Heyerdal: tänk om laget kunde vara så här tänt i alla matcher.
Modo - Timrå 19/1
« Föregående · 1864566 Till forumet
Sv: Modo - Timrå 19/1
Heyerdal: Saknar verkligen Karla. Väldigt uppenbart att det nästan bara är Molin som vaskar fram lägena. Med Karlqvist har vi en till som kan "dominera" lite i anfallsspel.
+ 2
Sv: Modo - Timrå 19/1
{7639}: märkligt att domarna går på det ofta, bra per av Modo hoppas de kan fortsätta även om mål trillar in bakåt
+ 1
Sv: Modo - Timrå 19/1
{8384}: Dahlén såg ut som en riktig canadick när han sög fast i armen för att få med sig en utvisning..
+ 1
Sv: Modo - Timrå 19/1
Va sjukt nervös inledning men de har arbetat upp sig tycker jag. Skulle behöva ett flytmål. Synd att röymark inte kunde satt den
Sv: Modo - Timrå 19/1
NuMo: man ser verkligen vilka direktiv man fått, lägga ut enkelt i mittzon i alla lägen. Tycker faktiskt vi gör en bra första period
+ 2
Sv: Modo - Timrå 19/1
Ben Perrault: Skott 7-1 vi får ett PP men ja vet inte om vi kom något närmare direkt. Gjorde vi det så var det i alla fall inte någon kvalificerad chans.
Nu fick vi en 2 mot 1 men nä!
Skott 7-4 nu, men det är kvalitetsskillnad i chanser.
Nu fick vi en 2 mot 1 men nä!
Skott 7-4 nu, men det är kvalitetsskillnad i chanser.
Sv: Modo - Timrå 19/1
Heyerdal: Man kan iaf inte beskylla Modo för att inte spela konsekvent, när fungerade uppspelet senast?
Sv: Modo - Timrå 19/1
Petosöjä: förstår inte varför Modospelarna ramlar stup i ett, uppspelen från egen zon existerar inte heller
Sv: Modo - Timrå 19/1
NuMo: Motståndarna vet att det är ofarligt att sätta full press på puckföraren med en eller fler spelare för Modo åker nästan alltid rakt in i getingboet istället för att öppna upp spelet.
Sv: Modo - Timrå 19/1
Rätt tråd så vi kommer ihåg.
PP men vi är nära att släppa in ett på en gång. Jag tvivlar på att i vinner den här gången mot Timrå heller, men hoppet finns ju alltid kvar en stund.
PP men vi är nära att släppa in ett på en gång. Jag tvivlar på att i vinner den här gången mot Timrå heller, men hoppet finns ju alltid kvar en stund.
Sv: Modo - Timrå 19/1
Robin Ztorken L: - du glömde "behandla och polera pucken" och "börja vinna närkamperna" annars tror jag du täckt in det mesta ;)
+ 2
Sv: Modo - Timrå 19/1
Tarasov: Nejdå, detta vinner vi lätt, för just idag av alla dagar ska vi;
Vara på tå
Vilja lite mer än motståndarna
Kämpa in i kaklet
Åka mer skrisko
Slita/kriga om varje kvadratmillimeter
o.s.v.
Just idag, alltså....allt det där vi glömt i 40 omgångar!
Vara på tå
Vilja lite mer än motståndarna
Kämpa in i kaklet
Åka mer skrisko
Slita/kriga om varje kvadratmillimeter
o.s.v.
Just idag, alltså....allt det där vi glömt i 40 omgångar!
+ 3
« Föregående · 1864566