Modo vs BIK Karlskoga 7/2
« Föregående · 1868925 Till forumet
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Tarasov: Bara inte ungdomarna i laget blir hormonstinna och låter känslorna ta över då Karlskoga börjar grisa och munhuggas.
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Tarasov: Två formstarka lag som båda vunnit fyra av de fem senaste. Intressant match. Modo är lika dåliga borta som Bik är hemma...förlängning? Lär bli lapp på luckan då det är fri entré ikväll.
+ 3
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8399}:
Tror Modo kan kämpa ner BIK, kanske någon förändring i formationerna, Alba tar Röymarks plats med Erikssonx2? och Ekarv gör in som center mellan Wahlgren och Karla.
Tror Modo kan kämpa ner BIK, kanske någon förändring i formationerna, Alba tar Röymarks plats med Erikssonx2? och Ekarv gör in som center mellan Wahlgren och Karla.
+ 2
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Tarasov: Tuceker Wahlgren är bäst som center. Och möjligtvis vår bästa sådan förutom Molin.
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Gavelo:
Jag vet men så länge jag startar matchtrådarna så är Modo först, får ångest annars:) brukar väntar in i det sista men ingen annan tar tag i det här med att starta en matchtråd, får ångest då med och startar en:)
Jag vet men så länge jag startar matchtrådarna så är Modo först, får ångest annars:) brukar väntar in i det sista men ingen annan tar tag i det här med att starta en matchtråd, får ångest då med och startar en:)
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Tarasov: Kan du inte skriva Modo vs BIK Karlskoga då precis som i NHL. Dvs, där man skriver bortalaget först... Då har vi löst problemet:)
+ 3
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Robin Ztorken L:
Såg att han skall lira mellan Marklund/Johan E, det skall bli intressant....
Såg att han skall lira mellan Marklund/Johan E, det skall bli intressant....
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Tarasov: blir tufft ikväll..
Varför är Ekarv extraspelare? Varit skadad?
Jag har som sagt varit bortrest i Asien en dryg månad så har inte kunnat se nånting.
Varför är Ekarv extraspelare? Varit skadad?
Jag har som sagt varit bortrest i Asien en dryg månad så har inte kunnat se nånting.
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
dempa: bra boxplay såhär långt. De spelar med stort självförtroende. Blir en tuff match.
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Gavelo: kan väl tycka att Oscarsson använder klubban för att stoppa killen, men samtidigt var det på klubban och under handskarna så den är tveksam. Tyvärr lär domaren aldrig hålla den nivån.
Jösses. Kommentatorn håller verkligen på att kissa på sig av lycka när Bofors skapar chanser.
Jösses. Kommentatorn håller verkligen på att kissa på sig av lycka när Bofors skapar chanser.
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Gavelo: För det var en solklar hakning? Menar du att du inte såg den? Ta av dig pirat-lappen framför ögat nu ;)
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Gavelo: Hänger med klubban i BIK spelaren?
Oflyt med puckmissen och i det närmaste man kan komma en nödvändigt utvisning. Vare rätt fritt annars.
Oflyt med puckmissen och i det närmaste man kan komma en nödvändigt utvisning. Vare rätt fritt annars.
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{5647}: jag tycker kommentatorn blev lika upphetsad när Modo gjorde 1-1.. känns som du förutsätter att alla är emot Modo, tror inte riktigt så är fallet. Enögda är vi kända för att vara men kom igen nu.. :)
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{5647}: Är precis det jag menar, låsa klubban är ingen utvisning oavsett om han anses hamna i friläge eller liknande... svagt domslut tyvärr!
Bra boxplay fram till målet, dock dåligt att förlora alla tekningar i egen zon.
Modos backar faller alldeles för djupt i 5 mot 5
Viktigt med snabb kvittering
1-1
Bra boxplay fram till målet, dock dåligt att förlora alla tekningar i egen zon.
Modos backar faller alldeles för djupt i 5 mot 5
Viktigt med snabb kvittering
1-1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: tufft de har å ta sig upp. Krångla till det. Det där va fan ingen utvisnibg dock pinsamt
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: Har Modo slarvat med fysen, känns som män möter pojkar just nu
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Gavelo: Låsa klubban är väl ok men tycker han drar ned farten rätt rejält på honom också.
Svårt å tro när man ser HA men det är inte 1998 längre, hakningar är inte tillåtna.
Hedman tycker jag nästan får för lite beröm för övrigt. Bara en liten men avgörande detalj, Hedman backar aldrig undan från en tackling för att rädda sig själv. Han spelar klart situationen sen tar han emot tacklingen. Många andra är rätt duktiga på att snabb göra sig av med pucken om man är på väg att bli tacklad.
Svårt å tro när man ser HA men det är inte 1998 längre, hakningar är inte tillåtna.
Hedman tycker jag nästan får för lite beröm för övrigt. Bara en liten men avgörande detalj, Hedman backar aldrig undan från en tackling för att rädda sig själv. Han spelar klart situationen sen tar han emot tacklingen. Många andra är rätt duktiga på att snabb göra sig av med pucken om man är på väg att bli tacklad.
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Monno: tufft att tackla puckförande spelare och visas ut för interference, men visst nuddar han killen med armen?
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{7814}: Mer lever mindre, Modo skapar ingenting, är 2:a på alla puckar, sjunker ner i knät på Hanses och förlorar det flesta närkamperna.
2-1 och Modo är utspelade
RIDÅ
2-1 och Modo är utspelade
RIDÅ
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Tarasov: Tobias Ericsson din jävla pajas, tar en totalt onödig utvisning som Karlskoga gör mål på. Han har ställt till det så många gånger i vinter...
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Tarasov: man har skjutit fler, men ser har tagit på deras spelare. Tycker inte att det varit en match som ska stå 11-1 i skott, men visst har bik varit bättre.
Nu får de sluta filma.
Nu får de sluta filma.
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Gavelo:Vem gjorde första målet? BIK eller Modo? Läste nånstans statistiken talar för den som gjort första målet.
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Djuunaz: Ericsson? Var #63 som åkte ut.
Sjukt vad dom förstärker och har sig... Märks att det är nära Karlstad. Samma typ av avskyvärda lag. :-)
Sjukt vad dom förstärker och har sig... Märks att det är nära Karlstad. Samma typ av avskyvärda lag. :-)
+ 4
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Gavelo: går inte ta onödiga utv straffar sig direkt, båda i anfallszon, men Bik klart bättre dock nära 2-2 stolpen för Björklund
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Gavelo: pinsamt att det blir utvisning. Men kvaliten på ha domarna e ju så kass. Fan va rörigt i egen zon nu. Så rädd de blir när de får motståndare emot sig. Rädd å få tackling. Ah fa n va de slänger sig
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: Tycker dock att vi måste göra något åt vårat boxplay vi backar ju ner i knäna på hanses.
Måste börja stressa mer
Måste börja stressa mer
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Mydar: Bik
Hyfsad skillnad på skridskoåkningen mellan lagen, Modo blir förnedrade när det gäller farten i spelet
Hyfsad skillnad på skridskoåkningen mellan lagen, Modo blir förnedrade när det gäller farten i spelet
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: framförallt när han åker för interference mot en spelare som så uppenbart är puckförande.
Helvete vad de kastar sig hela tiden. Bland de värsta jag sett gällande filmningar någonsin faktiskt.
Helvete vad de kastar sig hela tiden. Bland de värsta jag sett gällande filmningar någonsin faktiskt.
+ 1
« Föregående · 1868925