SPOODI: Bengtsson slarvar till det igen med nonchalant passning i egen zon
Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
« Föregående · 2963916 Till forumet
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
bollan123: eller att han blir dubbelreggad men att tränarna ville titta på honom först.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
KryptonitKasper: Lampinen kommer nog komma hit på ett säsongslån då det inte funkat för honom i SHL sedan tror jag nog att vi skickar Olofsson.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
KryptonitKasper: lite seg i skridskoåkningen den gode Hermansson
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
KryptonitKasper: Därför att varken laget eller tränarna tror på honom. Det Hinken hoppas på är att SAIK ska vilja släppa Lampinen lite längre fram.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Werner är ju hemma, men varför spelar inte Olofsson då? Han måste ju få speltid om vi ska ta oss igenom ett slutspel.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
jonsson: en del slarv fortfarande i egen zon, ser nonchalant ut.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Smurfen: Haha, den där tjocka plånkan jag hade förut är nu tyvärr utspridd över Diket. Nu äter jag chokladbitar ur sopkorgar. Svårt att locka blondiner då..om de inte börjar tänka tvärtom.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
jonsson: Ett gäng lediga live kanaler, men matchen måste absolut också gå på sportkanalen
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Smurfen: jag tror det blir en jämn och tuff match, sexan mot fyran.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
SPOODI: Kan inte få fram statistiken nu. Tyvärr är jag utan min dator så det får bli nästa match. Jagar de där sista buggarna som gör att det blir ett par mindre fel också.
+ 1
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Aha! Vi har redan en matchtråd. Bra att få tankarna på något vettigt.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Bad_Brett: Hjälp har farbror hittat att AI kan skapa bilder nu? ;)
+ 1
« Föregående · 2963916

