MoDo vs HV71 20220304
Seriefinal och det är nu vi ska visa Åsa-Nisse att han inte styr hemma. det gör Vi och eventuellt Eulalia.

Har dock en efterlysning...

Någon som ska se matchen Live?

www.youtube.com/watch?v=fNLhxKpfCnA


åhh, stavade MoDo fel, döda tråden