Jag hoppas Modo kan börja vinna hemma för vi är hiskeligt hemmasvaga.
Jag säger 4-2
Jag hoppas Modo kan börja vinna hemma för vi är hiskeligt hemmasvaga.
Jag säger 4-2
+ 2
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
Dagens knätofsryckare:
| 30. Ullmark, Linus 48. Forsberg, Anton | ||||||
| 49. Regehr, Richie | 50. Lööv, Viktor | |||||
| 18. Ritola, Mattias | 26. Påhlsson, Samuel | 70. Kempe, Mario | ||||
| 14. Hägg, Robert | 15. Cumiskey, Kyle | |||||
| 12. Spina, Dave | 7. Tambellini, Jeff | 77. Hensick, Timothy | ||||
| 41. Hedman, Oscar | 3. Lehtivuori, Joonas | |||||
| 44. Hedberg, Edwin | 34. Bengtsson, Christopher | 88. Nylander Altelius, William | ||||
| 2. Carlson, Albin | ||||||
| 27. Öberg, Peter | 28. Forsberg, Kristian | 11. Önerud, Simon | ||||
| 36. Kempe, Adrian (RW) | ||||||
MoDo - Leksand 26 / 11
Lite drygt 2 timmar till nedsläpp och ingen matchtråd, skärpning ;)
Tror på en jämn drabbning , skall vi säga 2 - 2?
« Föregående · 1600386