« Föregående · 398170 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchtröjor
Poffa: Roligt att se huggsexan om Janssons hemmatröja, stora spelare generar höga priser...
Sv: På tal om politik
Albert Hall:
Svartvadet tycker att det här med WADA:s nya förslag verkar krångligt. Jag är benägen att hålla med...
[Se länk]
Svartvadet tycker att det här med WADA:s nya förslag verkar krångligt. Jag är benägen att hålla med...
[Se länk]
Sv: ZZZ-tråd
Jaha, då var det dags för att såga lite timmer igen.
ZzzZZzZ ZZz zZz
[bild]elouai.com/images/yahoo/a24.gif[/bild]
ZzzZZzZ ZZz zZz
[bild]elouai.com/images/yahoo/a24.gif[/bild]
Sv: Samme på MittNytt...
Kalle K: Brukar? Vilken fler än Nordgren har gått vägen MODO-Sundsvall-TIK?
Sv: Samme på MittNytt...
knaskamilla:
Näpp...vi brukar ta era spelare som inte ni tycker platsa, sedan skickas dom till bobcats för lite grundträning, SEN är dom mogen för Timrå och leka med er i SA
Näpp...vi brukar ta era spelare som inte ni tycker platsa, sedan skickas dom till bobcats för lite grundträning, SEN är dom mogen för Timrå och leka med er i SA
Sv: Samme på MittNytt...
Salle:
Hoppas att Övik fortsätter att vara "hemma" ett tag framöver. Timrå förtjänar honom inte. Eller, jag menar, de har ju inget behov av en sådan gräslig diva i sitt lag...
Hoppas att Övik fortsätter att vara "hemma" ett tag framöver. Timrå förtjänar honom inte. Eller, jag menar, de har ju inget behov av en sådan gräslig diva i sitt lag...
Sv: Samme på MittNytt...
knaskamilla: Det var ett långt (ca 3min som börjar ca 14.45 in i sändning) reportage från Samuel som är på besök hemma i Ånge. Där har han visst varit skådespelare i unga dar.
Lite aktuellrapport om hockey så sa han varken ditt eller datt om spel i ES. Dock så var Timrå tänkbart men Ö-vik var "Hemma just nu".
Lite aktuellrapport om hockey så sa han varken ditt eller datt om spel i ES. Dock så var Timrå tänkbart men Ö-vik var "Hemma just nu".
Sv: Samme på MittNytt...
OJ, så gärna jag skulle vilja se honom i MoDo igen! Enligt MittNytt har han 2-3 år kvar av sin NHL-karriär. Blir spännande att se var han hamnar...
Sv: Nytt rykte på forumet
Paddan:
Det finns inget så vackert som kärlek mellan...eller, hur fan var det där?
Det finns inget så vackert som kärlek mellan...eller, hur fan var det där?
Sv: Nytt rykte på forumet
Paddan: Wow, nu har du allt suttit och skåpsupit mitt på blanka tisdagen. En hjälmar...du är go´ du...
Sv: Nytt rykte på forumet
Salle: Hahaha, nej något sånt har jag inte. Däremot skulle jag kunna tänka mig en sån där SF-liknande hjälmar som vissa team brukar använda till de tankningsansvariga.
Sv: Nytt rykte på forumet
Poffa: Precis, tänk vad bra Lehtinen skulle bli nästa säsong när han får reda på att jag äger en av hans avlagda matchtröjor.
Eller så blir det som för Räikkönen, ett enda elände...
Eller så blir det som för Räikkönen, ett enda elände...
Sv: Nytt rykte på forumet
Paddan:
Ja, då kan vi väl avfärda det där ryktet. Kändes dessutom konstigt då man vet vad man har i MIKA.
Ja, då kan vi väl avfärda det där ryktet. Kändes dessutom konstigt då man vet vad man har i MIKA.
Sv: Nytt rykte på forumet
Poffa:
Jepp. Jag kom förresten på att jag hade förträngt NilssonJ. Han torde ha fått upp statistiken lite till åffisjellas fördel.
Jepp. Jag kom förresten på att jag hade förträngt NilssonJ. Han torde ha fått upp statistiken lite till åffisjellas fördel.
Sv: Nytt rykte på forumet
knaskamilla:
Ryktena stämmer mycket sällan, men det är ändå lite intressant att läsa och skvallra om.
Ryktena stämmer mycket sällan, men det är ändå lite intressant att läsa och skvallra om.
Sv: Nytt rykte på forumet
Poffa:
En stilla undran bara...hur ofta stämmer rykten som dyker upp på modohockey.se? Någon som fört statistik? Jag tror SpS leder med minst 1-0 i sanna rykten, jag... ;)
En stilla undran bara...hur ofta stämmer rykten som dyker upp på modohockey.se? Någon som fört statistik? Jag tror SpS leder med minst 1-0 i sanna rykten, jag... ;)
Sv: Nytt rykte på forumet
Paddan:
Ja, det kan du ju glömma. Du har redan lyckats råna till dig en vit, så den röda tänker jag försöka lägga beslag på.
Ja, det kan du ju glömma. Du har redan lyckats råna till dig en vit, så den röda tänker jag försöka lägga beslag på.
Sv: Nytt rykte på forumet
Poffa: Det var så lite så. Men betalningen lämnas helst i form av en röd Lehtinen-tröja...
Sv: Nytt rykte på forumet
Eller kanske den här:
www.jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=K%E4rp%E4t&pelaaja=66
www.jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=K%E4rp%E4t&pelaaja=66
Nytt rykte på forumet
Ilkka Mikkola, finländsk back från Jokerit sägs vara högaktuell för spel med MODO Hockey enligt en snubbe på modohockey.se.
