Modo-Luleå
« Föregående · 1664590 Till forumet
Sv: Modo-Luleå
Monno:Adrian Kempe, varför spelar han? Vi måste ha minst 10 junisar som är bättre.
Likaså Flanagan han håller inte ens i allsvenskan, vad gör han här?
Per Svartvadet tack för ditt eminenta lagbygge...
Sv: Modo-Luleå
Monno: Vi spelar så fruktansvärt 50%igt i PP. Vi har vissa bra idéer men när vi ska utföra dom är det aldrig resolut och till 100% utan bara ett jäkla duttande.
Sv: Modo-Luleå
Förstår inte hur vi kan bli så totalt hjärndöda i egen zon ibland... Iofs berodde ju det där lite på att Joonas förlorade sin duell lite väl stort.
Sv: Modo-Luleå
Gunnar Soderholtz:andra målet här då dennis persson är den enda med driv i skridsko åkningen i offensiv zon.
Sv: Modo-Luleå
Nieminen: Inte har vi råd att bjuda på en massa pp. Farsgubben brukar vara ganska plump i sin analys ifall man är återfallsförbrytare. Han brukar säga att man måste vara dum i huvudet om man gör samma sak om och om igen. När det gäller Kempe undrar jag om han inte har rätt.
Sv: Modo-Luleå
NuMo: Vrf släpper Påhlsson Abbot helt innan målet? Borde det inte vara hans gubbe som center när backen så tydligt är borta?
Sv: Modo-Luleå
jämtland:
Adrian måste börja lita på sin egen fysik. Jag vet inte hur många sådana där hakningar/trippingar han har hittills den här säongen i offensiv zon. Men många är det.
Nu straffade det sig också.
Sv: Modo-Luleå
Gunnar Soderholtz:beror på om vi kan vinna mot frölunda på torsdag den kallade foppa matchen.
« Föregående · 1664590