Heyerdal: svagt av Olhaver, helt fri o missar totalt
Modo - väsby 2020-11-11
« Föregående · 2098213 Till forumet
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
{8839}: Timråvinst. 3 poäng utan snack. Almtuna är ju helt ute och cyklar här. Känner nu att säsongen börjar glida iväg till ett avslut.
+ 1
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
puffe: Ibland kommer coronan fort ..Timrås match mot Almtuna inställd för några minuter sedan .
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
Costanza: Sitter man i bion med en Ginger velvet efter lite kvällsjobb och väntar på att matchen skall starta, men
Vad törs man hoppas på egentligen gällande karla?
Karla har haft en tung säsongsinledning iaf poängmässigt, han har bara gjort 3-4 träningar med nya kedjekamraterna som inte heller öst in poäng, så vad törs man hoppas på?!
Jag tror faktiskt att han mycket väl kan hamna i målprotokollet redan ikväll!
Vad törs man hoppas på egentligen gällande karla?
Karla har haft en tung säsongsinledning iaf poängmässigt, han har bara gjort 3-4 träningar med nya kedjekamraterna som inte heller öst in poäng, så vad törs man hoppas på?!
Jag tror faktiskt att han mycket väl kan hamna i målprotokollet redan ikväll!
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
puffe: Rätt coolt ändå att vi luftar Wallinder/Styf utan att få Brynäspanik....
+ 1
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
Rytter: Blir mer speltid på Corrado då :) Styf gör personbästa varje match nu.
tippar 7-3 , nu ska pytten stekas, äggen solstekas, knäckebrödet smöras o ölen ut från kylen
tippar 7-3 , nu ska pytten stekas, äggen solstekas, knäckebrödet smöras o ölen ut från kylen
+ 2
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
Costanza: Fan, man slungas tillbaka i tiden, Nu ska vi äntligen passera Väsby i inbördes möten!!
+ 3
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
Costanza:
Vår backsida imponerar inte när Mikkelsson, Viklund och Enström är borta.
Får hoppas Styf, Wallinder, Öhman lirar nära personbästa idag.
Just Öhman tycker jag varit bra när han kommit in på slutet, hoppas han kan få lite självförtroende och poäng med sig, har ju egenskaper få av våra andra försvarare har.
Vår backsida imponerar inte när Mikkelsson, Viklund och Enström är borta.
Får hoppas Styf, Wallinder, Öhman lirar nära personbästa idag.
Just Öhman tycker jag varit bra när han kommit in på slutet, hoppas han kan få lite självförtroende och poäng med sig, har ju egenskaper få av våra andra försvarare har.
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
puffe: Har frågat förut, minns inte om nån hade svaret. Var tog huggkubben vägen? Står den i nån lada utanför stan eller?
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
Goalies
30. Peters, Anthony
1. Dackell, Oliver
1st Line
12. Lindgren, Jesper
6. Dahlroth, Jesper
26. Kaut, Martin
10. Heponiemi, Aleksi
89. Karlkvist, Patrik
2nd Line
5. Corrado, Frank
37. Styf, Hugo
36. Ohlsson, Sebastian
29. Aagaard, Mikkel
15. Sveningsson, Filip
3rd Line
2. Öhman, Anton
22. Wallinder, William
25. Olhaver, Gustav
33. Tjernström, Max
7. Åhström, Tobias
4th Line
17. Häggström, Magnus
40. Jellvert, Kalle
23. Sylwander, Daniel
Extra Players
32. Lindewall, Jeremias (LW)
30. Peters, Anthony
1. Dackell, Oliver
1st Line
12. Lindgren, Jesper
6. Dahlroth, Jesper
26. Kaut, Martin
10. Heponiemi, Aleksi
89. Karlkvist, Patrik
2nd Line
5. Corrado, Frank
37. Styf, Hugo
36. Ohlsson, Sebastian
29. Aagaard, Mikkel
15. Sveningsson, Filip
3rd Line
2. Öhman, Anton
22. Wallinder, William
25. Olhaver, Gustav
33. Tjernström, Max
7. Åhström, Tobias
4th Line
17. Häggström, Magnus
40. Jellvert, Kalle
23. Sylwander, Daniel
Extra Players
32. Lindewall, Jeremias (LW)
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
Från Hörnefors: Räcker att Karla gör hat-trick idag så avancerar han från tionde till åttonde plats i målligan för Allsvenskan ever.
Gör han ynka 2 pytsar så är han nia.
Ingen press på han, men visst gör han 3 i debuten?
Gör han ynka 2 pytsar så är han nia.
Ingen press på han, men visst gör han 3 i debuten?
+ 2
Sv: Modo - väsby 2020-11-11
{8384}: Ny match biljett fixad, Har stått i soffan på alla matcher hittils,
Dom får köpa en ny soffa åt mig snart! :-)
modo.ebiljett.nu/Ticket/Show/rUKgeHSGRtA
Dom får köpa en ny soffa åt mig snart! :-)
modo.ebiljett.nu/Ticket/Show/rUKgeHSGRtA
+ 7
Modo - väsby 2020-11-11
Matchdags igen då efter en hel veckas väntan och nära på inställd match. Äntligen! Hoppas vi kan bygga vidare på föregående match med steg framåt och gärna en genomgående stabil match alla tre perioder. Gooo modo mot 3 poäng
+ 2
« Föregående · 2098213