« Föregående · 397625 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchtröjor
Paddan:
Kan inte annat än hålla med. Om det där med det broderade alltså. Wildetröjan är kaxig, inte urläcker.
Kan inte annat än hålla med. Om det där med det broderade alltså. Wildetröjan är kaxig, inte urläcker.
Sv: Matchtröjor
Måste ändå säga att det vore bra mycket trevligare ifall man hade broderat klubbmärke mm på matchtröjorna. Iofs torde väl matchtröjorna bli dyrare men det är ordentligt mycket snyggare än de tryckta klubbmärken osv som man har på dagens tröjor.
Fast min Wildetröja är ju förstås ändå urläcker!
Fast min Wildetröja är ju förstås ändå urläcker!
Sv: Matchtröjor
Poffa: Så har LHF på sin tröjauktion, om jag inte missminner mig, att auktionen fortsätter tills dess att det gått ett visst antal timmar utan att budet höjts.
Sv: Matchtröjor
Paddan:
Baserat på hur det är skrivet så känns det som om det gäller närhelst under auktionens tid. För auktionen slutar ju 12.00 den 28:e så det kan ju inte vara EFTER den tiden...Eller?!
Baserat på hur det är skrivet så känns det som om det gäller närhelst under auktionens tid. För auktionen slutar ju 12.00 den 28:e så det kan ju inte vara EFTER den tiden...Eller?!
Sv: Matchtröjor
Paddan: Förresten, om det är det sistnämnda alternativet så är det ingen ekonom som varit i farten.
Tips: Maila och fråga.
Tips: Maila och fråga.
Sv: Matchtröjor
Paddan: ja märkligt, folk som vill ha en tröjja måste tydligen vara på modohockey.se minst engång var 24 timme annars skulle chansen vara förbi.
Sen saknas väl Werners och svartens tröjja??
Sen saknas väl Werners och svartens tröjja??
Sv: Matchtröjor
Paddan: Fundersamt. Det kan man fråga sig. Det borde gälla från sista dagen, så har det varit på andra sidors auktioner. Men mn kan tolka det på det andra sättet också.
Matchtröjor
Blev fundersam på en sak vad gäller den nyss påbörjade matchtröjeauktionen.
"Auktionen börjar omgående och avslutas fredag 28/5 kl 12.00.
Utgångsbud på samtliga tröjor är 800 kr.
OBS! Om ett bud ligger kvar i 24 timmar så avslutas auktionen för det objektet."
Det jag är fundersam på är om det där med 24 timmar gäller efter auktionens slut, eller när som helst under auktionstiden.
"Auktionen börjar omgående och avslutas fredag 28/5 kl 12.00.
Utgångsbud på samtliga tröjor är 800 kr.
OBS! Om ett bud ligger kvar i 24 timmar så avslutas auktionen för det objektet."
Det jag är fundersam på är om det där med 24 timmar gäller efter auktionens slut, eller när som helst under auktionstiden.
Sv: Hockeylåtar
Frisco: Jo, det förstod jag. Men var ändå tvungen att göra lite härlig reklam för en fantastisk klubb.
Sv: Hockeylåtar
Frisco: En fantastisk klubb...
Vi får hoppas att de kan få ihop ett ännu bättre lag i år och knäppa Jämtland hockey på näsan åter igen...
Vi får hoppas att de kan få ihop ett ännu bättre lag i år och knäppa Jämtland hockey på näsan åter igen...
Sv: Banner
knaskamilla: Han och Petra trivs ju bra i Nybro ju.
www.nybrovikings.com/visaartikel.php?id=040421
www.nybrovikings.com/visaartikel.php?id=040421
Sv: Banner
Poffa:
Jobbigt det där med nycklar. Du skulle ha haft något sorts nyckelband eller sådär så att du ser var du har lagt dem när du letar efter dem dagen efter.
Själv hade jag förträngt Lewerström. Vad gjorde han egentligen säsongen 2002-2003? Så här ser det ut på eliteprospects.com:
2002-2003 Grums IK Swe-3 - - - - -
Jobbigt det där med nycklar. Du skulle ha haft något sorts nyckelband eller sådär så att du ser var du har lagt dem när du letar efter dem dagen efter.
