+ 2
Modo - Västervik 2019-12-04
« Föregående · 2010798 Till forumet
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
jonsson: Löven är för tillfället bättre, man är nödvändigtvis inte bättre varesig offensivt eller defensivt MEN man har en målvakt i sällan skådat slag och man är otroligt jämna i sina prestationer, faller sällan ur ramen i sitt spel.
Summan är att det kommer bli jämt, men med lövens form kontra våran samt vårat sämre bortaspel på slutet gör att oddsen på en hemmavinst nog bör vara rätt låga.
Summan är att det kommer bli jämt, men med lövens form kontra våran samt vårat sämre bortaspel på slutet gör att oddsen på en hemmavinst nog bör vara rätt låga.
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
jonsson:
Är lite orolig för derbyt på lördag. Vi är inte i samma form medan löven är stabila.
Men derby är derby och kan vara bra att möta dom i detta läge då dom är stora favoriter.
Tror dock tyvärr på förlust på lördag.
Är lite orolig för derbyt på lördag. Vi är inte i samma form medan löven är stabila.
Men derby är derby och kan vara bra att möta dom i detta läge då dom är stora favoriter.
Tror dock tyvärr på förlust på lördag.
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
Rytter: Leder vi med 5-0 så är chansen stor.
Skulle hemskt gärna se Öhman få en chans också, finns mycket sparmaterial där
Skulle hemskt gärna se Öhman få en chans också, finns mycket sparmaterial där
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{8384}: LP får spela med j20 ett tag framöver enl Hellkvist, tränar dock med a-laget
Modo - Västervik 2019-12-04
Matchdags igen! Dags för början på en ny segersvit nu tack om vi skall hålla oss kvar i toppen! Gooo modo!
+ 3
« Föregående · 2010798
Klarar man inte av att vara ledande där är det svårt att kräva mer än 14 min i modo.