Robin Ztorken L: Jag lyssnar. Löven kan gå upp. Är väldigt ödmjuk gällande de gröngula. De består mestadels av MoDo.
MoDo vs HV71 20220304
« Föregående · 2303093 Till forumet
Sv: MoDo vs HV71 20220304
{9682}: Du får inte kaxa för mycket nu i Umeå.
Löven känns plötsligt som ett slagkraftigt och i form varande jlag ust nu, kanske bäst i serien för närvarande.
Hemska tanke, tränarbytet verkar ha gjort dom gott, tyvärr🙈🙈🙈
Löven känns plötsligt som ett slagkraftigt och i form varande jlag ust nu, kanske bäst i serien för närvarande.
Hemska tanke, tränarbytet verkar ha gjort dom gott, tyvärr🙈🙈🙈
+ 1
Sv: MoDo vs HV71 20220304
{9682}: Min sista Lövare-polare bad mig dra åt helvete igår på Belovs Bar, så nu är det full fart framåt. Anfall är bästa försvar. Ben P är med mig i alla fall...
+ 3
Sv: MoDo vs HV71 20220304
Saleva: Känns ändå som att MoDo är Sveriges mest populära hockeyklubb.
+ 7
Sv: MoDo vs HV71 20220304
{9682}:
Jo :)
Nu tror jag han menade matchen i sig, inför det som komma ska, typ finalen.
Jo :)
Nu tror jag han menade matchen i sig, inför det som komma ska, typ finalen.
+ 1
Sv: MoDo vs HV71 20220304
Saleva: Är MoDo en charkbricka nu? Nu måste MoDo smiska Tommy Dalton! ;-) Gillar honom ändå....
www.youtube.com/watch?v=jG-cm66DIkw&t=5s
www.youtube.com/watch?v=jG-cm66DIkw&t=5s
+ 2
Sv: MoDo vs HV71 20220304
{9682}:
www.hv71.se/article/v7zpal0b2-3iaijd/tommy-samuelsson-infor-hv71-modo-hockey
Aptitretare säger Samuelsson
www.hv71.se/article/v7zpal0b2-3iaijd/tommy-samuelsson-infor-hv71-modo-hockey
Aptitretare säger Samuelsson
+ 2
Sv: MoDo vs HV71 20220304
Drömde att det blev 1-2. Vinst alltså. Såg en glad Bernhardt i vitt hoppa ut från båset. 50 kr på 1-1 och 50 kr på 1-2 gäller för mig och Mats Wennerholm. Trevlig kille det där förresten...
+ 1
Sv: MoDo vs HV71 20220304
puffe: Sluta fjanta. Ta på dig Stairway to Heaven Led Zeppelin byxorna nu!
+ 1
Sv: MoDo vs HV71 20220304
Ben Perrault: Jag bjuder på en grogg när vi ska vinna. Bor på Dragonfältet.
+ 1
Sv: MoDo vs HV71 20220304
{9682}: när Modo spelar finalspel så får vi hitta varann
Bor öst på stan numera, har krypavstånd😀
Bor öst på stan numera, har krypavstånd😀
+ 2
Sv: MoDo vs HV71 20220304
puffe: Jag längtar tills tummen upp blir retro tröja! Om några år så.. När resten av världen är redo.
+ 2
Sv: MoDo vs HV71 20220304
KB: Näe, byxorna är det värsta jag upplevt sedan 'Tummen upp' lanserades mot en pyjamasblå bakgrund, huga
Sv: MoDo vs HV71 20220304
puffe: Det ska tydligen vara en replika av det tredje tidigaste matchstället! Då var tröjorna röda.
Ingen aning om de mindre smickrande byxorna…
Ingen aning om de mindre smickrande byxorna…
Sv: MoDo vs HV71 20220304
Tigerhjärta: Haha, den var bitter minsann, liite onödig utvisning, men vi kommer tillbaka
+ 1
Sv: MoDo vs HV71 20220304
Tigerhjärta: Ja, ser det nu. Hade förstått om dom spelat i Ukraina-färgade byxor, men denna beiga färg har jag helt missat betydelsen av.. Fast nu måste jag fortsätta titta, 5 minuter kvar o MoDo leder
+ 1
Sv: MoDo vs HV71 20220304
Vad är det för dräkter era damer lirar med? Snygg tröja men byxorna vettetusan haha!
+ 1
Sv: MoDo vs HV71 20220304
puffe:
Jag ska se matchen live, bortastå i sedvanlig ordning! Senast i Norrköping var vi ca 75-85 på bortastå, jag hoppas vi kan upprepa det med råge i morgon!!
Jag tror vi vinner enkelt (y)
Jag ska se matchen live, bortastå i sedvanlig ordning! Senast i Norrköping var vi ca 75-85 på bortastå, jag hoppas vi kan upprepa det med råge i morgon!!
Jag tror vi vinner enkelt (y)
+ 2
MoDo vs HV71 20220304
Seriefinal och det är nu vi ska visa Åsa-Nisse att han inte styr hemma. det gör Vi och eventuellt Eulalia.
Har dock en efterlysning...
Någon som ska se matchen Live?
www.youtube.com/watch?v=fNLhxKpfCnA
åhh, stavade MoDo fel, döda tråden
Har dock en efterlysning...
Någon som ska se matchen Live?
www.youtube.com/watch?v=fNLhxKpfCnA
åhh, stavade MoDo fel, döda tråden
+ 3
« Föregående · 2303093