Nu tänkte jag gå in och kolla upp det men så inser jag att jag tappat länken till den finska motsvarigheten till hockeymagasinets transfersida. Därför, finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med länken?
Nu tänkte jag gå in och kolla upp det men så inser jag att jag tappat länken till den finska motsvarigheten till hockeymagasinets transfersida. Därför, finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med länken?
Sv: Matchtröjor
Frisco:
Jo, fast jag har liksom ingen användning för den, då jag misstänker att den inte duger som tält - heller. För övrigt håller jag på att betala av ett sittplatskort med den knapra lön jag får ut... ;)
Jo, fast jag har liksom ingen användning för den, då jag misstänker att den inte duger som tält - heller. För övrigt håller jag på att betala av ett sittplatskort med den knapra lön jag får ut... ;)
Sv: Matchtröjor
Albert Hall: Tja, jag hade faktiskt ett bud liggande ett bra tag på Milos tröja, men drog tillbaka det imorse då jag insåg mina ekonomiska begränsningar...
Sv: Lance är slut? Norge dominerar!
Lumber Jack: Underbart att få se slutet i alla fall. Forza Pantani!
Sv: Matchtröjor
knaskamilla: Jag har ju redan 2 kungliga Modotröjor det får räcka. Däremot tycker jag att du ska ge dig in i auktionen och köpa en ÄKTA tröja.
Sv: Matchtröjor
Paddan:
Synd att Riksmans bortatröja redan hunnit gå. Jag hade kunnat tänka mig att ge ett bud på den, jag såg honom göra tre matcher helt i min smak i den i vintras.
Varför bjuder ingen på Milous tröja?
Synd att Riksmans bortatröja redan hunnit gå. Jag hade kunnat tänka mig att ge ett bud på den, jag såg honom göra tre matcher helt i min smak i den i vintras.
Varför bjuder ingen på Milous tröja?
Sv: Lance är slut? Norge dominerar!
Frisco: Uppförsbackar i pastaloppet, ÄNTLIGEN!
Undra om inte det blir ledartröja i vinter, istället för den gamla ledarhjälm på skytteligeledaren. En gul och fin, Tour-inspirerad.
Undra om inte det blir ledartröja i vinter, istället för den gamla ledarhjälm på skytteligeledaren. En gul och fin, Tour-inspirerad.
Sv: pirro
NuMo: Men då var det bara vackra ord, för de matcher jag såg med herr Pirro vid rodret såg det mer ut som att aldrig slå om från försvar.
Snabbt slå om från försvar till anfall skulle nog för övrigt alla tränare säga attd e var för.
Blixthockeyn var väl ett samlingnamn på detta.
Bänkadet av storstjärnor.. är det Milo som det syftas på eller?
Snabbt slå om från försvar till anfall skulle nog för övrigt alla tränare säga attd e var för.
Blixthockeyn var väl ett samlingnamn på detta.
Bänkadet av storstjärnor.. är det Milo som det syftas på eller?
Sv: Matchtröjor
Poffa:
1000:- för Haakanas tröja...? Såg förresten att folk bjudit på Snyggjannes båda tröjor, och att Borg gått in och bjudit på Hedlunds. Snart får Frisco gå in och bjuda på Kingens tröja, tycker jag... ;)
1000:- för Haakanas tröja...? Såg förresten att folk bjudit på Snyggjannes båda tröjor, och att Borg gått in och bjudit på Hedlunds. Snart får Frisco gå in och bjuda på Kingens tröja, tycker jag... ;)
Sv: Matchtröjor
Poffa: Oj, tack, så jag tog hem auktionen. Jäklar, det var inte illa.
800 kronor för Lehtinens matchtröja var ju ett riktigt fyndpris.
800 kronor för Lehtinens matchtröja var ju ett riktigt fyndpris.
Sv: Matchtröjor
Börjar för övrigt bli tuffa priser på vissa tröjor. Senaste budet på Salles hemmatröja är 2000 kronor.
Sv: Matchtröjor
Paddan:
Jaha, man får väl säga grattis då till ett stycke vit Lehtinen-tröja. 800 riksdaler är ren stöld...
Jaha, man får väl säga grattis då till ett stycke vit Lehtinen-tröja. 800 riksdaler är ren stöld...
Sv: På tal om politik
Poffa:
För att inte tala om proffsboxning. En sport där man ju verkligen skulle ha nytta av dopingpreparat av olika slag. Anabola steroider, adrenalin, ja i princip allt utom lugnande saker dårå. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om man vid en närmare granskning skulle finna att sporten är totalt nedlusad med doping. Jag har nog aldrig hört talas om en enda dopingfälld proffsboxare. Däremot har jag sett dom falla av andra saker.
För att inte tala om proffsboxning. En sport där man ju verkligen skulle ha nytta av dopingpreparat av olika slag. Anabola steroider, adrenalin, ja i princip allt utom lugnande saker dårå. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om man vid en närmare granskning skulle finna att sporten är totalt nedlusad med doping. Jag har nog aldrig hört talas om en enda dopingfälld proffsboxare. Däremot har jag sett dom falla av andra saker.
Sv: På tal om politik
knaskamilla: Nu vet jag inte riktigt hur det ligger till med Paddan och hans jobbsökande, men om han fortfarande är ledig så vore det väl något för honom ?
« Föregående · 398170 · Nästa »
Äääh, det är ju du och NuMo som trissar priset bara för att kunna skryta om hur mycket pengar Janssons tröja genererar. Att ni använder er av falska namn gör det hela än mer uppenbart.