Själv hade jag förträngt Lewerström. Vad gjorde han egentligen säsongen 2002-2003? Så här ser det ut på eliteprospects.com:
2002-2003 Grums IK Swe-3 - - - - -
Sv: Banner
knaskamilla: Wästlund lirade ifjol några matcher. Undertecknad såg honom i scandinavium och det var en sorglig syn att beskåda. Han var totalt fastvuxen i isen och orörlig som få backar jag sett i kombination med att han är liten och inte speciellt stark. Slog inte många passningar rätt heller...
Sv: Banner
Poffa:
Det är så det ser ut när man läser det du skriver. Utan tvekan är det alltid Jansson som ska bort om man ska "offra" någon, t.ex. Det vore roligt om du kunde lista fem MoDobackar som varit sämre än Jansson, kan du det? (Jag skrev tio först, men man vill ju inte göra det för svårt. Det är ju trots allt helg och du är ledig idag.)
Det är så det ser ut när man läser det du skriver. Utan tvekan är det alltid Jansson som ska bort om man ska "offra" någon, t.ex. Det vore roligt om du kunde lista fem MoDobackar som varit sämre än Jansson, kan du det? (Jag skrev tio först, men man vill ju inte göra det för svårt. Det är ju trots allt helg och du är ledig idag.)
Sv: Banner
knaskamilla:
Även i fallet Werner har Pirro varit för feg, det är det ingen som nekat.
Jag har heller aldrig påstått att Jansson ALLTID är sämst, det är din vinkling av det hela. Men sett över lag så är han den sämste av de backar som vi haft de seanste säsongerna. Till och med Kingen har varit bättre.
Även i fallet Werner har Pirro varit för feg, det är det ingen som nekat.
Jag har heller aldrig påstått att Jansson ALLTID är sämst, det är din vinkling av det hela. Men sett över lag så är han den sämste av de backar som vi haft de seanste säsongerna. Till och med Kingen har varit bättre.
Sv: Banner
NuMo:
"Ännu mer hull"? Hade de något när de åkte över? Nå, jag är ganska övertygad om att det är muskler. Jag tror att de ökat kragstorleken med 100%. Kul att det börjat gå bättre för dem i NHL nu också! För visst har det väl börjat gå bättre för dem i NHL?
Jag vet att gästboken är till för fler än oss MoDoiter, jag tyckte bara det var kul med en principsak där vi kan vara vänner... ;)
"Ännu mer hull"? Hade de något när de åkte över? Nå, jag är ganska övertygad om att det är muskler. Jag tror att de ökat kragstorleken med 100%. Kul att det börjat gå bättre för dem i NHL nu också! För visst har det väl börjat gå bättre för dem i NHL?
Jag vet att gästboken är till för fler än oss MoDoiter, jag tyckte bara det var kul med en principsak där vi kan vara vänner... ;)
Sv: Banner
Salle:
I enskilda matcher/senaste säsongen? Ge reh! Det handlar om ett synsätt där Jansson alltid är sämst. Antingen är Per isf dålig på att få fram vad han menar när han skriver inlägg, eller också är han väldigt ofta ironisk kring Jansson.
Som jag, som (vad jag anser) neutral, ser det överdriver bägge sidor i diskussionerna kring Jansson - av ren princip. Det är det som börjar kännas så fjantigt.
Vad är det förresten som är ett billigt sätt att hetsa debatten ytterligare? Att klaga på de insatser han gör i enskilda matcher?
Vad gäller bänkningar så fungerar det väl sådär även i andra fall än Jansson. Werna, t.ex., kunde gott ha fått sitta på bänken i vintras.
I enskilda matcher/senaste säsongen? Ge reh! Det handlar om ett synsätt där Jansson alltid är sämst. Antingen är Per isf dålig på att få fram vad han menar när han skriver inlägg, eller också är han väldigt ofta ironisk kring Jansson.
Som jag, som (vad jag anser) neutral, ser det överdriver bägge sidor i diskussionerna kring Jansson - av ren princip. Det är det som börjar kännas så fjantigt.
Vad är det förresten som är ett billigt sätt att hetsa debatten ytterligare? Att klaga på de insatser han gör i enskilda matcher?
Vad gäller bänkningar så fungerar det väl sådär även i andra fall än Jansson. Werna, t.ex., kunde gott ha fått sitta på bänken i vintras.
« Föregående · 397625 · Nästa »
"Om budet inte höjs inom 24 timmar går tröjan till den som "innehar" budet.
Alltså: x bjuder 1000 kr för en tröja idag kl 10.00. Om ingen bjuder över
honom innan kl 10.00 i morgon så är tröjan hans."